Έτσι προπονούνται οι πραγματικοί μαχητές MMA

Αν πάντα ήθελες να γίνεις ο νέος Conor McGregor, ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα...

Γράφει: Νίκος Αγάθος 09 Ιανουαρίου 2019

Οι Μεικτές Πολεμικές Τέχνες, μπορεί για τους περισσότερους να μοιάζουν με μια βάρβαρη τελετουργία μεταξύ δυο αντρών, οι οποίοι παλεύουν σαν λυσσασμένα σκυλιά μέχρι τελικής εξόντωσης -κυριολεκτικά-, όμως αυτή είναι η μισή αλήθεια. Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα αθλήματα στον κόσμο, όπου πίσω από την τελική εικόνα κρύβεται σκληρή προπόνηση, αυτοπειθαρχία και αφοσίωση -ό,τι ακριβώς κάνει έναν άντρα, αληθινό μαχητή της ζωής. Γι' αυτό και δεν προκαλεί καμία έκπληξη το γεγονός ότι οι μαχητές MMA είναι από τους πιο fit αθλητές του πλανήτη.

Ακολούθησε αυτόν τον οδηγό για να γίνεις μια πολεμική μηχανή σε χρόνο μηδέν.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Conor McGregor Official (@thenotoriousmma) on

 

Πρόκειται για ένα κύκλο πέντε μόνο ασκήσεων, που στοχεύουν στο να προσδώσουν τη φυσική αντοχή και μυϊκή δύναμη που απαιτείται για έναν πραγματικό αγώνα MMA. Εκτελείς κάθε άσκηση για ένα λεπτό και συνεχίζεις στην επόμενη χωρίς διάλειμμα, έτσι ώστε να προσομοιάζουν με έναν πραγματικό γύρο αγώνα. Στο τέλος κάθε κύκλου ξεκουράζεσαι για ένα λεπτό και επαναλαμβάνεις το πλήρες σιρκουί επί τρεις έως πέντε φορές.

1. Γροθιά

Πιάσε έναν ελαφρύ αλτήρα (0,5 και 3 κιλά) σε κάθε χέρι και στάσου σε θέση πυγμαχίας κουνώντας τους βραχίονες εμπρός πίσω εναλλάξ (σα να ρίχνεις μπουνιές στον αέρα).

2. Λάκτισμα

Για αυτή την άσκηση θα χρειαστείς έναν σάκο πυγμαχίας, πάνω στον οποίο θα εκτελείς 10 χαμηλές κλωτσιές εναλλάξ και άλλες 10 ψηλότερα, μέχρι το ύψος των ισχίων. Προσπάθησε να διατηρήσεις ένα σταθερό τέμπο και να δίνεις ώθηση των λακτισμάτων από τους γλουτούς, στρέφοντας τον πυρήνα και τη λεκάνη εναλλάξ.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Conor McGregor Official (@thenotoriousmma) on

3. Burpees

Αν σε έναν αγώνα ΜΜΑ πέσεις κάτω από ένα χτύπημα του αντιπάλου, ο διαιτητής δεν θα σου μετρήσει μέχρι το 10 για να ξανασηκωθείς (όπως στο μποξ). Εδώ, πρέπει να σηκωθείς αυτόματα, ειδάλλως ο αντίπαλος θα συνεχίσει να σε γρονθοκοπεί μέχρι να λιποθυμήσεις. Γι' αυτό, εξασκήσου στα burpees ανελέητα.

4. Cardio

Χωρίς αρκετό οξυγόνο στα πνευμόνια και φρέσκο αίμα στην καρδιά, δεν θα βγάλεις ούτε μισό γύρο μέσα σε ένα ριγκ ΜΜΑ. Προπονήσου εντατικά στο σχοινάκι, μια άσκηση που πέρα από καρδιοαναπνευστική αντοχή, προσφέρει υψηλά επίπεδα βελτίωσης της ευελιξίας των ποδιών σου. Ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι σε μια πραγματική μάχη.

5. Takedown

Μια από τις πιο εντυπωσιακές σκηνές ενός αγώνα ΜΜΑ (και ένα από τα μεγαλύτερα ατού του McGregor) είναι η στιγμή που ο ένας μαχητής ορμά σα μανιασμένος ταύρος τον αντίπαλο και με κινητήρια δύναμη το ίδιο του το σώμα προσπαθεί να τον ρίξει με την πλάτη κάτω. Για να επιδείξεις την ίδια ικανότητα για takedown, γύρνα ξανά στον σάκο πυγμαχίας και όρμα κατά πάνω του: με το κεφάλι και τους ώμους για αντίβαρο, χτύπα τον με άλμα και το γόνατο προτεταμένο ή με τους αγκώνες σου σαν πολιορκητικούς κριούς.

Καλή τύχη!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Conor McGregor Official (@thenotoriousmma) on

 

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Auto & Moto

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Η διατροφή που θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις αντοχή όταν κάνεις σκι

Διαιτολόγοι και άλλοι ειδικοί εξηγούν: πολλές πρωτεΐνες, αλλά όχι μόνο αυτές.

Πώς θα αποκτήσεις μεγάλους μυς όταν δεν σε βοηθά το σκαρί σου

Αν έχεις λεπτή μυϊκή δόμηση και το χτίσιμο όγκου κάνει τις προπονήσεις σου να θυμίζουν οδύσσεια, δες πώς θα το αλλάξεις από σήμερα.