To BMW i Hydrogen Next αποκαλύπτεται

Δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες για το νέο concept της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Γράφει: Esquire Editors 23 Ιουνίου 2021

Το ΒΜW i Hydrogen Next είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που χρησιμοποιεί υδρογόνο ως καύσιμο, μετατρέποντάς το σε ηλεκτρισμό σε μία κυψέλη καυσίμου. Σε πρακτικό επίπεδο, το πρωτότυπο όχημα των Βαυαρών, το οποίο βασίζεται στη γνωστή BMW X5, προετοιμάσει το δρόμο για ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής το οποίο θα παρουσιάσει το BMW Group περί τα τέλη του 2022.

Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου έχει τα φόντα να πλαισιώσει μακροπρόθεσμα τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα  plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης και τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία στη στρατηγική ευέλικτων συστημάτων κίνησης του γερμανικού ομίλου. Σύμφωνα με την BMW η συγκεκριμένη τεχνολογία κάλλιστα θα μπορούσε να αποτελέσει μία ελκυστική εναλλακτική λύση έναντι των αμιγώς ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης με μπαταρία – κυρίως για χρήστες που δεν έχουν δική τους πρόσβαση σε υποδομή φόρτισης ή που διανύουν συχνά μεγάλες αποστάσεις.

To BMW i Hydrogen Next αποκαλύπτεται

"Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου μπορεί να είναι μία ελκυστική επιλογή για βιώσιμα συστήματα κίνησης, κυρίως σε μεγαλύτερες κατηγορίες οχημάτων", δηλώνει ον Frank Weber, μέλος του Δ.Σ. της BMW. "Γι’ αυτό οι δοκιμές στο δρόμο οχημάτων προ-παραγωγής με σύστημα κίνησης κυψελών καυσίμου υδρογόνου είναι ένα σημαντικό ορόσημο στις προσπάθειές μας στον τομέα έρευνας και εξέλιξης".

Όπως στον ανεφοδιασμό ενός μοντέλου με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, έτσι και στο BMW i Hydrogen Next η πλήρωση του ρεζερβουάρ υδρογόνου ολοκληρώνεται μέσα σε 3 ή 4 λεπτά με καύσιμο που διασφαλίζει αυτονομία αρκετών εκατοντάδων χιλιομέτρων σε όλες τις καιρικές συνθήκες.

Κεντρικό στοιχείο των δοκιμών του BMW i Hydrogen NEXT στο δρόμο που ήδη ξεκίνησαν είναι η ακριβής ρύθμιση του λογισμικού που ελέγχει όλες τις λειτουργίες οδήγησης και διαχείρισης. Το σύστημα κυψελών καυσίμου, τα δοχεία αποθήκευσης του υδρογόνου, ο συσσωρευτής ενέργειας και η κεντρική μονάδα ελέγχου του οχήματος έχουν προηγουμένως δοκιμαστεί ανεξάρτητα και μαζί σε εκατοντάδες εργαστηριακές δοκιμές.

ΝΕΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ BMW 4

Μετά από αυτές τις δοκιμές ακολουθούν τώρα εκείνες σε πραγματικές συνθήκες στο δρόμο, σε πραγματικές συνθήκες, με χιλιάδες χιλιόμετρα να συμβάλουν ώστε οι ιθύνοντες της BMW να αξιολογήσουν την απόδοση, την ασφάλεια, την άνεση και την αξιοπιστία όλων των εξαρτημάτων.

Το BMW i Hydrogen Next χρησιμοποιεί κυψέλες καυσίμου προερχόμενες από τη συνεργασία του Βαυαρού κατασκευαστή με την Toyota Motor Corporation. Οι κυψέλες – ως μεμονωμένα εξαρτήματα – προέρχονται από την Toyota, ενώ η συστοιχία κυψελών καυσίμου και ολόκληρο το σύστημα κίνησης είναι προϊόν του BMW Group.

Το σύστημα κίνησης του BMW i Hydrogen Νext συνδυάζει τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου με BMW eDrive 5ης γενιάς που ήδη χρησιμοποιείται στις iX3 και σύντομα στις iX και i4. Η ενέργεια παράγεται στην κυψέλη καυσίμου ως αποτέλεσμα της χημικής αντίδρασης μεταξύ του υδρογόνου που μεταφέρεται από το όχημα και του οξυγόνου του αέρα προσφέροντας ηλεκτρική ισχύ 125 kW/170 ίππων. Ένας μετατροπέας τάσης που βρίσκεται κάτω από την κυψέλη καυσίμου προσαρμόζει την τάση του σε αυτή του ηλεκτροκινητήρα που κινεί το BMW i Hydrogen Next.

Η ενέργεια που αποθηκεύεται σε μία μπαταρία χρησιμοποιείται επίσης για σύντομες επιταχύνσεις – όπως προσπεράσεις. Ως αποτέλεσμα, το σύστημα αποδίδει ισχύ 374 ίππων, η οποία αντιστοιχεί ακριβώς σε αυτή του ισχυρότερου 6κύλινδρου εν σειρά βενζινοκινητήρα που χρησιμοποιείται σε μοντέλα BMW.

ΝΕΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ BMW 1
ΝΕΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ BMW 3

Η ενέργεια η οποία αποθηκεύεται στον συσσωρευτή παράγεται με ιδιαίτερα αποδοτικό τρόπο κατά την ανάκτηση ενέργειας στις φάσεις όπου το όχημα ρολάρει ή φρενάρει. Το υδρογόνο που χρειάζεται για την τροφοδοσία της κυψέλης καυσίμου αποθηκεύεται σε δύο ρεζερβουάρ με πίεση 700 bar τα οποία κατασκευάζονται από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), και μαζί χωράνε 6 κιλά υδρογόνου. Η ελεγχόμενη με ακρίβεια αντίδραση με το οξυγόνο στην κυψέλη καυσίμου παράγει ηλεκτρισμό, ενώ μοναδικές εκπομπές του συστήματος κίνησης είναι οι υδρατμοί.

Προς το παρόν περαιτέρω στοιχεία που να σχετίζονται με τις επιδόσεις και την κατανάλωση του πρωτοτύπου BMW Hydrogen i Next δεν έχουν δοθεί από την εταιρεία στη δημοσιότητα.

Από: Capital.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Αποχώρηση 'βόμβα' του Adrian Newey από τη Red Bull

Σε κατάσταση αποσύνθεσης βρίσκεται η Red Bull καθώς όπως όλα δείχνουν ο Adrian Newey έχει ήδη αποφασίσει να αποχωρήσει στο τέλος της τρέχουσας περιόδου.

Γραφει TopGear

Προπόνηση για μεγαλύτερη και καλύτερη ζωή

Επιστήμονες κατέληξαν στη μακροβιοτική προπόνηση που θα ωφελήσει τόσο την ποιότητα όσο και τη διάρκεια της ζωής σου.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Μια φορά κι έναν καιρό, ο κόσμος μας δημιουργήθηκε

Όσα πρέπει να γνωρίζεις για τον γερμανό μαθηματικό και αστρονόμο Johannes Kepler, που διατύπωσε τη σχετική θεωρία.

Γραφει Παυλος Κρουστης

Μια ματιά στην ολοκαίνουργια και άκρως εντυπωσιακή Porsche Cayenne GTS

Η Porsche συμπληρώνει τη σειρά μοντέλων της Cayenne, η οποία ανανεώθηκε ριζικά το 2023, με τα νέα, ασύγκριτα δυναμικά μοντέλα GTS.

Οι Pet Shop Boys βρίσκουν 'απογοητευτική' τη μουσική της Taylor Swift

O Neil Tennant είπε αυτό που σκεφτόμαστε κι εμείς, καιρό τώρα.

Η Sophia Bush έκανε coming out ως queer και πλέον 'μπορεί να αναπνεύσει'

Η Brook Davis του One Tree Hill μίλησε ανοιχτά για τη σεξουαλικότητά της σε πρόσφατη συνέντευξή της.

Γραφει Γεωργια Πρεζα