Η διατροφή του Henry Cavill για γραμμωμένους μυς

Πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό και βραδινό. Έτσι διατηρείται ο Superman στην καλύτερη φόρμα της ζωής του.

Γράφει: Νίκος Αγάθος 15 Ιουλίου 2019

Ο Henry Cavill είναι μυώδης σαν ταύρος. Με ύψος 1,85 και βάρος 92 κιλά, ο ηθοποιός που ενσάρκωσε τον καλύτερο Superman όλων εποχών, θα μπορούσε κάλλιστα να είναι επαγγελματίας μποξέρ ή ποδοσφαιριστής, απλά αντιλήφθηκε έγκαιρα ότι η έκθεση των μυών του μπροστά από τις κινηματογραφικές κάμερες ήταν πολύ πιο κερδοφόρα.

"Αυτόν τον καιρό είμαι στην καλύτερη φόρμα της ζωής μου", εξομολογήθηκε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο βρετανικό Men’s Health. "Και από ό,τι έχω κάνει για τη σωματική διάπλαση μου, νομίζω ότι η αερόβια προπόνηση με άδειο στομάχι και μια τακτοποιημένη διατροφή όλη μέρα, λειτουργεί ακόμη καλύτερα", είπε ο Cavill και αποκάλυψε το πρόγραμμα διατροφής που ακολουθεί εδώ και καιρό με σκοπό την αύξηση της μυϊκής του μάζας, εν όψει της νέας τηλεοπτικής παραγωγής του Netflix με τίτλο The Witcher (με πρωταγωνιστή τον ίδιο), που θα προβάλλεται από το φθινόπωρο.

Το πρωινό

Ο ηθοποιός ξεκινά την μέρα του με 30 λεπτά καρδιοαναπνευστικών ασκήσεων, νηστικός, μόλις σηκωθεί από το κρεβάτι. Ο λόγος; Πολλαπλάσια καύση λίπους, ιδίως γύρω από την κοιλιά.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Henry Cavill (@henrycavill) on

Αμέσως μετά, ο Cavil αρχίζει την διαδικασία θρέψης των μυών του με μεγάλες δόσεις πρωτεΐνης, από ομελέτα και ζαμπόν από μοσχαρίσιο μπούτι συν ένα μεγάλο milk shake με πλιγούρι βρώμης, με σκοπό την επισκευή των μυών του, την επαναφόρτιση του μυϊκού γλυκογόνου και τον επαρκή κορεσμό του στομαχιού του μέχρι το μεσημεριανό γεύμα.

Το μεσημεριανό

Το τυπικό μεσημεριανό γεύμα του Cavill αποτελείται συνήθως από ένα κοτόπουλο με κάρι και ρύζι γιασεμιού συν ένα μήλο για επιδόρπιο: περισσότερες πρωτεΐνες, περισσότεροι υδατάνθρακες, περισσότεροι μυς, κάτι που είναι ιδιαίτερα αναγκαίο για μια απογευματινή συνεδρία με βάρη με υψηλές απαιτήσεις ενέργειας, δύναμης και αντοχής. "Προτιμώ να προπονούμαι με λιγότερο φορτίο αντίστασης και να επιμένω σε περισσότερες επαναλήψεις και σετ, με στόχο την καλύτερη γράμμωση των μυών μου", λέει ο ηθοποιός.

Το δείπνο

Ο Henry Cavill τελειώνει την ημέρα του με τον ίδιο τρόπο που την ξεκίνησε: περισσότερες πρωτεΐνες. Αυτή τη φορά, επιλέγει βουβαλίσιο φιλέτο με ζυμαρικά ολικής άλεσης. "Το κρέας του βουβαλιού είναι μια φυσική πηγή κρεατίνης, πολύ πλούσιο σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, αλλά πολύ χαμηλότερο σε θερμίδες και λίπος από κάθε άλλο κρέας. Απ’ την άλλη, τα ζυμαρικά ολικής άλεσης περιέχουν υδατάνθρακες βραδείας πέψης, γεγογός που βοηθά ακόμη περισσότερο στο κάψιμο λίπους κατά την διάρκεια αφομοίωσής τους από το έντερο και την περαιτέρω γράμμωση των μυών", συμβουλεύει. Win-win.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Henry Cavill (@henrycavill) on

Το "ελεύθερο" γεύμα της βδομάδας

Η αποζημίωση που απολαμβάνει μια φορά τη βδομάδα ο Cavill είναι μια πίτσα. Χωρίς περιορισμούς στην ποσότητα και την σύνθεση (ακόμη και κορεσμένα λιπαρά), αλλά μόνο ως μεσημεριανό γεύμα. "Έτσι κι αλλιώς, στην απογευματινή προπόνηση θα "κάψω” τα πάντα", λέει.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Henry Cavill (@henrycavill) on

"Νομίζω ότι τώρα βρήκα τον τέλειο ρυθμό για την ανάπτυξη και γράμμωση των μυών μου δίχως να στερούμαι τίποτε. Ξέρω ότι οι τροφές μου είναι σωστές και πως η πρωινή αερόβια προπόνησή μου με άδειο στομάχι δουλεύουν ιδανικά για τους στόχους μου. Και δεν πεινάω όλη μέρα, γεγονός που μου επιτρέπει να μην αισθάνομαι νευρικότητα, άγχος ή βαρεμάρα, όταν κάθε απόγευμα έχω να προπονηθώ με τα βάρη στο γυμναστήριο".

Aπό: Esquire ES


Φωτογραφία © NurPhoto via Getty Images

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Lifestyle

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Σύμφωνα με νέες έρευνες ο καφές αδυνατίζει

Και το μυστικό βρίσκεται στον καφέ λιπώδη ιστό, λέει μελέτη.

Πώς θα αναπτύξεις το βαθύ αυλάκι ανάμεσα στον θώρακά σου

Οι ασκήσεις που κάνουν το στέρνο θεόρατο.