
BOSS x Aston Martin | To λαμπερό λανσάρισμα της συλλογής στο Halo store στην Κίνα
Η BOSS εγκαινίασε το πρώτο της Halo store στην Κίνα, στο Jing'an Kerry Centre της Σανγκάης, με μια εβδομάδα γεμάτη με συναρπαστικές εκδηλώσεις, ενισχύοντας τον ενθουσιασμό της πόλης για το FORMULA 1® HEINEKEN CHINESE GRAND PRIX™ 2025.
Το απόγευμα της Τετάρτης 19 Μαρτίου, οι οδηγοί της Aston Martin Aramco Formula One™ Team και πρεσβευτές της BOSS, Lance Stroll και Fernando Alonso, υποδέχθηκαν περίπου 80 VIP καλεσμένους, διασημότητες, εκπροσώπους των ΜΜΕ και δημιουργούς περιεχομένου σε ένα κομψό μαύρο χαλί μπροστά από τη μεγαλοπρεπή 18 μέτρων πρόσοψη του καταστήματος, η οποία ήταν διακοσμημένη με σχέδιο εμπνευσμένο από την Πίστα της Σαγκάης και το κινέζικο σύμβολο "上" (shang), που σημαίνει "άνοδος" και εκφράζει αισιοδοξία και θετικότητα—μια τέλεια ευθυγράμμιση με το πνεύμα της BOSS.

Μέσα στο κατάστημα, ένα ρέπλικα μονοθέσιο της Aston Martin Aramco Formula One™ Team αποτέλεσε το κεντρικό έκθεμα. Οι λάτρεις των αγώνων είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους σε έναν υπερ-ρεαλιστικό προσομοιωτή αγώνων, ο οποίος θα παραμείνει στο κατάστημα καθ' όλη τη διάρκεια του Grand Prix. Επιπλέον, παρουσιάστηκε το νέο κράνος του Fernando Alonso, σχεδιασμένο από την BOSS, το οποίο θα φορεθεί κατά τη διάρκεια των αγώνων στη Σαγκάη. Το σχέδιο περιλαμβάνει ένα μοτίβο εμπνευσμένο από την κινεζική καλλιγραφία του χαρακτήρα "上".
Οι καλεσμένοι είχαν επίσης την ευκαιρία να εξερευνήσουν τη νέα ανδρική συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 BOSS x Aston Martin, που εκτίθεται στην πρόσοψη του καταστήματος. Η συλλογή ενσωματώνει την πολυτέλεια και τις υψηλές επιδόσεις, προσφέροντας κομψότητα και άνεση για κάθε περίσταση, με υψηλής ποιότητας υφάσματα και υλικά υψηλών επιδόσεων.
Για να συνοδεύσουν την εμπειρία, οι καλεσμένοι απόλαυσαν μοριακά εμπνευσμένα finger food και ποτά από το BOSS CAFÉ, το πρώτο του είδους του στην Κίνα.

Η συνέχεια στο yupiii.gr
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.