
Μία στιλιστική λεπτομέρεια του Lupin που κανείς δεν πρόσεξε
Πόσα γνωρίζεις από sneakers;

Το Lupin του Netflix τείνει να εξελιχθεί στο La Casa de Papel του 2021, με τον Omar Sy να ανεβάζει τις μετοχές του στο ρόλο του Assane Diop. Όλοι μιλούν για αυτό εδώ και περίπου 3 εβδομάδες και, μοιραία, αρχίζουν να παρατηρούν οτιδήποτε σχετίζεται με αυτό.
Στο καθαρά στιλιστικό κομμάτι της σειράς, η συλλογή από sneakers του πρωταγωνιστή θα έκανε αρκετούς rappers να ζηλέψουν. Υπάρχει όμως κάτι που δύσκολα θα αντιλαμβανόταν κανείς αν δεν είχε ψαχτεί πάρα, μα πάρα, πολύ με τα εν λόγω αξεσουάρ.
Σε ένα flashback πίσω στο 1995, ο (νεαρός) Diop φορά ένα ζευγάρι Artengo. Η ημερομηνία που επιλέχθηκε από τους σεναριογράφους της σειράς θα έπρεπε να βάλει σε υποψίες τους στιλίστες αυτής. Κι αυτό γιατί το συγκεκριμένο έτος το brand της γαλλικής εταιρείας αθλητικής ένδυσης Decathlon S.A. δεν είχε ακόμη δημιουργηθεί.
Dis @netflixfr, tu pensais qu'on le verrait pas mais en 1995, notre marque artengo existait pas encore hein😉 #Lupin @Decathlon pic.twitter.com/4dIa0YCH9P
— Decathlon Belgium (@DecathlonBEL) January 12, 2021
Την παρατήρηση έκανε ο επίσημος λογαριασμός της Decathlon S.A. Βελγίου στο Twitter, ξεκινώντας ασφαλώς αρκετή κουβέντα στα social media.
Για την ακρίβεια, η Artengo 'γεννήθηκε' το 2006 με σκοπό να κατασκευάσει κατάλληλα για τένις αθλητικά παπούτσια. Το λάθος θύμισε αρκετά την εμφάνιση ενός ποτηριού των Starbucks στο Game of Thrones, όπως επισήμαναν πολλοί χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Δυστυχώς για τους ανθρώπους της παραγωγής του Lupin δεν είναι το μόνο: Υπάρχει επίσης η εμφάνιση ενός Renault Captur (μοντέλο του 2013), μίας Mercedes A-Class (1997) και ενός σκούτερ T-MAX (2001).
Οκ, καμία φορά συμβαίνουν κι αυτά.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.