
Όσα έμαθε η ζωή και η μόδα στον Ralph Lauren
Ο ζωντανός θρύλος του american preppy style γιορτάζει οκτώ δεκαετίες εντός και εκτός ντεφιλέ.

Δουλειά, πολύ δουλειά, ταπεινότητα, ευγένεια, αφοσίωση. Ο Ralph Lauren λίγη σχέση έχει με την εκκεντρικότητα που χαρακτηρίζει τον λαμπερό κόσμο της βιομηχανίας της μόδας στις μέρες μας. Η ηρεμία και η σιγουριά ανέκαθεν χαρακτήριζαν τον ίδιο. "Δύο αρετές", όπως τις είχε χαρακτηρίσει κάποτε, που προσπαθούσε να είναι πάντα εμφανείς και στις δημιουργίες του. Όπως επίσης και η έννοια του αυθεντικού. Ο Lauren ήταν εκείνος άλλωστε που εφηύρε το american preppy look, συνυφασμένο με τον αμερικάνικο τρόπο ντυσίματος και με μερικά από τα μεγαλύτερα style icons στην ιστορία του Χόλιγουντ, όπως οι Steve McQueen και Paul Newman.
Γιορτάζοντας 8 δεκαετίες ζωής, ο σπουδαίος Αμερικανός σχεδιαστής είναι ένας ζωντανός θρύλος της μόδας, με τον οίκο του να μετρά κάτι παραπάνω από μισό αιώνα (53 χρόνια) ζωής. Με αφορμή τα 81 του χρόνια, θυμόμαστε τα Μαθήματα Ζωής που έδωσε στο βρετανικό Esquire τον Σεπτέμβριο του 2015, την περίοδο που μόλις είχε ανακοινώσει την αποχώρησή του από τη θέση του CEO, αλλά κρατώντας εκείνη του εκτελεστικού προέδρου και του διευθυντή του δημιουργικού τμήματος.
Όλα ξεκίνησαν από μία γραβάτα. Οραματιζόμουν έναν άντρα με κλασική εμφάνιση να φορά φαρδιά γραβάτα, κάτι που τότε δεν ήταν μόδα. Ευτυχώς, ήταν λίγοι εκείνοι που τη θεώρησαν εκκεντρική ή παλιομοδίτικη και δεν την αποδέχτηκαν. Οι περισσότεροι τη λάτρεψαν.
Όταν με πετυχαίνουν έξω να ψωνίζω, συνήθως με ρωτούν: "Ralph, πώς σου φαίνεται αυτό; Μου αρέσει, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι θα αρέσει στη γυναίκα μου". Αν πιστεύω ότι δεν τους ταιριάζει, απαντώ κάπως έτσι: "Νομίζω σε στενεύει" ή "Μάλλον δεν είναι το στυλ σου". Δεν παραπλανώ ποτέ κανέναν. Προσπαθώ να είμαι όμως ευγενής.
Αν και δεν είμαι fan του πόλο με άλογα, μου αρέσει να κάνω ιππασία. Νιώθω ελεύθερος.
Οι άντρες είναι πολύ πιο πιστοί στα brands απ' ότι οι γυναίκες. Καθώς μεγαλώνουν, επενδύουν σε ό,τι τους αντιπροσωπεύει και αναδεικνύει καλύτερα την εικόνα τους, σε συγκεκριμένες εταιρείες, καταστήματα, ακόμα και πωλητές, με τους οποίους αναπτύσσουν μία σχέση εμπιστοσύνης. Έχω φίλους που δεν φορούν τα ρούχα μου. "Γιατί σνομπάρεις τα πράγματα μου;", τους ρωτώ. "Δεν σε σνομπάρω Ralph, απλά υπάρχει αυτό το κατάστημα που αισθάνομαι πολύ άνετα όταν κάνω τα ψώνια μου. Με περιποιούνται και με προσέχουν". Η φροντίδα του πελάτη είναι μεγάλη υπόθεση.
Double denim (Τζην πάνω - κάτω); Μου αρέσει!
Όταν απειλείται η ζωή σου, δίνεις προσοχή σε όσα μπορεί να χάσεις. Δεν θα ευχόμουν σε κανέναν να περάσει ό,τι πέρασα (ο Lauren διαγνώστηκε με καλοήθη όγκο στον εγκέφαλο το 1987), αλλά ήταν μία ευλογία κατά κάποιο τρόπο. Μακάρι να μπορούσαμε να εκτιμήσουμε τους ανθρώπους μας προτού τα προβλήματα υγείας χτυπήσουν την πόρτα μας.
Δεν έχω κακές συνήθειες. Δεν πίνω. Δεν καπνίζω.
Απολαύστε την οικογένειά σας. Κάντε πράγματα που σας αρέσουν. Προσπαθήστε να είστε δυνατοί. Αυτό είναι το μυστικό της ευτυχίας.
Τα παιδιά μου δεν φορούν άλλες μάρκες. Τουλάχιστον όχι, όταν είναι μαζί μου.
φωτογραφία © AFP/Getty Images
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.