Γιατί βλέπουμε παντού το Apple Watch Ultra;

Ένας αινιγματικός θρίαμβος της τεχνολογίας και του στυλ.

Στην απέραντη "θάλασσα" των smartwatches, υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να μη δώσεις καμία σημασία στο Apple Watch Ultra. Προωθείται ως "ρολόι περιπέτειας", παρόλο που υπολείπεται έναντι των άλλων smartwatches, που έχουν σχεδιαστεί ρητά για τολμηρές δραστηριότητες. Επιπλέον, η τιμή του κυμαίνεται περίπου κοντά σε ένα MacBook Air, καθιστώντας το ένα πολυτελές αξεσουάρ που εγείρει ερωτήματα, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς το μέγεθος και το βάρος του. Ωστόσο, παρά αυτά τα προφανή μειονεκτήματα, το Apple Watch Ultra έχει κατακτήσει την αγορά, αψηφώντας τις προσδοκίες και χαράσσοντας τη δική του πορεία στον χώρο των wearables.

Γιατί τόσος ντόρος;

Η Apple, ο τεχνολογικός γίγαντας με τις μετοχές που εκτινάσσονται πάνω από 30% στο επισφαλές τοπίο του 2023, διατηρεί ένα πέπλο μυστικότητας γύρω από τα στοιχεία των πωλήσεών της. Ωστόσο, κάποια στοιχεία προκύπτουν μέσα από έρευνες και λίστες αναμονής που εκτείνονται έως και δύο μήνες μετά την κυκλοφορία του, γεγονός που ώθησε την JP Morgan να προβλέψει πιθανά κέρδη που κυμαίνονται από 10 δισ. δολάρια έως το ιλιγγιώδες ποσό των 38 δισ. δολαρίων.

Η ίντριγκα βαθαίνει με την κυκλοφορία του Apple Watch Ultra 2 τον περασμένο Σεπτέμβριο, το οποίο διαθέτει μια νέα λειτουργία διπλού πατήματος και μια οριακά φωτεινότερη οθόνη. Το ερώτημα που αντηχεί στη σφαίρα της τεχνολογίας είναι "ποιος είναι ο κινητήριος μοχλός πίσω από αυτό το φαινόμενο";

Ποιοι αγοράζουν το Apple Watch Ultra

Οι παρατηρήσεις από τις καθημερινές μας μετακινήσεις αποκαλύπτουν μια διαφορετική δημογραφική ομάδα που αγκαλιάζει το Ultra: από μεσίτες με καλοσιδερωμένα κοστούμια μέχρι μεσήλικες εφημεριδοπώλες που τροφοδοτούνται με Monster Energy και άτομα με τεχνολογικές γνώσεις που παρακολουθούν τα κρυπτονομίσματά τους. Αυτό το εκλεκτό μείγμα αψηφά την εύκολη κατηγοριοποίηση, υπογραμμίζοντας ότι η απήχηση του Ultra εκτείνεται πέρα από το πεδίο των ερασιτεχνών αθλητών.

Παρά τους περιορισμούς του σε σύγκριση με τα εξειδικευμένα ρολόγια περιπέτειας, το Ultra βρίσκει μια ιδιότυπη απήχηση μεταξύ των καταναλωτών. Ο Chris Hall, εκδότης του ενημερωτικού The Fourth Wheel, υποδηλώνει ότι μπορεί να φαίνεται περισσότερο ως παραδοσιακό ρολόι από ό,τι τα προηγούμενα μοντέλα. Η γοητεία του δεν έγκειται μόνο στις προδιαγραφές του, αλλά και στην ευρύτερη αίσθηση ότι είναι κορυφαίο.

Apple Watch UltraApple

Η τακτική της Apple

Στον κόσμο της Apple, όπου οι επιλογές αφθονούν, το Ultra ξεχωρίζει ως απόδειξη της εξέλιξης του brand. Η Apple, που κάποτε ήταν γνωστή για την πολιτική της να λανσάρει ένα και μόνο προϊόν σε κάθε κατηγορία, πλέον ακολουθεί την προσέγγιση των παραδοσιακών ωρολογοποιών. Ο Chris Hall σημειώνει: "Η Apple έχει περάσει από την προσφορά μιας επιλογής σε κάθε κατηγορία προϊόντων στην προσφορά μιας ευρύτερης γκάμας, αντικατοπτρίζοντας την προσέγγιση των παραδοσιακών ωρολογοποιών".

Αυτό ευθυγραμμίζεται άψογα με την ευρύτερη στρατηγική της Apple στον τομέα της υγείας, μετατρέποντας το Apple Watch σε πύλη εισόδου σε ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα που περιλαμβάνει παρακολούθηση της γλυκόζης στο αίμα, ενίσχυση της ακοής και διάγνωση με τεχνητή νοημοσύνη.

Το Apple Watch Ultra δεν προσπαθεί να είναι το απόλυτο ρολόι περιπέτειας, αλλά μάλλον τοποθετείται ως ένα πιο έξυπνο smartwatch. H επιτυχία του Ultra εξαρτάται από την ικανότητά του να βελτιώνει συνεχώς το μέγεθος και τα χαρακτηριστικά του, απευθυνόμενο σε όσους επιθυμούν το μεγαλύτερο και το καλύτερο. Καθώς το Ultra διεκδικεί δάφνες, γίνεται φανερό ότι η Apple δεν έχει κατακτήσει μόνο την τέχνη της τεχνολογίας, αλλά έχει επίσης συλλέξει πολύτιμες γνώσεις από τον τομέα της πολυτέλειας, μια στρατηγική κίνηση που εδραιώνει τη θέση της στον συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο των wearables.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Πού και σε ποια ακίνητα επενδύουν οι εκατομμυριούχοι στη χώρα μας

Οι ξένοι επενδυτές καθώς και οι Έλληνες ομογενείς που αναζητούν κατοικίες στην Ελλάδα προέρχονται συνήθως από Ευρωπαϊκές χώρες.

Ένας οδηγός για να σχεδιάσεις το Πασχαλινό σου ταξίδι στην Ελλάδα

Οι προορισμοί σε βουνό, θάλασσα αλλά και τις πόλεις γιορτάζουν το φετινό Μαγιάτικο Πάσχα τελετουργικά και τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια έχουν ετοιμάσει ξεχωριστά πακέτα, προσφορές και μενού.

Η ιστορία της Lamborghini

Μία ημέρα σαν τη σημερινή, το 1916, ερχόταν στη ζωή ο Ferruccio Lamborghini. Και αυτή είναι η ιστορία του εμβληματικού brand που δημιούργησε.

Γραφει Μπαμπης Δουκας

Τι είναι η δίαιτα BRAT και γιατί αξίζει μία ευκαιρία

Πώς θα ακολουθήσεις τη δίαιτα που θα ηρεμήσει τον οργανισμό σου από τη διάρροια και τους εμετούς.

Γραφει Γιαννης Σπανος

Τα χόμπι που δείχνουν ότι είμαστε εξυπνότεροι από το μέσο όρο

Η επιστήμη μίλησε: Είμαστε ευφυέστεροι από τους υπόλοιπους ανάλογα με το πώς περνάμε τον ελεύθερό μας χρόνο.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

H τεχνητή νοημοσύνη βοηθά την Amazon να γλιτώσει 500.000 τόνους συσκευασίας

O κολοσσός του λιανεμπορίου εγκαινίασε το 2019 το δικό της μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης προκειμένου να μειώσει τα απορρίμματα συσκευασίας