Η μεγαλύτερη τάση στο Tinder για το 2022 είναι το 'Situationship'

Οι χρήστες του δημοφιλούς dating app προτιμούν την άνεση της μέσης ζώνης ανάμεσα στη σχέση και το σκέτο σεξ.

Γράφει: Πωλίνα Φράγκου 02 Δεκεμβρίου 2022

Οι χρήστες του Tinder για το 2022, σύμφωνα με την ετήσια επισκόπηση που εκδίδει κάθε χρόνο το δημοφιλές dating app, την Year in Swipe, δεν θέλουν να είναι ούτε μόνοι τους αλλά ούτε και σε σχέση. Προτιμούν να βρίσκονται στον ενδιάμεσο χώρο μιας situationship και, σίγουρα, δεν βγαίνουν για ραντεβού σε μπαρ ή ρεστοράν.

Αύξηση κατά 49% στις situationships

"Εκατομμύρια νέοι ενήλικοι, που ξεκίνησαν να βγαίνουν ραντεβού κατά τη διάρκεια των lockdowns, απέδειξαν ότι ήταν έτοιμοι να κοινωνικοποιηθούν και στην πραγματική ζωή μέσα στο 2022. Μάλιστα, κόντρα στο τι έκαναν οι προηγούμενες γενιές, βγήκαν ραντεβού με τους δικούς τους όρους, χωρίς να παίζουν παιχνιδάκια", όπως αναφέρει το δελτίο Τύπου της εταιρείας στην οποία ανήκει το Tinder.

Το πλέον ενδιαφέρον συμπέρασμα της επισκόπησης είναι η παντοκρατορία των situationships, οι οποίες περιγράφονται ως κάτι παραπάνω από ένα "ψωνιστήρι" και κάτι αρκετά μακριά από μια παραδοσιακή σχέση, που όμως είναι σαφώς ορισμένο. Ο λόγος που ξεχωρίζει η συγκεκριμένη τάση είναι ότι σημειώθηκε αύξηση κατά 49% στη χρήση της λέξης "situationship" στα bios των χρηστών του Tinder.

Η μεγαλύτερη τάση στο Tinder για το 2022 είναι το 'Situationship'iStock

Κάποια ακόμα ενδιαφέροντα συμπεράσματα του Tinder’s Year in Swipe

- Οι έξοδοι για φαγητό και ποτό είναι passé. Άνοδο το 2022 σημείωσαν τα πικνίκ, τα μίνι γκολφ και τα drive-ins, ενώ οι δύο κορυφαίες δραστηριότητες που αναφέρονταν στα προφίλ του Tinder ήταν η πεζοπορία και το bowling.

- Η γιόγκα, τα vintage ρούχα και οι συναυλίες ήταν τα ενδιαφέροντα που έφεραν τα περισσότερα "match" στις Ηνωμένες Πολιτείες.

- Παγκοσμίως, τα κορυφαία ενδιαφέροντα που αναγράφονταν στα προφίλ του Tinder ήταν τα sneakers, το sushi και η φράση "90s kid".

- Οι singles αποδεικνύονται πολιτικοποιημένοι. Το 53% των νεαρών singles δήλωσε ότι βρίσκει πιο γοητευτικό το να κάνει match με κάποιον που πηγαίνει και ψηφίζει στις εκλογές, ενώ το 75% των singles έψαχνε να κάνει match με ένα άτομο που σέβεται ή συμμετέχει ενεργά στα κοινωνικά ζητήματα.

- Τέλος, πολύ της μόδας είναι η αστρολογία. Τα ζώδια είναι η πιο δημοφιλής περιγραφή που προστίθεται στα προφίλ του Tinder μετά από το αν κάποιος είναι καπνιστής ή όχι, αν έχει pet και τις διατροφικές του συνήθειες. Παραδόξως (ή και όχι), τα περισσότερα match έγιναν ανάμεσα σε χρήστες του ίδιου ζωδίου.

 

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Πού και σε ποια ακίνητα επενδύουν οι εκατομμυριούχοι στη χώρα μας

Οι ξένοι επενδυτές καθώς και οι Έλληνες ομογενείς που αναζητούν κατοικίες στην Ελλάδα προέρχονται συνήθως από Ευρωπαϊκές χώρες.

Ένας οδηγός για να σχεδιάσεις το Πασχαλινό σου ταξίδι στην Ελλάδα

Οι προορισμοί σε βουνό, θάλασσα αλλά και τις πόλεις γιορτάζουν το φετινό Μαγιάτικο Πάσχα τελετουργικά και τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια έχουν ετοιμάσει ξεχωριστά πακέτα, προσφορές και μενού.

Η ιστορία της Lamborghini

Μία ημέρα σαν τη σημερινή, το 1916, ερχόταν στη ζωή ο Ferruccio Lamborghini. Και αυτή είναι η ιστορία του εμβληματικού brand που δημιούργησε.

Γραφει Μπαμπης Δουκας

Τι είναι η δίαιτα BRAT και γιατί αξίζει μία ευκαιρία

Πώς θα ακολουθήσεις τη δίαιτα που θα ηρεμήσει τον οργανισμό σου από τη διάρροια και τους εμετούς.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Τα χόμπι που δείχνουν ότι είμαστε εξυπνότεροι από το μέσο όρο

Η επιστήμη μίλησε: Είμαστε ευφυέστεροι από τους υπόλοιπους ανάλογα με το πώς περνάμε τον ελεύθερό μας χρόνο.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

H τεχνητή νοημοσύνη βοηθά την Amazon να γλιτώσει 500.000 τόνους συσκευασίας

O κολοσσός του λιανεμπορίου εγκαινίασε το 2019 το δικό της μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης προκειμένου να μειώσει τα απορρίμματα συσκευασίας