Skepta, ο πιο στιλάτος ράπερ εκεί έξω

Όλα όσα είπε ο ράπερ στο βρετανικό Esquire για την ταινία του, Tribal Mark, το streetwear brand του, Mains, και τη μαγεία που χρειαζόμαστε ενίοτε στη ζωή.

Γράφει: Νίκη Κοντομηνά 30 Ιανουαρίου 2024

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο Skepta λάνσαρε ξανά το streetwear brand του, Mains, μέσα από μία επίδειξη μόδας, ενώ λίγες μόλις εβδομάδες μετά την έναρξη του 2024, κυκλοφόρησε και η ταινία, Tribal Mark, η οποία φέρει την υπογραφή του στη σκηνοθεσία.

Ο πιο στιλάτος ράπερ που υπάρχει εκεί έξω, φαίνεται πως έχει πολλά ενδιαφέροντα, τα οποία προσεγγίζει με τη δική του αισθητική. Ας δούμε όμως, όσα δήλωσε πρόσφατα στο βρετανικό Esquire.

"Όλη η προσοχή είναι στη λεπτομέρεια, και η αναφορά. Το μυαλό είναι μια βιβλιοθήκη και όταν φτιάχνω οτιδήποτε, προσπαθώ πάντα να σκέφτομαι τη μαγεία. Νομίζω ότι ένα στοιχείο του να είσαι νέος και άφραγκος βοηθά επίσης πραγματικά. Γιατί όταν είσαι άφραγκος, σου αρέσουν πράγματα για τη μαγεία". Και βέβαια, οι μέρες που ο Skepta ήταν απένταρος έχουν περάσει προ πολλού αλλά η φιλοδοξία που υπήρχε τότε, έχει αφήσει ένα μόνιμο αντίκτυπο στο πώς αντιλαμβάνεται σήμερα τα πράγματα. 

"Μερικές φορές, πήγαινα σε μαγαζιά παπουτσιών με τη μαμά μου και κοιτούσα αθλητικά παπούτσια και απλώς σκεφτόμουν, 'Θεέ μου, θα έτρεχα από το κατάστημα αυτή τη στιγμή με αυτό το παπούτσι, μόνο με ένα παπούτσι! Τόσο όμορφο είναι!'.Έχω πάντα τέτοια πράγματα στο μυαλό μου όταν δημιουργώ. Θέλω να μεταφέρω αυτό το συναίσθημα".

Skepta@stevo1k, Esquire UK

Η ταινία Tribal Marks

Όσον αφορά τώρα το Tribal Marks, την ταινία μικρού μήκους, αυτή δεν είναι απλώς μία βιογραφική ταινία του Skepta. Το Tribal Marks ακολουθεί τον πρωταγωνιστή Mark, τον οποίο υποδύεται ο Jude Carmichael, καθώς μεταναστεύει από τη Νιγηρία στο Λονδίνο και μαθαίνει πώς να τιμά την κληρονομιά του με μία ζωή στην πρωτεύουσα. 

"Είναι ένα κομμάτι της ζωής όλων μας, είχαμε τόσους πολλούς ανθρώπους να εισάγουν μικρές λεπτομέρειες της ταινίας που χρειαζόμασταν. Μερικοί άνθρωποι ξέρουν πώς είναι να έρχεσαι από τη Νιγηρία, κάποιοι ξέρουν πώς είναι να έχεις πραγματικά φυλετικά σημάδια στο πρόσωπό σου, άλλοι ξέρουν πώς είναι να είσαι στη φυλακή. Ήταν ένας συνδυασμός όλων αυτών των ιδεών που μπήκαν σε μία. Ουσιαστικά, υπάρχουν λίγα πράγματα που αφορούν τη ζωή μου, αλλά το όλο θέμα δεν είναι βιογραφικό", σημειώνει ο ράπερ αναφορικά με το Tribal Marks. 

Ο ίδιος, μίλησε μάλιστα και για το ντεμπούτο του brand του, τον περασμένο Σεπτέμβριο, το οποίο ήρθε μετά από ένα μικρό διάλειμμα. "Ήθελα απλώς να θέσω ένα σημείο αναφοράς για το πώς θα πάμε μπροστά. Επειδή ήξερα ότι ό,τι ήταν το πρώτο πράγμα που έβλεπαν οι άνθρωποι μετά το διάλειμμα, θα το έκριναν στη συνέχεια".

Αξίζει να σημειωθεί πως η επιστροφή του Mains έρχεται μετά τη διάσπαση με τον προηγούμενο κατασκευαστή παραγωγής. Τώρα λοιπόν, ο Skepta πρόκειται να αντιμετωπίσει το μέλλον της μάρκας όπως εκείνος κρίνει κατάλληλο. 

MainsGetty Images

Οι εργασίες μάλιστα για την επόμενη συλλογή του έχουν ήδη ξεκινήσει, με την κόρη του να έχει λόγο σε αυτό. "Η κόρη μου εμπλέκεται σε αυτό, στην πραγματικότητα. Βγήκε στο τέλος του show και έτρεξε στην πασαρέλα μαζί μου. Της αρέσουν τα πράγματα για τη μαγεία, ξέρεις...Και είναι καλό να έχουμε μαγεία. Προφανώς δεν πρόκειται να ακούσω όλα όσα λέει, αλλά είναι ωραίο να έχεις μια μαγική, ειλικρινή φωνή τριγύρω σε περίπτωση που αμφιταλαντεύεσαι".

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.