
Αντιγράφοντας το στυλ του Ripley, Andrew Scott
Όσα αποκάλυψε ο πάντα καλοντυμένος ηθοποιός στο βρετανικό Esquire.
Ο Andrew Scott είναι παντού. Και είναι πάντα καλοντυμένος. Ο διάσημος ηθοποιός, πρωταγωνιστής του All Of Us Strangers και του Ripley, παραχώρησε πριν από λίγο καιρό μία συνέντευξη στο βρετανικό Esquire, από την οποία αποφασίσαμε να πάρουμε όλη την έμπνευση που χρειαζόμαστε για το στυλ μας. Με λίγα λόγια, και μέσα από τα δικά του λόγια, είμαστε έτοιμοι να αντιγράψουμε το στυλ του Andrew Scott.
"Πραγματικά γιορτάζω το γεγονός ότι τα ανδρικά ρούχα έχουν γίνει πλέον τόσο εκλεκτικά και τόσο παιχνιδιάρικα. Νομίζω ότι είναι πολύ, πολύ καλό πράγμα, σε ένα συγκεκριμένο με επίσημα ρούχα", λέει. "Δε φοβόμαστε πια το χρώμα και μου αρέσει το γεγονός ότι σπάμε τα όρια σε σχέση με το φύλο και το πώς είμαστε υποτίθεται όπου [ρούχα]. Είναι συναρπαστικό και εκπληκτικό".
Το ενδιαφέρον του όμως για τη μόδα γεννήθηκε από άλλες δημιουργικές αναζητήσεις. "Πάντα είχα ένα πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για την τέχνη και ιδιαίτερα το χρώμα", εξηγεί, αναφέροντας πώς η μητέρα του ήταν δασκάλα τέχνης και ότι πέρασε τα παιδικά του χρόνια "σχεδιάζοντας και ζωγραφίζοντας". Ήταν έτοιμος να αρχίσει να σπουδάζει στο καλλιτεχνικό σχολείο όταν, στα 17 του, πήρε το cast για την πρώτη του ταινία.
"Απλώς αισθάνομαι ότι έχω μια ισχυρή ιδέα για τα χρώματα που μου αρέσουν τώρα", αναφέροντας ότι δεν ήταν πάντα έτσι. "Είχα ένα γκροτέσκο πορτοκαλί τζιν πουκάμισο ως έφηβος... και κανείς δεν χρειάζεται να με δει σε αυτό!"
Εκτός κόκκινου χαλιού, ο Scott προτιμά μια πιο συγκρατημένη προσέγγιση στο καθημερινό του ντύσιμο, προτιμώντας ένα τυπικό τζιν και κουκούλα.

"Υπάρχει μια αλυσίδα που φοράω όλη την ώρα, δεν την βγάζω ποτέ πραγματικά παρά μόνο όταν παίζω ηθοποιός. Αλλά πρόσφατα, το έχω φορέσει στο Vanya, στο West End, και το έχω φορέσει στο All Of Us Strangers. Είναι κάτι πολύ προσωπικό για μένα", αποκαλύπτει. "Και είναι ενδιαφέρον, όταν φοράς κάτι δικό σου, μπορεί να βοηθήσει με κάποιους τρόπους και μπορεί να εμποδίσει με άλλους τρόπους. Τόσο μεγάλο μέρος της υποκριτικής, νομίζω, είναι να αποκαλύψεις ποιος είσαι παρά να προσποιείσαι ότι είσαι κάποιος άλλος. Το πιο σημαντικό πράγμα που ψάχνει το κοινό είναι ο ηθοποιός να είναι άνετος, και ειδικά όταν είσαι με το δικό σου τζιν ή το δικό σου γυμναστήριο, είναι απλώς ένα φυσικό συναίσθημα. Είναι πολύ δύσκολο να ψεύδεσαι".

Τι ελπίζει λοιπόν να δει περισσότερο στη σφαίρα της μόδας;
"Πραγματικά θα μου άρεσε αν υπήρχε μια μεγαλύτερη τάση προς την αγορά παλιών ή vintage ρούχων και την προσαρμογή τους", εξηγεί. "Για να γίνει αυτό λίγο περισσότερο καθημερινό [συμβάν] παρά να εξαρτάται από τη γρήγορη μόδα. Είναι πραγματικά μόνο για τους πολύ πλούσιους ή για ανθρώπους που είναι πραγματικά μοντέρνοι, αλλά νομίζω ότι θα αγαπούσαμε πραγματικά τα πράγματά μας και θα ήταν επίσης καλό για το περιβάλλον. Θα ήθελα να δω περισσότερους καθημερινούς ράφτες στον κεντρικό δρόμο να υποστηρίζονται".
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.