
Hustler: Το νέο fashion brand που γεννήθηκε μέσα στο lockdown
Το νέο εγχείρημα των Βασίλη Κυρίτση και Τεό Τερζόπουλου γεννήθηκε εν μέσω πανδημίας και παρουσιάζει το δικό του ενδιαφέρον.
Η αλήθεια είναι πως τον Βασίλη Κυρίτση τον έχουμε γνωρίσει και συνηθίσει σε έναν πολύ συγκεκριμένο ρόλο. Αυτή τη φορά ο συνιδιοκτήτης του The Clumsies και co-founder του Otto's Athens Vermouth κάνει ένα διαφορετικό από τα συνηθισμένα βήματα, ενώνοντας τις δυνάμεις του με τον Τεό Τερζόπουλο (ιδιοκτήτης του Pukka Aprons) και μαζί παρουσιάζουν το brand Hustler.
Η καραντίνα του περασμένου Μαρτίου τους έδωσε χρόνο να σκεφτούν, να συζητήσουν περαιτέρω, με τη δημιουργική τους διάθεση να παραμένει ακλόνητη. Προχώρησαν εν μέσω lockdown σε μία νέα δημιουργική κατεύθυνση, αποφασίζοντας να... σηκώσουν το μεσαίο δάκτυλο στο αν μη τι άλλο αγχωτικό 2020. Και έτσι γεννήθηκε το brand Hustler.

"To project προέκυψε από την αγάπη που έχουμε και εγώ και ο Τεό για τον ρουχισμό και το στυλ που μας αρέσει να υιοθετούμε. Σε ένα event που κάναμε μαζί το καλοκαίρι στο Λιτόχωρο, ξεκινήσαμε μία κουβέντα για το πώς θα μπορούσαμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας πάνω σε αυτό και αναζητήσαμε τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσαμε να το τρέξουμε. Συμφωνήσαμε και προέκυψε το Hustler" αναφέρει ο Βασίλης Κυρίτσης στο Esquire.
Συμπληρώνει ότι "το 'rustic clothing' προέκυψε από τον 'ήρωα' που βρίσκεται στο logo των προϊόντων, τον The HuΣΤΛeR. Η λέξη έχει διάφορες έννοιες, εμείς κρατάμε αυτή του 'καταφερτζή', αυτού που τα βγάζει πέρα παρά τις αντιξοότητες και περνά όμορφα, βλέποντας πάντοτε την καλή πλευρά της ζωής. Αυτό είναι και το vibe που θέλουμε να μεταφέρουμε σε όλο τον κόσμο. Αυτός ο τύπος είναι 'rustic', που κατά μία έννοια σημαίνει ατόφιος. Έχουμε λοιπόν έναν 'ατόφιο καταφερτζή' που θα πρωταγωνιστήσει σε πολλές περιπέτειες μέσα από αυτό το concept".
Τα προϊόντα του brand αφορούν κυρίως το street clothing και τα hoodies. T-shirts, φούτερ, ζακέτες, καπέλα, κάλτσες, σκουφιά και ασφαλώς το απόλυτο προϊόν της εποχής μας, οι μάσκες είναι κάποιες από τις επιλογές, με τη γκάμα να αναμένεται να επεκταθεί σύντομα.

Όσο για την απόφασή του να δραστηριοποιηθεί σε έναν χώρο εντελώς διαφορετικό, ο Βασίλης Κυρίτσης υποστηρίζει πως είναι άνθρωπος που του αρέσει η δημιουργικότητα και αυτή θα πρέπει να εκφράζεται με πολλούς τρόπους: "Έτσι κι αλλιώς στο στο κομμάτι που με έχετε συνηθίσει, η έμπνευση έρχεται από πολλούς άλλους κλάδους. Ένας από αυτούς είναι και τα ρούχα. Είναι λάτρης των concepts σε ό,τι κι αν κάνω. Οφείλω ακόμη να πω πως είμαστε πολύ χαρούμενοι που στην αρχή του εγχειρήματος μας έχουν βοηθήσει άνθρωποι όπως ο Σάκης Νταντούλας, ο Γιώργος Γιγής, ο Σωτήρης Βρούσιας και ο Κοσμάς Κουμιανός με την ομάδα του. Στο μέλλον θα υπάρξουν κι άλλα ενδιαφέροντα πρόσωπα με τα οποία θα κάνουμε πράγματα μαζί".
Info
Τα προϊόντα Hustler μπορεί να τα βρει κάποιος στο hustler.com.gr
Instagram: Hustler.greece
Facebook: Hustler
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.