
Η Attica Group ρίχνει όλες τις ευθύνες για το Blue Horizon σε πλήρωμα και Λιμενικό
Με νέα ανακοίνωση, η Attica Group επιχείρησε να δώσει τις δικές της απαντήσεις για την τραγωδία που συνέβη στο λιμάνι του Πειραιά.
Μία ημέρα μετά τον τραγικό θάνατο του Αντώνη και δύο ανακοινώσεις μετά, η Attica Group, επιχείρησε να δώσει τις δικές της απαντήσεις για την τραγωδία που συνέβη στο λιμάνι του Πειραιά, όταν το πλήρωμα του Blue Horizon απώθησε βίαια τον 36χρονο, με αποτέλεσμα να πέσει στη θάλασσα και να πνιγεί.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, η οποία ρίχνει τις ευθύνες στον καπετάνιο αλλά και στα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος που σχετίζονται με το περιστατικό, χωρίς η ίδια να αναλαμβάνει καμία ευθύνη, "ο πλοίαρχος γνώριζε από την κάμερα της Γέφυρας ότι υπήρχε άνθρωπος στη θάλασσα και λανθασμένα αποφάσισε να αποπλεύσει". Μάλστα, σύμφωνα με την εταιρεία, μετά τη βίαιη απώθηση του Αντώνη με αποτέλεσμα την πτώση του στη θάλασσα, "όλα τα εμπλεκόμενα μέλη του πληρώματος τα οποία είχαν οπτική επαφή με συμβάν, έπρεπε να αντιδράσουν".
Σχετικά με τον λόγο που απαγορεύτηκε η είσοδος του 36χρονου στο πλοίο, η Attica Group ισχυρίζεται πως έγινε "για λόγους ασφαλείας καθώς το πλοίο ήταν σε διαδικασία απόπλου και η επιβίβαση είχε ολοκληρωθεί".
Τέλος, η πλοιοκτήτρια εταιρεία αφήνει αιχμές και για το Λιμενικό, απαντώντας για την καθυστέρηση του πλοίου να επιστρέψει στο λιμάνι του Πειραιά μετά τον απόπλου, τονίζοντας πως "αναμένει πληροφόρηση σχετικά με αυτή τη μεγάλη καθυστέρηση".
Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρεται :
Γιατί ο πλοίαρχος έβγαλε ανακοίνωση ότι το πλοίο πρέπει να καθυστερεί λόγω συμβάντος για το οποίο δεν ευθύνεται το πλοίο;
Η ανακοίνωση που αποδίδεται στο Blue Horizon, και στην οποία φέρεται να ειπώθηκε πως δεν ευθύνεται το πλοίο για το συμβάν στο λιμάνι του Πειραιά δεν έγινε από το Blue Horizon. Η ανακοίνωση έγινε από το παρακείμενο πλοίο ΕΛΥΡΟΣ, το οποίο πήρε εντολή από τις Λιμενικές Αρχές να παραμείνει στο λιμάνι.
Γνώριζε ο καπετάνιος τι συνέβαινε στον καταπέλτη; Γιατί δεν σταμάτησε αμέσως το πλοίο και γιατί δεν ρίχτηκε σωσίβιο με σχοινί ή άλλο μέσο προκειμένου να διασωθεί;
Την ώρα που έδωσε την εντολή απόπλου δεν υπήρχε συμβάν στον καταπέλτη. Στη συνέχεια, αντελήφθη άνθρωπο να πέφτει στη θάλασσα από την κάμερα της Γέφυρας. Ήταν λανθασμένες και η εκτίμηση και η απόφαση του πλοιάρχου και μάλιστα έρχονται σε απόλυτη αντίθεση με την εκπαίδευση που έχει λάβει και την πάγια ναυτική πρακτική.
Τι προβλέπουν τα πρωτόκολλα ασφαλείας για τον απόπλου του πλοίου; Τηρήθηκαν;
Τα πρωτόκολλα ασφαλείας και οι διαδικασίες της εταιρείας σύμφωνα με τη νομοθεσία και τον κώδικα ασφαλούς διαχείρισης προβλέπουν πριν την απόδεση του πλοίου, το κλείσιμο όλων των εξωτερικών ανοιγμάτων συμπεριλαμβανομένου και του καταπέλτη. Εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι οι προβλεπόμενες διαδικασίες δεν ακολουθήθηκαν.
Ποιοι έπρεπε να αντιδράσουν άμεσα όταν έπεσε άνθρωπος στη θάλασσα;
Πέραν του Πλοιάρχου, όλα τα εμπλεκόμενα μέλη του πληρώματος τα οποία είχαν οπτική επαφή με συμβάν.
Γιατί απαγορεύτηκε η είσοδος στο θύμα αφού είχε ήδη ανέβει στον καταπέλτη και ο κίνδυνος ήταν άμεσος;
H απαγόρευση εισόδου του θύματος έγινε με απόφαση Υπάρχου, για λόγους ασφαλείας, καθώς το πλοίο ήταν σε διαδικασία απόπλου και η επιβίβαση είχε ολοκληρωθεί. Η βίαιη απώθηση του δεν δικαιολογείται σε καμία περίπτωση και για κανέναν λόγο.
Είχε εισιτήριο το θύμα;
Ναι, είχε εισιτήριο και είχε επιβιβαστεί νωρίτερα στο πλοίο.
Τι ώρα ακριβώς απέπλευσε το πλοίο και τι ώρα ήταν προγραμματισμένο να αποπλεύσει; Έφυγε νωρίτερα ή είχε καθυστέρηση;
Η προγραμματισμένη αναχώρηση ήταν στις 21:00 και το πλοίο αναχώρησε 21:13.
Διεξάγει η εταιρεία τη δικιά της εσωτερική έρευνα και αν ναι πότε ξεκίνησε αυτή και τι έχει δείξει μέχρι στιγμής;
Η εταιρεία έχει ξεκινήσει τη διαδικασία έρευνας αμέσως μετά το συμβάν συλλέγοντας στοιχεία. Η έρευνα είναι σε εξέλιξη.
Γιατί το πλοίο χρειάστηκε 42 ολόκληρα λεπτά για να επιστρέψει στον Πειραιά;
Αναμένουμε πληροφόρηση από το Λιμενικό σχετικά με αυτή τη μεγάλη καθυστέρηση. Διερευνάται σε συνεργασία με τις Αρχές.
Ο Πλοίαρχος είχε προϋπηρεσία και εμπειρία;
Ο συγκεκριμένος Πλοίαρχος είναι διπλωματούχος πλοίαρχος από το 2015. Υπηρετεί στην εταιρεία μας 44 μήνες. Υπηρέτησε 41 μήνες ως Ύπαρχος στην εταιρεία, τους 39 από τους οποίους στο Blue Horizon. Από τον Ιούλιο του 2023 έχει αναλάβει καθήκοντα Πλοιάρχου στο συγκεκριμένο πλοίο.
Από: TheToc.gr
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Έφυγε από τη ζωή ο μεγάλος σχεδιαστής μόδας Giorgio Armani
Μια από τις πιο πρωτοποριακές και επιδραστικές προσωπικότητες της ιταλικής μόδας παγκοσμίως, πέθανε πλήρης ημερών σε ηλικία 91 ετών στις 4 Σεπτεμβρίου στο Μιλάνο.
Η πρόβλεψη του Stephen King για τον Donald Trump και τις εκλογές του 2026
Ο Stephen King συνεχίζει την κόντρα του με τον Donald Trump, αυτήν τη φορά με μια τολμηρή πρόβλεψη για τις εκλογές του 2026, που μιλά για "έκπληξη" και "μπλε κύμα".
Γραφει Παυλος ΚρουστηςΠαράνομοι οι περισσότεροι δασμοί του Donald Trump, αποφάσισε ομοσπονδιακό εφετείο
Το μεγαλύτερο μέρος τους, εκ των οποίων και οι μη κλαδικοί επιβλήθηκαν παράνομα σύμφωνα με τις νέες εξελίξεις και η τύχη τους πλέον θα κριθεί στο Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ.
Έφυγε από τη ζωή η επικοντίστρια από την Κύπρο Μαρία Αριστοτέλους
Η κύπρια αθλήτρια προσβλήθηκε από μία σπάνια μορφή καρκίνου που συναντάται κατά βάση σε παιδιά και εφήβους και τα τελευταία δύο χρόνια προσπαθούσε να την αντιμετωπίσει με θεραπείες.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤι μερίδιο κατέχει η Ελλάδα στον παγκόσμιο πλούτο;
Ο παγκόσμιος πλούτος αγγίζει τα 471 τρισ. δολάρια στο τέλος του 2024, με τις ΗΠΑ και την Κίνα να κυριαρχούν. Πού βρίσκεται η Ελλάδα και ποιες ευρωπαϊκές χώρες ξεχωρίζουν;
Γραφει Τιμος Σαλαμες