La Elvira, ένα παγκόσμιο αστέρι γεννήθηκε στο YouTube

Για την La Elvira όλα ξεκίνησαν από ένα απλό πάθος για τα βίντεο, που, εκτός από πασίγνωστη, την έκανε και εκατομμυριούχο.

Γράφει: Τίμος Σαλαμές 12 Φεβρουαρίου 2025

Η Ελβίρα Σιντίνα (LA ELVÍRA) - είναι μια παγκοσμίως γνωστή influencer του YouTube, εκατομμυριούχος αλλά παρόλα αυτά ένα απλό, χαριτωμένο κορίτσι που κατάγεται από τη μικρή ρωσική πόλη Λίπετσκ. Η ιστορία της καταιγιστικής επιτυχίας της είναι εντυπωσιακή - η Ελβίρα κατάφερε να φτάσει από ένα απλό πάθος για βίντεο σε ηλικία 13 ετών στη δημιουργία μοναδικού περιεχομένου που προσελκύει εκατομμύρια κόσμου παγκοσμίως. Πώς τα κατάφερε; Μιλήσαμε μαζί της και μάθαμε τα μυστικά της επιτυχίας της, τις ιδιαιτερότητες της συνεργασίας της με παγκόσμιες μάρκες, αλλά και τα σχέδιά της για το μέλλον της εταιρείας της.

>Ελβίρα, η πορεία σου προς την επιτυχία είναι εντυπωσιακή. Πες μας περισσότερα για το ταξίδι σου - πώς κατάφερες εσύ, ένα νεαρό κορίτσι από μια μικρή πόλη, να χτίσεις μια διεθνή επιχείρηση και να πετύχεις οικονομική ανεξαρτησία σε έναν τόσο ανταγωνιστικό τομέα όπως το μάρκετινγκ των influencers;
Όλα ξεκίνησαν απλά - κατάγομαι από το Λίπετσκ και από την ηλικία των 13 ετών άρχισα σιγά σιγά να κάνω βίντεο στο YouTube. Παράλληλα, σπούδασα μουσική και φωνητικά, συμμετείχα στον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision για παιδιά και στο "New Wave". Είχα πάντα δύο βασικά χόμπι - τη μουσική και το blogging. Στη συνέχεια, στην ηλικία των 18 ετών, άρχισα να ασχολούμαι με το Instagram, όπου αποκτούσα ένα κυρίως ρωσόφωνο κοινό.

La Elvira, ένα παγκόσμιο αστέρι γεννήθηκε στο YouTube

Αλλά το όνειρό μου ήταν πάντα να γίνω δημοφιλής σε διεθνές επίπεδο. Έτσι, στην ηλικία των 23 ετών, επέστρεψα στο YouTube και άρχισα να ασχολούμαι πολύ εντατικά με αυτό. Και μέσα σε λίγους μήνες, απέκτησα τους πρώτους 2 εκατομμύρια συνδρομητές μου! Μετά από αυτό, παγκόσμιες μάρκες άρχισαν να με προσεγγίζουν, το εισόδημά μου αυξήθηκε, άρχισα να ταξιδεύω και να δημιουργώ μια διεθνή ομάδα.

>Ο ανταγωνισμός στον τομέα του μάρκετινγκ των influencers είναι πολύ υψηλός. Ποιο πιστεύεις ότι είναι το βασικό σου πλεονέκτημα έναντι των άλλων bloggers και σε βοηθά να διατηρείς την πρωτιά;
Το κύριο πλεονέκτημα του περιεχομένου μου είναι ότι συνδυάζω εντελώς διαφορετικά είδη και ένα πολύ σοβαρό, βαθύ μήνυμα. Το περιεχόμενό μου συζητιέται έντονα, είναι προκλητικό και έχω πολλούς επικριτές αλλά και θαυμαστές. Ξέρω πώς να αγγίζω τους ανθρώπους άμεσα, να προκαλώ τις αντιδράσεις τους. Πρώτα απ' όλα, προωθώ την ελευθερία της έκφρασης και την αποδοχή του γυναικείου σώματος. Δημιουργώ φωτεινές προκλητικές ερμηνείες με διάφορες εικόνες, τις συνδυάζω με χιούμορ, φάρσες, blogging. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια εντελώς μοναδική εικόνα που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού.

La elvira

>Αναφέρθηκες στη συνεργασία σου με μεγάλες παγκόσμιες μάρκες - H&M, GARNIER, ZARA και πολλές άλλες διαφημιστικές καμπάνιες. Ποια ήταν όμως η πρώτη σου μεγάλη διαφημιστική συμφωνία και πώς επηρέασε τη μελλοντική σου επιχειρηματική ανάπτυξη;
Ανέκαθεν ασχολούμουν με τη διαφήμιση και συνεργαζόμουν με εταιρείες, ξεκινώντας από το Instagram. Αλλά η συνεργασία με διεθνείς εταιρείες διαφέρει ως προς την κλίμακα και την ελευθερία της δημιουργικότητας. Όταν κάνουμε μια διαφημιστική καμπάνια, συμμετέχω στην ανάπτυξη του σεναρίου και μπορώ να προσφέρω απρόσμενες δημιουργικές λύσεις. Μου άρεσε ιδιαίτερα να συνεργάζομαι με τις εταιρείες H&M, Garnier, Zara.

>Πες μας πώς χτίζεις σχέσεις με αυτές τις εταιρείες. Τι είναι πιο σημαντικό για σένα κατά την επιλογή των συνεργατών σου - το οικονομικό σκέλος ή η ταύτιση των αξιών και των ενδιαφερόντων του κοινού σου;
Είμαι πολύ προσεκτική όταν επιλέγω με ποιους θα συνεργαστώ και το κάνω βασιζόμενη στις αξίες και τις αρχές της μάρκας. Είναι πραγματικά σημαντικό για μένα κάθε έργο που υλοποιώ να είναι πλήρως εναρμονισμένο με τις προσωπικές μου ιδέες και να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του κοινού μου.

— Ποια είναι η στρατηγική σου όσον αφορά την προσέλκυση και τη διατήρηση μεγάλων διαφημιστών; Πώς χτίζεις μακροχρόνιες συνεργασίες;
Η ανάπτυξη μακροχρόνιων συνεργασιών με μεγάλες εταιρείες διαφήμισης είναι μία από τις βασικές προτεραιότητες της δουλειάς μου. Προσπαθώ πάντα να διατηρώ έναν ανοιχτό διάλογο με τους συνεργάτες μου, προσφέροντάς τους τακτικά δημιουργικές ιδέες για κοινά έργα. Χάρη σε αυτή την προσέγγιση, καταφέρνω να δημιουργώ πραγματικά ισχυρές, αμοιβαία επωφελείς συμμαχίες που φέρνουν απτά αποτελέσματα τόσο για εμένα όσο και για τους διαφημιζόμενους μου.

> Έχεις δύο πλακέτες ως επιβράβευση για την δουλειά σου στο YouTube - την ασημένια και τη χρυσή. Κάθε τέτοιο επίτευγμα αντιστοιχεί με πολλή δουλειά. Θα μπορούσες να περιγράψεις με περισσότερες λεπτομέρειες ολόκληρη τη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου, ξεκινώντας από την προέλευση της ιδέας και καταλήγοντας στη δημοσίευση του βίντεο; Τι εργαλεία και τεχνολογίες χρησιμοποιείς στο κάθε βήμα; Από πού αντλείς τις ιδέες σου;
Οι ιδέες για διαφημίσεις πηγάζουν από την ίδια τη ζωή. Μερικές φορές, απλά κάθεσαι με τους φίλους σου, κάτι τυχαίο συμβαίνει και αμέσως γεννιέται στο κεφάλι σου μια ιδέα για μια φάρσα ή ένα σκετς. Μερικές φορές οργανώνουμε μια συνάντηση ανταλλαγής ιδεών με την ομάδα και στη συνέχεια συζητάμε και βελτιώνουμε αυτές τις ιδέες. Προσπαθώ να προσδίδω μερικές εντελώς νέες ιδέες σε κάθε γύρισμα.

La Elvira

Είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθείς προσεκτικά την αντίδραση του κοινού - αν δεις ότι μια συγκεκριμένη φόρμα ταιριάζει καλύτερα, γυρίζεις περισσότερα παρόμοια βίντεο με την ίδια μορφή. Σε γενικές γραμμές, το μυστικό της επιτυχίας για το YouTube είναι να βρεις το δικό σου χαρακτηριστικό που θα είναι πάντα ενδιαφέρον για τους θεατές. Στη συνέχεια, μπορείς να γυρίσεις βίντεο με το ίδιο στυλ, αλλά να αλλάξεις το περιβάλλον και τις λεπτομέρειες. Το YouTube αγαπά να ανεβάζεις τακτικά βίντεο και να έχεις αφθονία περιεχομένου. Ανεβάζω περίπου 20 βίντεο σε μορφή μικρού μήκους(shorts) κάθε μέρα αλλά και αρκετά μεγάλα βίντεο κάθε εβδομάδα.

>Το κοινό σου είναι εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο. Πώς αναλύεις τις προτιμήσεις του κοινού σου και πώς προσαρμόζεις το περιεχόμενό σου σε διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα; Τι εργαλεία χρησιμοποιείς;
 Φυσικά, υπάρχει διαφορά μεταξύ του ρωσικού και του διεθνούς κοινού. Οι ρώσοι θεατές είναι πιο επικριτικοί, δυναμικοί και μπορούν να γράψουν σκληρά ή και αγενή σχόλια. Οι Αμερικανοί και οι Ευρωπαίοι είναι πιο συγκρατημένοι και επικεντρώνονται στο περιεχόμενο. Υπάρχουν επίσης διαφορές στην υποβολή προσωπικών πληροφοριών. Οι ρώσοι bloggers είναι συχνά έτοιμοι να αποκαλύψουν όλο το ιστορικό τους, να επιδείξουν την προσωπική τους ζωή. Και οι influencers του δυτικού κόσμου είναι πιο αποστασιοποιημένοι από το κοινό, επικεντρώνονται στη δημιουργία της τέλειας εικόνας.

La Elvira

Ταυτόχρονα, οι τάσεις είναι γενικά κοινές - δημοφιλής μουσική, φωτεινό και προκλητικό περιεχόμενο. Για την επιτυχία, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείς μοντέρνα μουσικά κομμάτια. Αυτό προωθεί πολύ καλά τα βίντεο στους αλγόριθμους του YouTube. Παρακολουθώ τις αντιδράσεις του κοινού από διάφορες χώρες και προσαρμόζω το περιεχόμενο, αλλά παραμένω πάντα πιστή στο μοναδικό στυλ της δουλειάς μου. Αυτό είναι απαραίτητο για τη δημιουργία ενός αναγνωρίσιμου προσωπικού ονόματος.

>Πες μας για την εμπειρία σου από τη συνεργασία σου με το κοινό της Λατινικής Αμερικής. Πώς διαφέρει από άλλες περιοχές και ποιες συγκεκριμένες προσεγγίσεις χρησιμοποιείς για να αλληλεπιδράς μαζί τους;
Αυτή τη στιγμή ασχολούμαι εντατικά με τη μουσική μου καριέρα, γράφω τραγούδια στα Ισπανικά και σχεδιάζω να εισέλθω στην αγορά της Λατινικής Αμερικής. Η λατινοαμερικάνικη κουλτούρα είναι πολύ κοντά σε μένα πνευματικά - φωτεινή, ειλικρινής και χορευτική. Αγαπούν τις όμορφες γυναίκες, τις φαντασμαγορικές εικόνες και τους φλογερούς ρυθμούς. Και εγώ η ίδια έχω μια μάλλον αντισυμβατική εμφάνιση και το λατινικό άρωμα μου πηγαίνει πολύ καλά με την κουλτούρα αυτή. Έχω ήδη γυρίσει αρκετά βίντεο σε αυτό το στυλ, συμπεριλαμβανομένου ενός πολύ τολμηρού βίντεο με μια πισίνα σε ένα φορτηγό!

La Elvira

Συνεργάζομαι με ταλαντούχους ισπανόφωνους παραγωγούς και συνεργείο για να δουλέψω πάνω στη μουσική. Μέχρι στιγμής, αυτό είναι μόνο η αρχή του ταξιδιού μου στη λατινοαμερικάνικη σόουμπιζ, αλλά είμαι σίγουρη ότι το αντισυμβατικό και πολύχρωμο περιεχόμενό μου θα έχει ζήτηση εκεί

>Η διαχείριση μιας διεθνούς ομάδας δεν είναι εύκολη υπόθεση. Πώς καταφέρνεις να οργανώνεις αποτελεσματικά την δουλειά ειδικών από διαφορετικές χώρες και κουλτούρες, να διατηρείς τα κίνητρα και να διασφαλίζεις την ομαλή λειτουργία ολόκληρης της ομάδας;
Η διαχείριση μιας διεθνούς ομάδας ειδικών δεν είναι εύκολη αλλά είναι ταυτόχρονα μια συναρπαστική διαδικασία. Πρέπει να συνεργάζομαι με ανθρώπους από διαφορετικές χώρες, κουλτούρες και επαγγελματικά υπόβαθρα, γεγονός που απαιτεί από εμένα ιδιαίτερες δεξιότητες επικοινωνίας, συντονισμού και καθοδήγησης. Αλλά αυτή η ευελιξία και η ποικιλομορφία της ομάδας μου είναι που μας επιτρέπει να δημιουργούμε πραγματικά μοναδικό, δημιουργικό περιεχόμενο που βρίσκει απήχηση στο κοινό σε όλο τον κόσμο.

Χτίζω τις διαδικασίες εργασίας μου πολύ προσεκτικά για να διασφαλίσω ότι όλα τα μέλη της ομάδας συνεργάζονται ομαλά. Τακτικές διαδικτυακές συναντήσεις, σαφής ανάθεση καθηκόντων και τομέων ευθύνης, συνεχής ανταλλαγή ιδεών και ανατροφοδότηση - όλα αυτά μας βοηθούν να παραμένουμε όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικοί και κινητοποιημένοι. Προσπαθώ επίσης να δημιουργήσω μια ατμόσφαιρα αμοιβαίας κατανόησης, σεβασμού και υποστήριξης στην ομάδα, ώστε ο καθένας να αισθάνεται πολύτιμος και ότι συμμετέχει ουσιαστικά στον κοινό σκοπό.

>Είσαι μέλος της περίφημης ένωσης των bloggers Insight People. Αυτή η ένωση συγκεντρώνει μόνο τους λαμπρότερους και πιο ταλαντούχους bloggers και για να γίνεις μέλος, πρέπει να περάσεις από μια αυστηρή διαδικασία επιλογής. Πώς έγινε αυτό;
H ιδιότητα του μέλους στην περίφημη ένωση των bloggers Insight People αποτελεί μεγάλη τιμή για μένα και αναγνώριση των επαγγελματικών μου επιτευγμάτων. Δεν ήταν εύκολο να φτάσω εκεί - η επιλογή των υποψηφίων ήταν πραγματικά πολύ αυστηρή και απαιτητική. Εκτός από τον εντυπωσιακό αριθμό των συνδρομητών, οι διοργανωτές έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στην ποιότητα και τη δημιουργικότητα του περιεχομένου μου, καθώς και στη συμμόρφωσή του με τα υψηλά πρότυπα της ένωσης.

La Elvira

Αυτή η συνεργασία μου άνοιξε πολλές νέες ευκαιρίες. Έχω πρόσβαση σε ένα κλειστό κλαμπ ομοϊδεατών - κορυφαίων bloggers και influencers, με τους οποίους μπορώ να μοιραστώ την εμπειρία μου, τις ιδέες και τις καλύτερες πρακτικές μου. Δουλεύουμε μαζί για να αναπτύξουμε στρατηγικές ανάπτυξης, να συζητήσουμε τις τρέχουσες τάσεις και προκλήσεις στον τομέα μας και να υλοποιήσουμε κοινά έργα μεγάλης κλίμακας. Η ιδιότητα του μέλους στο Insight People έχει διευρύνει σημαντικά τους επαγγελματικούς μου ορίζοντες και μου έχει δώσει μια ισχυρή ώθηση για περαιτέρω ανάπτυξη και εξέλιξη.

>Elvira, νωρίτερα στα κοινωνικά σου δίκτυα ανέφερες τη συμμετοχή σου σε φιλανθρωπικά προγράμματα. Μπορείς να μας πεις τι σημαίνουν για σένα;
Από την παιδική μου ηλικία, μου άρεσε πολύ να ασχολούμαι με τη φιλανθρωπία. Στη γενέτειρά μου, το Λίπετσκ, εμφανιζόμουν συχνά σε συναυλίες όπου συγκεντρώναμε χρήματα για παιδιά με ειδικές ανάγκες και ορφανά. Το έμαθα αυτό από τη γιαγιά μου, η οποία εργαζόταν στο Σπίτι του Πολιτισμού και ήταν πάντα ενήμερη για τέτοιες εκδηλώσεις. Τώρα ζω στις ΗΠΑ και σκοπεύω να συνεχίσω να πραγματοποιώ παρόμοια εγχειρήματα εδώ. Θεωρώ σημαντικό να συνδυάζω τη λαμπρή δημόσια εικόνα μου με καλές πράξεις και κοινωνική δράση. Θέλω να δείξω με το παράδειγμά μου ότι γίνεται να είσαι επιτυχημένος, αλλά ταυτόχρονα να μην ξεχνάς να βοηθάς αυτούς που έχουν ανάγκη και να κάνεις φιλανθρωπικά έργα.

>Η αγορά του μάρκετινγκ των Influencerσ είναι δυναμική και απρόβλεπτη. Ποιες είναι οι βασικές προκλήσεις και ευκαιρίες που βλέπεις σε αυτόν τον τομέα τα επόμενα χρόνια; Πώς σκοπεύεις να προσαρμόσεις το επιχειρηματικό σου μοντέλο στις εξελίξεις της αγοράς;
>Έχεις δίκιο, γι' αυτό το λόγο παρακολουθώ συνεχώς τις αλλαγές στους αλγόριθμους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τις τάσεις και τις προτιμήσεις του κοινού μου.

Συνειδητοποιώ ότι για να παραμείνω μια περιζήτητη προσωπικότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεν πρέπει να φοβάμαι να πειραματιστώ, να καινοτομήσω και να δοκιμάσω νέες μορφές περιεχομένου. Γι' αυτό σκοπεύω να συνεχίσω να αναπτύσσω ενεργά το κανάλι μου στο YouTube, διευρύνοντας συνεχώς τη θεματολογία και τις μορφές του περιεχομένου του. Ταυτόχρονα, θα δώσω μεγάλη προσοχή στην παρακολούθηση των βασικών τάσεων και αλλαγών στην αγορά, ώστε να προσαρμόσω εγκαίρως το επιχειρηματικό μου μοντέλο για να παραμείνω στην κορυφή των τάσεων.

Είμαι βέβαιος ότι η επιτυχία σε αυτόν τον δυναμικό τομέα εξαρτάται άμεσα από την ικανότητα να αντιδρά κανείς γρήγορα στις εξωτερικές αλλαγές, να σκέφτεται δημιουργικά και να μη φοβάται να δοκιμάζει νέα πράγματα. Αυτό ακριβώς κάνω τώρα και σκοπεύω να συνεχίσω να το εφαρμόζω στη δουλειά μου.

>Elvira σε ευχαριστούμε για την ενδιαφέρουσα συνέντευξη. Μία τελευταία ερώτηση: Ποια είναι τα σχέδια και οι επιχειρηματικοί σου στόχοι για το προσωπικό σου εμπορικό σήμα LA ELVÍRA στο άμεσο μέλλον;
Έχω μεγάλα σχέδια για την εξέλιξη της μουσικής μου καριέρας. Τώρα εργάζομαι ενεργά πάνω σε τραγούδια στα Ισπανικά για να κατακτήσω την αγορά της Λατινικής Α&a

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

H Madelene Wright επιστρέφει στα γήπεδα μετά το OnlyFans

Η Madelene Wright άφησε πίσω της το OnlyFans που της χάρισε μισό εκατομμύριο λίρες και χιλιάδες followers, και επιστρέφει ξανά στο ποδόσφαιρο με νέα ομάδα στην Αγγλία.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Εντυπωσιακές γυναίκες στα 50 που επαναπροσδιορίζουν το sex appeal

Από τη Σοφία Βεργκάρα έως τη Μόνικα Μπελούτσι, 7 διάσημες γυναίκες άνω των 50 αποδεικνύουν ότι η γοητεία και το sex appeal δεν έχουν ηλικία.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

H εντυπωσιακή υπεύθυνη επικοινωνίας της Σαχτάρ-αμήχανος ο προπονητής της ομάδας μπροστά της

Η Ντάρια Μπόνταρ, η εντυπωσιακή υπεύθυνη επικοινωνίας της Σαχτάρ, έγινε viral μετά από μια συνέντευξη με τον Αρντά Τουράν που δεν την κοιτούσε στα μάτια.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Ποιο είναι το μοντέλο που κορόιδεψε το Instagram στο Wimblendon

Ζούμε σε μια εποχή όπου η διαφορά ανάμεσα στο αληθινό και το ψεύτικο γίνεται όλο και πιο δύσκολο να ξεχωριστεί, ειδικά με την άνοδο των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Επιδείνωση του καύσωνα: Η Mαριγκόνα με κόκκινο μπικίνι (βίντεο)

Η Mαριγκόνα επιδεινώνει τον καύσωνα. Με νέο post στο Instagram και ένα κατακόκκινο μαγιό, κατάφερε ξανά να κάνει το timeline να πάρει φωτιά.

Γραφει Πωλινα Φραγκου

Η Wanda Nara έχει λόγο που παρακολουθεί το Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλογών

Είναι ελεύθερη, πιο ειλικρινής από ποτέ και δεν έχει καμία διάθεση να απολογηθεί για τίποτα. Η Wanda Nara εξηγεί γιατί αγαπά τη μοναξιά της – και γιατί βλέπει Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων.

Γραφει Πωλινα Φραγκου