
Η Levi's και η Hailey Bieber αγοράζουν τα παλιά σου τζην
Για να τα πουλήσουν ξανά μέσα από τη νέα δράση της εταιρείας που επενδύει στη βιώσιμη μόδα.

Όταν επιλέγεις ένα από τα πιο hot γυναικεία πρόσωπα αυτή τη στιγμή στον κόσμο της σόουμπιζ να διαφημίσει τη νέα σου δράση-πρωτοβουλία, τότε η επιτυχία είναι μάλλον δεδομένη. Αυτό και έπραξε ένα από τα πιο ιστορικά denim brands του πλανήτη, η Levi's προκειμένου να ενημερώσει το κοινό για το ολοκαίνουργιο mini brand της.
Η Hailey Bieber, σύζυγος του Justin Bieber, κόρη του Alec Hailey Baldwin, μοντέλο και τηλεπερσόνα, είναι το πρόσωπο της καμπάνιας του SecondHand, το οποίο πατά πάνω στις αρχές της βιωσιμότητας στη μόδα και σκοπό έχει να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο σε περιβαλλοντικά ζητήματα, αρχής γενομένης από τα ρούχα που επιλέγει να φορά.
Τι ακριβώς λοιπόν κάνει το συγκεκριμένο brand; Αγοράζει παλιά τζην και τα πουλά εκ νέου σε χαμηλές τιμές. Δίνει δηλαδή τη δυνατότητα στους πελάτες να του πουλήσουν τα παλιά τζην παντελόνια, πουκάμισα και τζάκετ που δεν φορούν, να κερδίσουν μία δωροκάρτα και να αγοράσουν το τζην κομμάτι της επιλογής τους -από δεύτερο χέρι, μεταχειρισμένο εξού και η ονομασία SecondHand- πληρώνοντας από 30 έως 100 δολάρια.

Σύμφωνα με τη διευθύντρια μάρκετινγκ της Levi's, Jennifer Sey: "Ανακυκλώνοντας ουσιαστικά τα ρούχα αντί να τα φτιάχνουμε εξαρχής, εξοικονομούμε ενέργεια και νερό ενω μειώνουμε στο 80% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα".
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.