Το μονόγραμμα που θα δώσει νέα πνοή στον οίκο Burberry

Το χαρακτηριστικό καρό σχέδιο πνέει τα λοίσθια. Το Thomas Burberry monogram είναι το καινούργιο σήμα κατατεθέν του βρετανικού οίκου.

Εκατόν εξήντα τρία χρόνια ζωής μετρά ο Burberry, ένας από τους πιο θρυλικούς οίκους μόδας παγκοσμίως και ο ίσως πιο φημισμένος στη Βρετανία με το χαρακτηριστικό καρό σχέδιο, ένα από τα αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα που έχει αντιγραφεί ευρέως. Γνωστό και ως Haymarket check, το συγκεκριμένο print φορέθηκε κατά κόρον στα 00s και ταυτίστηκε στη γενέτειρά του με το στυλ της chav subculture, των νεαρών Βρετανών που προέρχονται από χαμηλά κοινωνικά στρώματα, είναι αντικοινωνικοί, αυθάδεις, αλλά ντύνονται με επώνυμα ρούχα ή απομιμήσεις αυτών.

Το μονόγραμμα που θα δώσει νέα πνοή στον οίκο Burberry

Όπως συμβαίνει με καθετί που γίνεται μόδα, έρχεται η στιγμή που το κοινό κουράζεται, βαριέται και το πετά στον κάδο των αχρήστων. Προκειμένου λοιπόν πρώτον, να απομακρυνθεί από την εικόνα των chavs και δεύτερον, να χαρίσει νέα πνοή στις δημιουργίες του, ο Burberry αποφάσισε τον Μάρτιο του 2018 να προσλάβει στη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή τον Riccardo Tisci, ώστε να φέρει ένα sporty και streetwear αέρα στις συλλογές του. Αυτό ακριβώς που είχε επιχειρήσει και πετύχει λίγα χρόνια πριν για λογαριασμό του Givenchy.

Πέντε μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, ο Ιταλός σχεδιαστής ανακοίνωσε τον Ιούλιο του 2018 το νέο μονόγραμμα του βρετανικού οίκου: το Thomas Burberry monogram, εμπνευσμένο από σχέδια του ιδρυτή του, Thomas Burberry και σχεδιασμένο από τον διάσημο Βρετανό art director και graphic designer Peter Saville.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Burberry (@burberry) on

Τον άνθρωπο που βρίσκεται πίσω από το καινούργιο logo του Calvin Klein και τα γραφιστικά των δίσκων των Joy Division και New Order. Πρόκειται για ένα σχέδιο που θυμίζει αλυσίδα με το αρχικό γράμμα του οίκου, το B να πρωταγωνιστεί.

Burberry

Σχεδόν ένα χρόνο μετά την ανακοίνωση, ο Tisci λάνσαρε τον περασμένο Μάιο τη συλλεκτική συλλογή Monogram για άντρες και γυναίκες, κάνοντας διαθέσιμο για πρώτη φορά στην αγορά το νέο μονόγραμμα. Το αποτέλεσμα;

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Burberry (@burberry) on

Όπως εκτιμάται, ο Burberry είδε μία αύξηση της τάξεως του 4% στις πωλήσεις του το τελευταίο τρίμηνο (Μάιος - Ιούλιος), γεγονός που φέρνει λίγο πιο κοντά τον καλλιτεχνικό διευθυντή του στο στόχο του: Την επαναφορά του οίκου στο προσκήνιο και στην προτίμηση του κόσμου. Θα τα καταφέρει; Το πρώτο βήμα πάντως έγινε και στέφθηκε με επιτυχία.

Από: Esquire IT

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός

Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.