
Ισχύει ότι οι περισσότεροι ποδοσφαιριστές ντύνονται βαρετά;
Ποιος το είπε πως οι trendy μπαλαδόροι χρεοκόπησαν και οι ψευτοκυριλέδες τους εκτόπισαν;
Κάτι που οφείλω να σου αποκαλύψω πριν αναπτύξω το επιχείρημά μου είναι πως είμαι γιος ποδοσφαιριστή με μια σύντομη καριέρα στα γήπεδα των 80s. Όχι, δεν φέρω το επώνυμό του. Το αναφέρω γιατί αυτή η βιωμένη εμπειρία μού πρόσφερε ένα προνομιακό πεδίο να παρατηρώ από μικρός το στυλ των άσσων και λιγότερο άσσων της μπάλας, με τις αφάνες, τις χαίτες και τα πολύ παρδαλά πουκάμισα. Η εικόνα που έχω για τους στιλάτους ποδοσφαιριστές, λοιπόν, δεν είναι συνδεδεμένη με τη βαρεμέρα αλλά με την εξτραβαγκάντζα των αντρών λαϊκής καταγωγής που έπιασαν την καλή. Κι όμως, πρόσφατα διάβασα ότι οι περισσότεροι ποδοσφαιριστές ντύνονται βαρετά και είπα να δώσω στο επιχείρημα μια ευκαιρία.

Εν αρχή ην ο David Beckham
Ο Beckham, με τα διαμαντένια σκουλαρίκια και το πολύ trendy ντύσιμο -για να χρησιμοποιήσουμε έναν όρο που ήταν της μοδός στα zeroes, δηλαδή την εποχή που κυριαρχούσε ως το απόλυτο είδωλο- καθόρισε το στυλ όλων των σταρ της στρογγυλής θεάς που ακολούθησαν. Ναι, όλοι ήθελαν και θέλουν να δείχνουν σαν εκείνον, ενώ η ίδια η λέξη metrosexual καθορίστηκε από τη δημόσια εικόνα του.
Οι mega stars του γρασιδιού που ακολούθησαν, δεν ήταν τόσο "μετρημένα κομψοί" και "μετρημένα σε επαφή με τη 'θηλυκή' πλευρά τους" όσο εκείνος. Τα φούτερ με τα τεράστια logo οίκων όπως ο Dolce & Gabbana, τα made in Italy κοστούμια και τα φανταχτερά T-shirts συνεισέφεραν στη δημιουργία μιας στερεοτυπικής εικόνας για το πώς ντύνονται οι ποδοσφαιριστές, που θα μπορούσαμε να την τοποθετήσουμε στο σημείο συνάντησης αυτής του άντρα-παγωνιού με εκείνη του κλαρινογαμπρού, πολύ κοντά στην εικόνα που είχα ως παιδί για τους ντόπιους μπαλαδόρους των 80s.
Κι όμως, φαίνεται να υπάρχει ένα συντηρητικό backlash. Ο Héctor Bellerín, που έχει απασχολήσει πολλές φορές τα ΜΜΕ με το προχωρημένο στυλ του, θεωρείται fashion icon και ψηφίστηκε φέτος ως "άντρας της χρονιάς" από την ισπανική έκδοση μεγάλου αντρικού περιοδικού, σε συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στους Times παλαιότερα, είχε πει ότι υπάρχουν άνθρωποι που τον αποκαλούν "λεσβία" και ότι συνεχώς δέχεται ομοφοβικά σχόλια και hate comments στα social media εξαιτίας της αγάπης που τρέφει για τη μόδα.

Αυτό δεν σημαίνει, όμως, κατά την ταπεινή μου γνώμη, ότι οι ομότεχνοί του ή όσοι τον κράζουν ντύνονται βαρετά ή ετεροκανονικά. Για να πούμε και μία φορά τα πράγματα με το όνομά τους, οι περισσότεροι κλαρίνα είναι, χωρίς αυτό να είναι κακό ή κατακριτέο. Μια αισθητική επιλογή είναι, ισότιμη με όλες τις άλλες.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.