5 λόγοι για να ξεκινήσεις μαθήματα πυγμαχίας

Άλλαξε τη ρουτίνα της προπόνησής σου, δες θεαματική πρόοδο.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 12 Δεκεμβρίου 2019

Οι προπονήσεις στο γυμναστήριο είναι όπως ακριβώς μια δουλειά: στην αρχή υπάρχει ο ενθουσιασμός, κατόπιν έρχονται οι πρώτες ανταμοιβές αλλά σύντομα μπαίνεις σε μια ρουτίνα. Μαθαίνεις πώς να αγαπάς αυτή τη ρουτίνα και σε λίγο καιρό έχεις μάθει να την παίζεις στα δάχτυλα. Όμως, οι ανταμοιβές αρχίζουν να βαλτώνουν. Όπως ακριβώς και σε μια δουλειά, έτσι και στο γυμναστήριο, θέλεις κάποια στιγμή ένα κίνητρο για ανέλιξη, προαγωγή και, προφανώς, μεγαλύτερες απολαβές. Στη δουλειά σου πρέπει να ψάξεις μόνος σου να βρεις το κόλπο. Αλλά για το γυμναστήριο, σου έχουμε την καλύτερη διέξοδο προόδου και μέγιστου κέρδους: την πυγμαχία.

Ακολουθώντας ένα πρόγραμμα προπόνησης για μποξέρ, μπορείς να συνεχίσεις να κάνεις το καθήκον σου (μυϊκή ανάπτυξη, κάψιμο λίπους, γράμμωση, αύξηση αντοχής) αλλά θα έχεις δυο επιπλέον έξτρα bonus: ακόμη μεγαλύτερος ενθουσιασμός και ακόμη μεγαλύτερα κέρδη στη φυσική σου κατάσταση.

Εδώ είναι πέντε λόγοι, που θα σου δώσουν το κίνητρο να ξεκινήσεις από σήμερα προπονήσεις πυγμαχίας και να μπεις στο club των δυνατών παικτών του fitness.

5 λόγοι για να ξεκινήσεις μαθήματα πυγμαχίας

Η ανάπτυξη μιας νέας δεξιοτεχνίας αναβαθμίζει το fitness προφίλ σου  

Η εκτέλεση κάθε είδους ρουτίνας γυμναστικής με όργανα, βάρη ή χωρίς είναι καλή, αλλά η προπόνηση που εμπεριέχει full contact, ισοδυναμεί με μεταπτυχιακό, που μπορεί να οδηγήσει και σε διδακτορικό ή master. Εστιάζοντας σε αυτό που μπορεί να κάνει το σώμα σου με την πυγμαχία, θα διαπιστώσεις ότι το επίπεδο ανταπόκρισης δύναμης, ευλυγισίας, ισορροπίας και αντοχής πολλαπλασιάζονται. Επιπρόσθετα, προπονείς και τον εγκέφαλό σου: το μποξ, σαν καθαρή πολεμική τέχνη, απαιτεί πολύ πιο έντονη εγκεφαλική ετοιμότητα συγκριτικά με μια τυπική ρουτίνα γυμναστηρίου.

Το μποξ είναι ένα πολύ cool κόλλημα

Προπονούμενος σε προγράμματα πυγμαχίας, ποτέ δεν θα κοιτάς το ρολόι σου –κάτι που κάνεις συνέχεια όταν είσαι στο διάδρομο ή κάτω από έναν πάγκο. Επάνω στο ρινγκ, η μόνη σου έγνοια είναι να επιβιώσεις και απώτερος στόχος σου να νικήσεις τον αντίπαλο. Είτε τα καταφέρεις αυτή τη μέρα είτε όχι, εσύ θα θέλεις να συνεχίσεις. Είτε για να παίξεις με έναν καλύτερο επόμενο αντίπαλο, είτε για να πάρεις εκδίκηση από τον προηγούμενο.

ΠΥΓΜΑΧΙΑ

Μαζί με μυϊκή δύναμη χτίζεις και μια πρωτόγνωρη αυτοπεποίθηση

Θα συμφωνήσουμε ότι η αίσθηση ικανοποίησης που νιώθεις μετά το τέλος μιας συνεδρίας με πολλά κιλά στο γυμναστήριο είναι μεγάλη. Αλλά, ΟΚ, τα έβαλες με μια άψυχη μπάρα 60 κιλών και την νίκησες. Τη στιγμή όμως που θα έρθεις αντιμέτωπος με έναν μποξέρ 90 κιλών και τον κάνεις να ματώσει από τα ίδια σου τα χέρια, η αυτοπεποίθηση που θα νιώσεις φτάνει στα όρια της υπέρτατης ηδονής.

Το μποξ είναι το Νο1 άθλημα για τη φυσική σου κατάσταση

Έρευνες δείχνουν ότι η πυγμαχία βρίσκεται στην κορυφή των 60 πιο απαιτητικών σπορ επειδή απαιτεί πολύ υψηλά επίπεδα αυτοκυριαρχίας, δεξιοτήτων, αντοχής, ευκινησίας, ταχύτητας, δύναμης και στρατηγικής. Προσθέτοντας το σύνολο των skills που απαιτούνται για να κάνει κανείς μαραθώνιο, ποδόσφαιρο, μπάσκετ, σκουός και σκάκι μαζί, το μποξ εμφανίζει ακόμη υψηλότερο άθροισμα.

ΠΥΓΜΑΧΙΑ

Η πυγμαχία είναι η προπόνηση που λατρεύουν οι σταρ του Χόλιγουντ –αν σου λέει κάτι αυτό

Απλά δες τον Jake Gyllenhaal στην ταινία Αριστερόχειρας ή τη Hilary Swank στο Million Dollar Baby. Αυτοί οι ηθοποιοί είναι απόδειξη ότι το μποξ έχει την ικανότητα να μεταμορφώσει το σώμα, χαρίζοντάς του την βέλτιστη δυνατή αναλογία μυών και σωματικού λίπους -κοινώς, φέτες. Όλοι το θέλουμε αυτό. Και η πυγμαχία μπορεί να το προσφέρει σε λιγότερο χρόνο από όσο οι ρουτίνες με τις μπάρες και τους διαδρόμους. Σίγουρα, θα φας πολύ ξύλο, τουλάχιστον στην αρχή. Αλλά το καλό είναι ότι θα δίνεις κι εσύ πολύ από δαύτο.

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Νέα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς θα γίνουν οι δικέφαλοι σου αν κάνεις αυτή την άσκηση για 30 ημέρες

Η διαφορετική προσέγγιση κάμψεων με αλτήρες θα κάνει τους δικέφαλούς σου να γιγαντωθούν.

Πώς να εκτελείς σωστά τις έλξεις σε μονόζυγο

Ο πρωταθλητής του CrossFit Alexander Anasagasti, δείχνει τον τρόπο.