
Με αυτήν την εμφάνιση, Zendaya και Timothée Chalamet 'έσβησαν από τον χάρτη' Barbie και Ken
Και αυτό, ήταν μάλλον το καλύτερο promo για την ταινία Dune: Part Two.
Η Zendaya και ο Timothée Chalamet μόλις έκαναν το καλύτερο promo για την πολυαναμενόμενη ταινία του Denis Villeneuve, Dune: Part Two.
To κινηματογραφικό δίδυμο βρέθηκε στη Νότια Κορέα με αφορμή τη νέα τους ταινία, και εμείς μπορούμε να πούμε με κάποια σιγουριά πως μόλις "έσβησαν από τον χάρτη" τη Barbie και τον Ken των Margot Robbie και Ryan Gosling.
Φορώντας ασορτί παστέλ, ολόσωμες φόρμες, η Zendaya και ο Timothée Chalamet περπάτησαν matchy matchy στο κόκκινο χαλί δίνοντάς μας μία γεύση από το τι σημαίνει κουλ ή απλώς, καλός στυλίστας.
Συγκεκριμένα, το κινηματογραφικό ζευγάρι φόρεσε τις ίδιες δερμάτινες ολόσωμες φόρμες αλλά σε διαφορετικά χρώματα. Και φυσικά, τα σόσιαλ μίντια δεν άφησαν ασχολίαστη την εν λόγω εμφάνιση. Η επιλογή των χρωμάτων, σομόν για τη Zendaya και γαλάζιο για τον Timothée, ήταν η κυριότερη αφορμή για να γεμίσει το Χ με σχόλια τύπου "gender reveal party" και ούτε καθεξής. Οι περισσότεροι ωστόσο σχολίασαν το γεγονός πως o συμπρωταγωνιστής τους, Austin Butler, δε ντύθηκε παρόμοια γιατί προφανώς, κανένας δεν τον ενημέρωσε. Oops!


Ο σκοπός πάντως επετεύχθη. Και το promo τους έκαναν τα παιδιά και η εμφάνισή τους απασχόλησε το σύμπαν, παράπονο σίγουρα δεν έχουν.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.