
Όταν ο Pep Guardiola έγινε μοντέλο για τον Antonio Miró
Μία ιστορία που ξεκινά από το κέντρο της Μπαρτσελόνα και καταλήγει στα ντεφιλέ της υψηλής ραπτικής.
Είναι μάλλον περιττό να σου αναφέρω ότι ο Pep Guardiola είναι ένας από τους πιο στιλάτους ανθρώπους στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο. Η σχέση του προπονητή της Μάντσεστερ Σίτι με την υψηλή ραπτική ξεκινά αρκετά χρόνια πριν. Αλλά πρώτα λίγη haute couture ιστορία. Στις 3 Φεβρουαρίου, ο διάσημος Ισπανός σχεδιαστής μόδας Antonio Miró έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 74 ετών. Ο Miró άνοιξε το πρώτο του κατάστημα στην Βαρκελώνη στα 20 του χρόνια, προτού αργότερα εκτοξεύσει τις μετοχές και τη φήμη του brand του. Μεταξύ άλλων, ήταν εκείνος που έντυσε τους αθλητές της Ισπανίας στους Ολυμπιακού Αγώνες του 1992, που διεξήχθησαν στην πρωτεύουσα της Καταλονίας.
Όταν η μόδα συνάντησε την Μπάρτσα
Ο -γιος ράφτη- Antonio Miró ήταν ένας από τους πρωτοπόρους της μόδας στην Ιβηρική και ξεχώριζε για τις σκόπιμες ατέλειες στα κομμάτια του.
Συχνά δε, προτιμούσε για τις επιδείξεις του άτομα που δεν ήταν απαραίτητα μοντέλα αλλά προέρχονταν από άλλους χώρους - του θεάματος και μη.
Μετά το θάνατό του, ο γιος του David, μοιράστηκε μέσω Instagram κάποιες σπάνιες φωτογραφίες από την καριέρα του. Ανάμεσα σε αυτές, μερικές από τις επισκέψεις των George Harrison και Herbie Hancock στην μπουτίκ της οικογένειας στη Βαρκελώνη.
Οι φίλοι του ποδοσφαίρου όμως πρόσεξαν κάποιες άλλες: Ο Pep Guardiola ήταν ανάμεσα σε εκείνα τα απροσδόκητα άτομα που παρέλασαν στην πασαρέλα για λογαριασμό του.
> Διάβασε ακόμη: Τα πολυτελή αυτοκίνητα που έχει καταστρέψει ο Pep Guardiola στην Αγγλία
Βρισκόμαστε λοιπόν στα mid-90s και ο σημερινός κορυφαίος προπονητής ήταν ένα από αστέρια -και αρχηγός- της Μπαρτσελόνα καθώς και ένας από τους πιο χαρισματικούς μέσους του παγκόσμιου ποδοσφαίρου. Ο Pep ήταν fan των ρούχων του Miró και ζήτησε από τον ίδιο τον σχεδιαστή να πάρει μέρος σε μία από τις επιδείξεις του.


Ο σχεδιαστής, φίλαθλος των Μπλαουγκράνα, δέχτηκε αμέσως, με το νο.4 των Καταλανών να συμμετέχει. Το έκανε δίχως την έγκριση του τότε προπονητή του, Johan Cruyff, ο οποίος στη συνέχεια τον τιμώρησε για αντιεπαγγελματική συμπεριφορά.
Αμέσως μετά, τα ρούχα που φόρεσε ο Guardiola έγιναν sold-out μέσα σε λίγες ημέρες, με τον ίδιο τον Cruyff να αγοράζει μερικά εξ' αυτών. Το οξύμωρο είναι πως ο γιος Miró είχε ζητήσει από τον Gerard Piqué να κάνει κάτι αντίστοιχο με τον Guardiola, λίγα χρόνια πριν.
> Διάβασε ακόμη: Η πιο στιλάτη ποδοσφαιρική ομάδα αυτή τη σεζόν
Ο αμυντικός της Μπαρτσελόνα δέχτηκε αλλά τελικά δε συνέβη κάτι τέτοιο. Αιτία ήταν η εκκωφαντική άρνηση του -τότε-προπονητή του. Ποιος ήταν αυτός; Ο Pep Guardiola.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.