To Netflix αποκτά διαφημίσεις, το τέλος μιας χρυσής εποχής πλησιάζει
Η δημοφιλής πλατφόρμα streaming πλησιάζει όλο και περισσότερο στα πρότυπα της συμβατικής τηλεόρασης.
Την προηγούμενη Πέμπτη, ο γίγαντας του streaming ανακοίνωσε επίσημα ένα συνδρομητικό πρόγραμμα με χαμηλότερες τιμές και διαφημίσεις. Το πρόγραμμα, που ονομάζεται Basic with Ads, θα κοστίζει 7 δολάρια το μήνα και θα ξεκινήσει στις ΗΠΑ τον Νοέμβριο. Παρακάτω η ανακοίνωση του Netflix:
Το Basic with Ads θα κοστίζει μόλις 6,99 δολάρια το μήνα στις ΗΠΑ και θα ξεκινήσει στις 3 Νοεμβρίου στις 9 π.μ. PT. Το Basic with Ads θα είναι διαθέσιμο στην Αυστραλία, τη Βραζιλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ιαπωνία, την Κορέα, το Μεξικό, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ. Τα τρέχοντα προγράμματα και μέλη δεν θα επηρεαστούν.
Netflix finally announced that the new "Basic with Ads" tier will be released on November 3, will cost $6.99 a month, and will max out at 720p for its streaming quality. https://t.co/O91ybEUg0Y pic.twitter.com/w3hmjNJ4GI
— IGN (@IGN) October 13, 2022
Το πακέτο με τις διαφημίσεις ήταν αναμενόμενο ότι δε θα αργούσε να έρθει για το Netflix. Η αλήθεια είναι ότι το περιμέναμε νωρίτερα και το πιο πιθανό είναι αντίστοιχα πακέτα να εμφανιστούν σύντομα. Φυσικά, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το Netflix αναζητά τρόπους για να στοχεύσει σε νέους πελάτες και να κάνει πιο φθηνό το προΐόν του, διατηρώντας τα κέρδη. Μόνο το 2022, χασε ένα εκατομμύριο συνδρομητές. Η αύξηση των τιμών των συνδρομών του και το μπλοκάρισμα της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης ώθησε πολλούς συνδρομητές προς το δρόμο της εξόδου.
Επιπλέον, το τοπίο του streaming είναι πλέον απίστευτα ανταγωνιστικό, με βαριά ονόματα όπως τα Prime Video, Disney+, HBO Max και Hulu να προσφέρουν ποικίλες επιλογές streaming και φθηνότερες ή παρόμοιες τιμές συνδρομής. Το Netflix υπήρξε το τελευταίο προπύργιο του streaming χωρίς διαφημίσεις, αλλά είναι σαφές ότι το συνδρομητικό του μοντέλο δεν είναι βιώσιμο. Θα δώσουν νέα πνοή στην υπηρεσία streaming τα έσοδα από τις διαφημίσεις ή μήπως αυτό είναι το ύστατο καμπανάκι για τη χρυσή εποχή του streaming;
Όταν παίκτες όπως το Netflix εμφανίστηκαν στο προσκήνιο, ο ισχυρισμός του Χόλιγουντ και των μεγάλων καναλιών διεθνώς ήταν ότι τέτοιες πλατφόρμες έρχονται για αλλάξουν τον κινηματογράφο και την τηλεόραση για πάντα. Πράγματι, ήταν επαναστατικό αυτό που πέτυχε το Netflix, όμως όπως φαίνεται η τηλεόραση επιστρέφει σιγά σιγά στις ρίζες της. Και αυτές δεν είναι άλλες από τη διαφήμιση.
Η νέα τηλεόραση είναι... η τηλεόραση
Το streaming όλα αυτά τα χρόνια άνθισε. Στη συνέχεια, καθώς ο ανταγωνισμός αυξανόταν και οι θεατές άρχισαν να συνειδητοποιούν ότι ξόδευαν σχεδόν τα ίδια χρήματα για συνδρομές streaming με αυτά που πλήρωναν για την καλωδιακή τηλεόραση, αναζήτησαν νέες, πιο προσιτές επιλογές. Ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό ήταν να επιδοτούνται οι προσφορές τους από τους διαφημιστές.
> Διάβασε ακόμη: Οι ταινίες του Netflix για τον Οκτώβριο
Τον τελευταίο χρόνο, καθώς η τιμή της μετοχής και ο αριθμός των συνδρομητών του Netflix έχουν συρρικνωθεί, η πλατφόρμα ανέπτυξε ένα μοντέλο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, επιδιώκοντας χρήστες και έσοδα. Τον περασμένο Ιούλιο, ο διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Reed Hastings προέβλεψε την κατάρρευση της συμβατικής τηλεόρασης στα "επόμενα πέντε έως 10 χρόνια". Αυτό που δεν είπε ήταν ότι το Netflix και οι άλλοι πάροχοι streaming θα αναδυθούν στη θέση της.
Οι ομοιότητες είναι πολλές, αν και στις πλατφόρμες streaming οι διαφημίσεις είναι σίγουρα λιγότερες από ό,τι στη συμβατική τηλεόραση. Ο Hastings, από ό,τι φαίνεται μάλλον έπεσε μέσα, απλώς η αντικατάστασή της από ένα Netflix με διαφημίσεις δε δείχνει να διαφέρει ιδιαίτερα από το παραδοσιακό μοντέλο.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Ένας Έλληνας φωτογράφος στο εξώφυλλο του περιοδικού National Geographic
Ποιος είναι ο Αγοραστός Παπατσάνης;
Πώς να προστατευτείς από την αφρικανική σκόνη
Οι κίνδυνοι είναι παρόμοιοι για την υγεία με τον καπνό της δασικής πυρκαγιάς...
O Sin Boy έπεσε θύμα επίθεσης ενώ βρισκόταν σε κομμωτήριο
Του επιτέθηκαν την ώρα που έκανε live στο Instagram.
To πιο όμορφο μετρό στον κόσμο βρίσκεται στην Ιταλία
Μία πρωτιά της Νάπολης που ομολογουμένως, της αξίζει.
Γραφει Γεωργια ΠρεζαΤελικά θα μπορέσουμε ποτέ να τα εκατοστίσουμε;
Μια νέα μελέτη ρίχνει φως στα μυστικά της μακροζωίας και στο μέγιστο προσδόκιμο ζωής.
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ απόλυτος οδηγός για κοιλιακούς 'πέτρα'
Εντός βρίσκεις τα σημεία-κλειδιά για την απόκτηση του πολυπόθητου six-pack.
Γραφει Γιαννης Σπανος