Η Levi's και η Hailey Bieber αγοράζουν τα παλιά σου τζην

Για να τα πουλήσουν ξανά μέσα από τη νέα δράση της εταιρείας που επενδύει στη βιώσιμη μόδα.

Όταν επιλέγεις ένα από τα πιο hot γυναικεία πρόσωπα αυτή τη στιγμή στον κόσμο της σόουμπιζ να διαφημίσει τη νέα σου δράση-πρωτοβουλία, τότε η επιτυχία είναι μάλλον δεδομένη. Αυτό και έπραξε ένα από τα πιο ιστορικά denim brands του πλανήτη, η Levi's προκειμένου να ενημερώσει το κοινό για το ολοκαίνουργιο mini brand της.

Η Hailey Bieber, σύζυγος του Justin Bieber, κόρη του Alec Hailey Baldwin, μοντέλο και τηλεπερσόνα, είναι το πρόσωπο της καμπάνιας του SecondHand, το οποίο πατά πάνω στις αρχές της βιωσιμότητας στη μόδα και σκοπό έχει να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο σε περιβαλλοντικά ζητήματα, αρχής γενομένης από τα ρούχα που επιλέγει να φορά. 

Τι ακριβώς λοιπόν κάνει το συγκεκριμένο brand; Αγοράζει παλιά τζην και τα πουλά εκ νέου σε χαμηλές τιμές. Δίνει δηλαδή τη δυνατότητα στους πελάτες να του πουλήσουν τα παλιά τζην παντελόνια, πουκάμισα και τζάκετ που δεν φορούν, να κερδίσουν μία δωροκάρτα και να αγοράσουν το τζην κομμάτι της επιλογής τους -από δεύτερο χέρι, μεταχειρισμένο εξού και η ονομασία SecondHand- πληρώνοντας από 30 έως 100 δολάρια. 

Η Levi's και η Hailey Bieber αγοράζουν τα παλιά σου τζην

Σύμφωνα με τη διευθύντρια μάρκετινγκ της Levi's, Jennifer Sey: "Ανακυκλώνοντας ουσιαστικά τα ρούχα αντί να τα φτιάχνουμε εξαρχής, εξοικονομούμε ενέργεια και νερό ενω μειώνουμε στο 80% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα".

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει

Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!

THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά

Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.

Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας

Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.

Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας

Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.

Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας

Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.

Γραφει Ραφαελλα Ραλλη

Στη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν

Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.