
Τελικά, ποιος ευθύνεται για το φιάσκο της Αττικής Οδού;
Κάποιοι υποβάθμισαν την έκταση της κακοκαιρίας. Την πλήρωσε, και πάλι, ο απλός κόσμος.
Τι συνέβη και παρέλυσε η Αττική Οδός; Ποιος ευθύνεται για το φιάσκο και τον εγκλωβισμό εκατοντάδων οδηγών, όταν η σφοδρή κακοκαιρία ήταν αναμενόμενη και οι μετεωρολόγοι είχαν προειδοποιήσει για πρωτοφανές φαινόμενο;
Αν πιστέψουμε τον υπουργό Κλιματικής Αλλαγής Χρήστο Στυλιανίδη, για όλα φταίει η Αττική Οδός που είχε διαβεβαιώσει ότι όλα έχουν προβλεφθεί και η οδός δεν θα κλείσει. Από την Αττική Οδό όμως σημειώνουν πως υπάρχουν ευθύνες που πρέπει να αποδοθούν στην Πολιτική Προστασία, αφού επέτρεψε την κίνηση βαρέως οχημάτων στην Αττική Οδό, ενώ τα είχε απαγορεύσει στην Εθνική Οδό.
Και την ίδια στιγμή έχει αρχίσει η γκρίνια στο Μαξίμου για τους χειρισμούς του Χρήστου Στυλιανίδη, αφού η εκτίμηση στο επιτελείο του Πρωθυπουργού είναι ότι υποβάθμισε την έκταση της κακοκαιρίας. Και όπως σημειώνουν ορισμένοι, είναι η δεύτερη φορά.
Τι είπε ο Στυλιανίδης
Χτες το απόγευμα ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Χρήστος Στυλιανίδης, απέδωσε όλη την ευθύνη για το φιάσκο, στην εταιρεία διαχείρισης της Αττικής Οδού.
Όπως είπε ο κ. Στυλιανίδης, θα εισηγηθεί στον πρωθυπουργό να αναζητηθούν ευθύνες από την εταιρεία διαχείρισης. "Παρά τις μεγάλες προσπάθειες της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής και της Πολιτικής Προστασίας δυστυχώς η Αττική Οδός, η εταιρεία δεν κατόρθωσε να κρατήσει τον δρόμο ανοιχτό.
Παρά τις συσκέψεις που κάναμε τις δύο προηγούμενες ημέρες, στις οποίες συμμετείχαν και υποσχέθηκαν ότι θα διασφαλίσουν ότι θα έχουν πλήρη επάρκεια μέσων για να κρατηθεί ανοιχτή η Αττική Οδός. Θα πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες από την εταιρεία διαχείρισης του δρόμου για την κατάσταση που δημιουργήθηκε. Αυτή θα είναι η εισήγησή μου προς τον πρωθυπουργό", υπογράμμισε ο κ. Στυλιανίδης. Φταίει όμως μόνο η Αττική Οδός;
Τι απαντάει η Αττική Οδός στον Χρήστο Στυλιανίδη
Η Αττική Οδός αποδίδει την ευθύνη για το χάρος στις νταλίκες που δίπλωσαν στη σύνδεση της σήραγγας Βριλησσίων με την Περιφερειακή Υμηττού και στην περιοχή του Γέρακα στο ρεύμα προς Ελευσίνα.
Πηγές προσκείμενες στην εταιρεία που μίλησαν στο Capital.gr, επιρρίπτουν ευθύνες στην Πολιτική Προστασία που δεν απαγόρευσε την είσοδο των βαρέων οχημάτων στην Αττική Οδό.
Όπως λένε χαρακτηριστικά, οι νταλίκες και τα βαρέα οχήματα εισήλθαν στην Αττική Οδό, ενώ είχε απαγορευτεί νωρίτερα η κυκλοφορία τους στην Εθνική Οδό. Εχει καμία λογική αυτό; Αφού υπήρχε φόβος ότι οι νταλίκες θα κλείσουν την Εθνική σε περίπτωση διπλώματος, γιατί δεν υπήρξε πρόβλεψη και απαγόρευση και για την κυκλοφορία τους στην Αττική Οδό; Κάτι δεν έγινε σωστά.
Γκρίνια στο Μαξίμου για τον Χρήστο Στυλιανίδη
Τα σοβαρά προβλήματα που παρουσιάστηκαν ήταν μια ήττα για την εικόνα της διαχειριστικής επάρκειας της κυβέρνησης Μητσοτάκη και στο επιτελείο του πρωθυπουργού ήτανεμφανής η δυσαρέσκεια για τους χειρισμούς του Χρήστου Στυλιανίδη. Στον οποίο αποδίδουν λάθος εκτίμηση για την έκταση του φαινομένου και για τα προβλήματα που θα παρουσιάζονταν. Σε σημείο κάποια στιγμή το βράδυ να αναλάβουν οι συνεργάτες του πρωθυπουργού την αναζήτηση λύσης στο πρόβλημα του εγκλωβισμού των οδηγών στην Αττική Οδό.
Ο Χρήστος Στυλιανιδης φαίνεται να πείστηκε από τις διαβεβαιώσεις της Αττικής Οδού ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα και αυτό μετέφερε και στο Μέγαρο Μαξίμου. Ομως η αισιοδοξία αποδείχθηκε υπερβολική και η πίστη στις διαβεβαιώσεις λάθος εκτίμηση. Ενώ φαίνεται να υπήρξε καθυστέρηση και στην επιχείρηση απεγκλωβισμού των οδηγών.
Μπορεί σε αυτή τη φάση να μην γίνεται λόγος για παραίτηση Στυλιανίδη, αλλά η αλήθεια είναι ότι είναι η δεύτερη φορά που οι εξελίξεις προλαμβάνουν το υπουργείο Κλιματικής Αλλαγής. Αστοχες ενέργειες καταλογίστηκαν στον υπουργό Στυλιανίδη, παρά το εντυπωσιακό του βιογραφικό και την πείρα του από τις Βρυξέλλες, και στη διαχείριση της κακοκαιρίας Μπάλος τον Οκτώβριο, όταν είχε κλείσει ο Κηφισός. Θα υπάρξει σίγουρα συνέχεια.
Από: Thetoc.gr
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Η Ζωή Κωνσταντοπούλου αποχώρησε σε χρόνο ρεκόρ από συνέντευξη όταν ρωτήθηκε για τον Τσίπρα
Μια ζωντανή συνέντευξη στον ΣΚΑΪ μετατράπηκε σε μικρό τηλεοπτικό "θρίλερ", όταν η Ζωή Κωνσταντοπούλου αποφάσισε να αποχωρήσει από το πλατό μόλις δύο λεπτά μετά την έναρξή της.
Τι αλλάζει στον ΟΠΑΠ μετά από τη συνένωσή του με την Allwyn
Μία νέα εποχή για τον ΟΠΑΠ εγκαινιάζει η συμφωνία συνένωσης με την Allwyn αξίας 16 δισ. ευρώ, με ορίζοντα τη δημιουργία ενός παγκόσμιου "ηγέτη" στη λοταρία και το on line gaming.
Έφυγε από τη ζωή ο Άλκης Γιαννακάς, 'Το ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη'
Ο γοητευτικός αντι-ήρωας του ελληνικού σινεμά, το "ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη" που έκλεψε καρδιές τη δεκαετία του ’70, δε μένει πια εδώ. Απεβίωσε στα 80 του, αφήνοντας πίσω μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά καρέ του ελληνικού κινηματογράφου.
Ο ελληνοαμερικανός επιστήμονας που πήρε το Νόμπελ Φυσικής
Η ιστορία του John M. Martinis, του φυσικού που με το έργο του άλλαξε την πορεία της κβαντικής έρευνας και συνέβαλε στη μετάβαση από τη θεωρία στην πράξη, φωτίζει μια κρίσιμη σελίδα της επιστήμης.
Γιατί δεν πήρε ο Donald Trump το Νόμπελ Ειρήνης 2025-ποιο πρόσωπο επιλέχθηκε
Ο Donald Trump ήταν στις υποψηφιότητες για το Νόμπελ Ειρήνης 2025 και επέμενε ότι το "αξίζει", αλλά τελικά δεν το πήρε. Ποιες είναι οι επιδόσεις, τα εμπόδια και η στάση της Επιτροπής που έκαναν τη διαφορά.
Γραφει Τιμος ΣαλαμεςΈνοχος ο Βασίλης Μπισμπίκης-το πρόστιμο και η κατάθεσή του
Ο Βασίλης Μπισμπίκης τιμωρήθηκε με μεγάλο χρηματικό πρόστιμο για το τροχαίο - "Δεν είχα πιει, χτύπησα δύο αυτοκίνητα λόγω κακού χειρισμού", κατέθεσε.