
Τα trends του φθινοπώρου
Άνετα κοστούμια, δερμάτινα τζάκετ και 6 ακόμα κυρίαρχες τάσεις της αντρικής μόδας για το Φθινόπωρο του 2021.
Ο Σεπτέμβρης είναι ήδη εδώ κάτι το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να δεις τι θα φορέσεις τους μήνες που ακολουθούν και κατά τους οποίους, δεν γίνεται, κάποια στιγμή θα ξεσφίξουν οι ζέστες και θα πιάσουν τα πρώτα κρύα. Ακόμα και αν διαθέτεις ήδη μία άψογη, κλασική φθινοπωρινή γκαρνταρόμπα, μόνο να κερδίσεις έχεις με το να την εμπλουτίσεις με κάποια κομμάτια από τις νέες τάσεις της αντρικής μόδας για το Φθινόπωρο του 2021, στις οποίες, όπως διαβάζουμε και στο ολλανδικό Esquire, αντικατοπτρίζονται οι ανάγκες για άνεση και αισιοδοξία που προέκυψαν λόγω της πανδημίας.
Το παλτό-ρόμπα
Είναι μία τάση που την είδαμε στους οίκους Louis Vuitton (φωτογραφία δεξιά), Jil Sander και Fendi. Φέτος, τα υπερcosy πανωφόρια που μοιάζουν με παππουδέ αντρικές ρόμπες διαθέτουν shawl κολάρο, δένουν στη μέση με ζώνη και είναι φτιαγμένα από απαλά, βουτυρένια υφάσματα, όπως αυτά που προκύπτουν από την ανάμειξη του μαλλιού με το κασμίρι.
Το κοστούμι της νέας εποχής
Όταν ξεκινήσαμε να δουλεύουμε από τα σπίτια μας τα κοστούμια έπεσαν σε αχρηστία. Μετά τη -μερική ή ολική- επιστροφή μας στο γραφείο, πάλι, δεν επανέκτησαν ποτέ την προηγούμενη αίγλη τους. Γι' αυτό και φέτος προσαρμόστηκαν στη νέα πραγματικότητα υπό τη μορφή του μη-κοστουμιού κοστουμιού -όπως αυτό του οίκου Ermenegildo Zegna (φωτογραφία δεξιά)- το οποίο, συνήθως, δεν έχει ούτε πέτα, ούτε σκληρούς ώμους, αλλά ούτε και φόδρα.
Το πιτζαμέ look
Οι πιτζάμες του παππού δεν ήταν ποτέ τόσο σικ φορεμένες ως ένδυμα εξωτερικού χώρου. Είτε είναι μεταξωτές, όπως αυτές του brand Studies στη φωτογραφία δεξιά, είτε είναι πλεκτές, προσθέτουν στα φθινοπωρινά αντρικά looks ένα κάποιο sexiness, ειδικά όταν τα 2-3 πάνω κουμπάκια του πουκαμίσου τους παραμένουν ανοιχτά.
> Διάβασε ακόμα: Τσόκαρα με κάλτσες, ψάρι χωρίς ποδήλατο
Οι γήινοι τόνοι
Οι μεγάλοι οίκοι μόδας -δες Loewe, Louis Vuitton, Tod's και Acne Studios (φωτογραφία δεξιά)- φαίνεται ότι φέτος δεν μπορούν να βάλουν φρένο στην απαλότητα των ρούχων τους. Έτσι, μετά από τα υφάσματα για αγκαλίτσες, το προχώρησαν το θέμα και στη χρωματική τους παλέτα, η οποία μπορεί επίσης να περιγραφεί ως απαλή, καθώς είναι γεμάτη καραμελένιες αποχρώσεις, φουλ στη ζάχαρη, τον καφέ, την κρέμα και το γάλα.
Το μπέιζμπολ τζάκετ
Η αθλητική ενδυμασία ποτέ δεν πεθαίνει, δεν τη σκιάζει φοβέρα καμιά, μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνει και ξανά προς τη δόξα τραβά (τραβά, τραβά). Αυτή τη σεζόν, απ' όλα τα σπορ κομμάτια, τη δόξα την κλέβει βέβαια το μπέιζμπολ τζάκετ (της Burberry αυτό της φωτογραφίας δεξιά), συχνά γεμάτο μπαλώματα και αντιθέσεις στους χρωματικούς συνδυασμούς.
Το δερμάτινο τζάκετ
Το δέρμα είναι ένα υλικό που οι περισσότεροι -για να μην πούμε οι απανταχού- φιλόζωοι δεν θέλουν να το βλέπουν στα μάτια τους. Παρόλα αυτά συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα υλικά για τα τζάκετ και τα λοιπά πανωφόρια της αντρικής γκαρνταρόμπας τα οποία φέτος μακραίνουν και γίνονται τύπου Matrix, όπως συνέβη στον οίκο Fendi (φωτογραφία δεξιά).
> Διάβασε ακόμα: 10 μαθήματα αντρικού στυλ από την Inès de la Fressange
Το κόκκινο της φωτιάς
Αν υπάρχει ένα χρώμα που να ξεχωρίζει σε όλες τις συλλογές των μεγάλων οίκων για τη σεζόν Φ/Χ 2021 αυτό είναι το φλογερό κόκκινο. Το είδαμε μάλιστα να παίρνει τη μορφή κοστουμιού (ενίοτε του μη-κοστουμιού κοστουμιού) στις συλλογές των οίκων Canali, Louis Vuitton, Alyx, Casablanca (φωτογραφία δεξιά), Isabel Marant και ERL. Για να παίξουμε με τα σλόγκαν των περιοδικών αλά παλαιά, το κόκκινο είναι το νέο μαύρο.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.