
Το Garmin Swim2 είναι το απόλυτο εργαλείο προπόνησης για κολυμβητές
Ο Στέφανος Δημητριάδης είναι ο πρώτος Έλληνας αθλητής που φόρεσε το νέο smartwatch του brand.

Το νέο Garmin Swim2 είναι το απόλυτο εργαλείο προπόνησης για κολυμβητές, καθώς είναι το πρώτο που μετράει παλμούς από τον καρπό και μέσα στο νερό, ενώ έχει προφίλ τόσο για πισίνα, όσο και ανοιχτή θάλασσα, καταγράφοντας απόσταση και ρυθμό στις "χεριές".
Το νέο smartwatch της sport brand είναι "εδώ" και ο δύο φορές Ολυμπιονίκης και μέλος της #TeamGarminGreece, Στέφανος Δημητριάδης είναι ο πρώτος που το φόρεσε και το δοκίμασε στην προπόνησή του.

Όπως δήλωσε, άλλωστε, ο ίδιος: "Το Swim 2 θα είναι ένας πολύτιμος σύμμαχος στην προσπάθειά μου να πάρω την πρόκριση στους Ολυμπιακούς αγώνες του Τόκιο. Η δυνατότητα που μου προσφέρει, να μετράω τους παλμούς μου από τον καρπό κάτω από το νερό, είναι ιδιαίτερα σημαντική, ενώ διαθέτει και εξελιγμένες λειτουργίες για χρονομετρημένα σετ και drills και έτσι ο κάθε ασκούμενος μπορεί να φτιάξει και να ακολουθήσει τις δικές του, εξατομικευμένες ασκήσεις".

Παράλληλα, λειτουργεί και ως κανονικό smartwatch εμφανίζοντας μηνύματα, κλήσεις, emails, ειδοποιήσεις ημερολογίου social media και πολλά άλλα. Επιπρόσθετα, καταγράφει τα καθημερινά βήματα, τον ύπνο, τις θερμίδες και έχει επιπλέον προφίλ για τρέξιμο, ποδήλατο και αερόβια, ενώ, αξιοσημείωτη είναι και η αυτονομία μπαταρίας του, η οποία μπορεί να φτάσει και τις 7 ημέρες σε λειτουργία Smartwatch, αλλά και τις 3 ημέρες σε λειτουργία κολύμβησης σε πισίνα με παλμούς.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.