
Νέα έρευνα ρίχνει φως στο γιατί οι άντρες φοβούνται τα προφυλακτικά
Κάποια ταμπού πρέπει επιτέλους να σπάσουν.
Από το "με κάνει να νιώθω άβολα" μέχρι το "σκοτώνει τη στιγμή", οι αντρικές δικαιολογίες για τη μη χρήση προφυλακτικών κατά τη διάρκεια του σεξ είναι τόσο παλιές όσο και τα προφυλακτικά. Ωστόσο, και επειδή πολλές φορές το ξεχνάμε, πρέπει να θυμόμαστε πάντα ότι η χρήση προφυλακτικών όχι μόνο προστατεύει από μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη, αλλά και ότι αποτελεί την πιο αποτελεσματική, προσιτή και δημοφιλή μέθοδος για την αποφυγή σεξουαλικά μεταδιδόμενων ασθενειών – ακόμη και από το πιο επικίνδυνο από αυτά, το HIV.
Για αυτόν τον λόγο, το JOYclub, μία ιντερνετική κοινότητα που σκοπό έχει την ελεύθερη έκφραση στο σεξ, πραγματοποίησε μια μελέτη μεταξύ 2.000 χρηστών της πλατφόρμας της για να μάθει περισσότερα σχετικά με τον τρόπο που χρησιμοποιούμε ή όχι τα προφυλακτικά, γιατί αρκετοί άνθρωποι τα αποφεύγουν αλλά και ποιος είναι εκείνος που τα αγοράζει.
Τα στατιστικά
Το πιο χαρακτηριστικό στατιστικό; Μόνο το 10% των ανδρών δηλώνουν ότι δε χρησιμοποιούν καθόλου προφυλακτικά. Εν τω μεταξύ, η συντριπτική πλειοψηφία (69%) δηλώνει ότι πάντα χρησιμοποιεί προφυλακτικό στις σποραδικές σχέσεις και τα one night stands. Τέλος, το υπόλοιπο 20% είναι και εκείνο που είναι πραγματικά πιο προσεκτικό: χρησιμοποιούν προφυλακτικά σε όλες τις σεξουαλικές τους σχέσεις.
Μεταξύ των πιο εντυπωσιακών στατιστικών που αποκαλύπτει η έρευνα είναι οι λόγοι για τη μη χρήση τους. Το κυριότερο; Το επιχείρημα πως το προφυλακτικό σχετίζεται με τη μείωση της έντασης του σεξ: το 71% των αντρών αλλά και το 55% των γυναικών το επισημαίνουν ως το κύριο μειονέκτημα.
Ένα άλλος είναι ο κίνδυνος να σπάσουν τα προφυλακτικά την πιο ακατάλληλη στιγμή. Μάλιστα, σχεδόν οι μισοί από τους ανθρώπους που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι είχαν αυτή τη δυσάρεστη εμπειρία τουλάχιστον μία φορά στη ζωή τους.
Οι άντρες και τα προφυλακτικά
Είναι τρομερά εντυπωσιακό ότι ακόμα και σήμερα, 20 χρόνια μετά το Millennium, η αγορά του προφυλακτικού είναι "αντρική υπόθεση": στο 95% των περιπτώσεων τα αγοράζουν εκείνοι ενώ το 77% από αυτούς το κάνουν επειδή πιστεύουν ότι είναι δική τους ευθύνη. Στην πραγματικότητα, αυτό το συναίσθημα υπερβαίνει την αγορά και επεκτείνεται μέχρι τη χρήσης: το 87% των ανδρών το έβαλαν στον εαυτό τους, ενώ μόνο ένα ντροπαλό 13% δίνει τα ηνία στην παρτενέρ του.
Το μέγεθος είναι ο πιο σημαντικό παράγοντας κατά την επιλογή, αν και είναι εκπληκτικό το γεγονός ότι μόνο το 11% έχει μετρηθεί κάποια στιγμή στη ζωή του για να αγοράσει το σωστό "νούμερο". Άλλα σημαντικά στοιχεία είναι το πάχος καθώς και η μάρκα, η οποία φαίνεται να υπερτερεί σε σχέση με το χρώμα και τη γεύση.
Από: Esquire ES
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
H σύζυγος του Sylvester Stallone, Jennifer Flavin έχει τη δική της θεωρία για την αύξηση των τρανς παιδιών στο Χόλιγουντ
Σε μία εποχή κατά την οποία αρκετοί διάσημοι όπως οι Charlize Theron, Megan Fox και Elon Musk έχουν παιδιά που αυτοπροσδιορίζονται ως τρανς, η επιχειρηματίας έδωσε τη δική της ερμηνεία για το εν λόγω φαινόμενο.
Γραφει Νικη ΚοντομηναTo Ninja Gaiden 4 είναι απ' τα κορυφαία action games των τελευταίων ετών [Game Review]
Δοκιμάσαμε το video game Ninja Gaiden 4. Αυτές είναι οι τελικές μας εντυπώσεις.
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΈνας μίνι οδηγός βελτίωσης της ζωής μας, σύμφωνα με το Harvard
Δοκιμασμένες συμβουλές ευεξίας και όχι μόνο, από τους ειδικούς των ειδικών.
Γιατί πολλοί άντρες έχουν σταματήσει να χρησιμοποιούν σαπούνι
Από το άρθρο του James Hamblin μέχρι τις δηλώσεις διάσημων όπως ο Jake Gyllenhaal, η τάση κατά του σαπουνιού προκαλεί συζήτηση για τη φροντίδα του δέρματος και τη φυσική ισορροπία του σώματος.
Γραφει Πωλινα ΦραγκουΑπίστευτο: Βρέθηκε πραγματικός τρελός επιστήμονας - Σε ποια χώρα συνελήφθη;
Μια απρόσμενη υπόθεση ξεκίνησε από ένα περιστατικό σε μια αυλή και εξελίσσεται σε δικαστική ιστορία, με επίκεντρο έναν ερασιτέχνη, που πειραματιζόταν με χημικά.
Γραφει Τιμος ΣαλαμεςHUAWEI Pura 80 Series: Η τέχνη της φωτογραφίας και του design σε νέα εποχή
Η Huawei φέρνει στην ελληνική αγορά τη νέα, εμβληματική σειρά HUAWEI Pura 80 Series, θέτοντας νέα πρότυπα στην κινητή φωτογραφία και το design.