
Ο Jay-Z και το ρολόι των 340.000 δολαρίων, εμπνευσμένο από την Bugatti
Είναι το πρώτο άτομο που απέκτησε το απίθανο Bugatti Tourbillon της Jacob & Co.
Ο Jay-Z, ο βασιλιάς της ραπ , μόλις πρόσθεσε ένα ακόμα διαμάντι στη συλλογή του: το νέο Bugatti Tourbillon από την Jacob & Co.
Ο άνθρωπος που έχει τα πάντα, από πολλαπλά Grammy μέχρι μια αυτοκρατορία που εκτείνεται από τη μουσική μέχρι το αλκοόλ, είναι πάντα ο πρώτος που αποκτά τα πιο exclusive κομμάτια. Και αυτήν τη φορά, δεν αποτελεί εξαίρεση.

Εμπνευσμένο από την Bugatti Tourbillon
Το νέο του απόκτημα είναι ένα ρολόι που δεν μοιάζει με κανένα άλλο. Εμπνευσμένο από το ομώνυμο υπεραυτοκίνητο της Bugatti, το ρολόι είναι ένα έργο τέχνης που συνδυάζει την πολυτέλεια με την απόλυτη μηχανική ακρίβεια. Ο μηχανισμός V16, κατασκευασμένος από ένα ενιαίο κομμάτι σαφίρ, είναι ένα θαύμα της ωρολογοποιίας. Είναι σαν να φοράς μια μικρή μηχανή στον καρπό σου.

To καντράν της Bugatti Tourbillon
Η τιμή; Μόνο 340.000 δολάρια. Αλλά για τον Jay-Z, που έχει συνηθίσει στα ρεκόρ, αυτό είναι απλά το κόστος εισόδου στον κόσμο της απόλυτης πολυτέλειας. Και φυσικά, είναι ο πρώτος που το απέκτησε. Γιατί όταν είσαι ο Jay-Z, δεν έχεις απλά ένα ρολόι. Κάνεις μια δήλωση.
Wrist Check: JAY-Z Is the First Person To Own the $340,000 USD Bugatti Tourbillon Watch by Jacob & Co. 😮💨 pic.twitter.com/FDlDPRANeU
— HYPEBEAST (@HYPEBEAST) August 19, 2024
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.