
Από το The Bear ίσως μάθεις να ντύνεσαι ωραία
H σειρά του Disney+ αποδεικνύει πως η μόδα χωράει, και με το παραπάνω, σε μία σειρά που σχετίζεται με τη μαγειρική.
Από μία σειρά με σεφ, κουζίνες, καυτά τηγάνια, τρέξιμο, στρες, μιζέρια και πολλά χρέη, σίγουρα, δεν περίμενες πως θα μπορούσες να αποκομίσεις και ενδυματολογικές γνώσεις. Κι όμως, το The Bear το έκανε το "θαύμα" του και έμπλεξε μαζί μαγειρική και μόδα, με τον πιο διακριτικό και ουσιώδη τρόπο.
Για την σχεδιάστρια κοστουμιών της σειράς, Courtney Wheeler, αυτή η σύνδεση δεν είναι κάτι που πρέπει να μας κάνει εντύπωση καθώς όπως έχει δηλώσει η ίδια: "Οι σεφ έχουν ένα ιδιαίτερο μάτι για τη λεπτομέρεια και για το τι φαίνεται καλό - ποιότητα, κόψιμο, χρώμα, το οποίο νομίζω ότι βγήκε με την Carmy, τον Syd και τον Marcus".
Παραχωρώντας συνέντευξη στο βρετανικό Esquire, η Wheeler εμβάθυνε ακόμη περισσότερο στο στυλ που χαρακτηρίζει τη σειρά- ένα στυλ ποιοτικό, διαχρονικό και, πάνω από όλα, ρεαλιστικό.
Σε ερώτηση για τη συλλογιστική της, όσον αφορά την επιμέλεια της γκαρνταρόμπας του Carmy, η ίδια απάντησε πως βασίστηκε στο χαρακτηριστικό του γύρω από τη "συνήθεια". Συγκεκριμένα, είπε: "Νομίζουμε ότι είναι ένα πλάσμα της συνήθειας. Ξέρει τι θέλει, οπότε αγοράζει περισσότερα από αυτά. Έχει ήδη διαμορφώσει το στυλ του. Ειδικά για αυτή τη σεζόν, παίζουμε με την ιδέα ότι μετακομίζει τώρα. Έτσι, αντί για ένα μπλε πουλόβερ, θα τον δείτε με ένα γκρι πουλόβερ. Ίσως έχει και άλλο πουλόβερ. Θα αρχίσει να παίζει περισσότερο με αυτό, ακριβώς επειδή πιθανότατα ξεπακετάρισε, αλλά εκτός αν τον βλέπεις σε flashbacks, είναι αρκετά συγκεντρωμένος και καθιερωμένος σε αυτό που του ταιριάζει".
Η συνέπεια και η σταθερότητα στο στυλ του πρωταγωνιστή είναι, πράγματι, ορατή. Εναλλάσσοντας μεταξύ τους συγκεκριμένες μάρκες, παρόμοιας αισθητικής, ο Carmy δημιουργεί looks, αυθεντικά στην προσωπικότητά του.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε και η απάντηση της Wheeler για το περιβόητο κοστούμι του Richie στο επεισόδιο της 2ης σεζόν, Forks. Εξηγώντας πως κατέληξαν στην επιλογή αυτού του συγκεκριμένου power suit, η ίδια είπε: "Στην αρχή της σεζόν έχουμε ένα ή δύο μήνες προετοιμασίας και κάνουμε τα προκαταρκτικά μας ψώνια, μιλάμε με τους ηθοποιούς, βλέπουμε πού βρίσκονται τα μυαλά τους, κάνουμε check-in μαζί τους και μιλάμε για τους χαρακτήρες τους. Ένα από τα πράγματα για τα οποία μου έστειλε μήνυμα ο Ebon ήταν ο Richie με κοστούμι, και μιλούσαμε για ένα μαύρο κοστούμι, και ο Ebon λέει, ο Al Pacino στο Heat. Αυτό θα έκανε ο Richie, 100%. Αυτός είναι ο Richie".
Στη συνέχεια η Wheeler πρόσθεσε: "Αυτοί οι ηθοποιοί, ειδικά ο Ebon, έχουν τέτοιο έλεγχο των χαρακτήρων τους και είναι πάντα τόσο προσεκτικός. Και, ναι, είναι αστείο να λέμε ότι το είδωλο του Richie θα ήταν ο Al Pacino στο Heat, αλλά είναι τόσο αληθινό. Δεν θα φορούσε καφέ κοστούμι με ροζ γραβάτα. Ή δεν θα φορούσε ένα στενό κουστούμι που θα έκοβε με άλλα πράγματα. Για να φορέσει ο Richie αυτό που ήταν τόσο ταιριαστό, αποφασίσαμε να παίξουμε με την υφή μέσα στις γραβάτες και το πουκάμισο και το κοστούμι, ώστε να μην είναι τόσο επίπεδο".
Αν κάτι συμπεραίνουμε από τα λόγια της Wheeler είναι η έντονη σκέψη και η προσοχή στη λεπτομέρεια που "κρύβονται" πίσω από κάθε look του The Bear. Ουσιαστικά, οι στιλιστικές επιλογές για τον κάθε χαρακτήρα στηρίζονται, κυρίως, πάνω στην προσωπικότητά του και αυτό, ίσως, αποτελεί το στοιχείο που κάνει τη σειρά, βαθιά, αληθινή. Δεν έχουμε παρά να κάνουμε το ίδιο, να φοράμε δηλαδή αυτό που μας κάνει να αισθανόμαστε ο εαυτός μας.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.