Maurice Kamara, o πιο επιδραστικός trendspotter του TikTok
Δουλεύει ως πωλητής σε luxury boutique της Νέας Υόρκης και η Madonna ψάχνει να τον βρει για να συνεργαστούν.
Δεν κάνει κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί ο Maurice Kamara με το The People Gallery, το προσωπικό του project, αλλά το κάνει με τρελό ενθουσιασμό, με το δικό του ένστικτο, με τον δικό του τρόπο και, δυστυχώς ή ευτυχώς, χωρίς να ζει από αυτό. Ναι, είναι στον ελεύθερό του χρόνο που ψάχνει να βρει τους πιο ξεχωριστά στιλάτους ανθρώπους της Νέας Υόρκης και να τους πείσει να του ποζάρουν για ένα σύντομο βίντεο, στο οποίο επιδεικνύουν τα ρούχα τους ενώ απαντούν σε ένα ανώδυνο, δικό του ερωτηματολόγιο σχετικό με τη μόδα και το lifestyle. Κατά τ' άλλα, έχει και morning job. Δουλεύει σε μια luxury boutique στο Σόχο.
Τα μοντέλα του έχουν κάτι το "τραβηχτικό"
Τους real people που φιλμάρει τους επιλέγει με το προσωπικό του ένστικτο, θέλει κάτι να τον τραβήξει σε αυτούς, δεν τον ενδιαφέρουν τα πανάκριβα ή εξαντρίκ ρούχα που συνήθως φοράνε αλλά να έχει η προσωπικότητά τους κάτι το σπέσιαλ. Βέβαια, αφού η δουλειά του έγινε γνωστή -το προφίλ του στο TikTok έχει αυτή τη στιγμή (οι συγκεκριμένες γραμμές φράφονται τον Σεπτέμβριο του 2022) γύρω στους 624.000 followers, ενώ στο Instagram 162.000- υπάρχουν άνθρωποι που ψάχνουν να τον εντοπίσουν στις "πιάτσες" του, με σκοπό να τους φωτογραφίσει.
Οι διάσημοι παίρνουν σειρά
Βέβαια, το ότι φωτογραφίζει real people δεν σημαίνει πως σνομπάρει τους λιγότερο ή περισσότερο διάσημους, ούτε τις συνεργασίες με mega brands. Σε ένα από τα βίντεό του, μάλιστα, βλέπουμε τη Michèle Lamy, μια γυναίκα-σύμβολο της γαλλικής κουλτούρας και μόδας που ο ίδιος φαίνεται, αν δεν είναι "μαγειρεμένες" οι ερωτήσεις που της κάνει, να αγνοεί το ποια είναι.
Η Lamy, btw, μιας και έφερε η κουβέντα το όνομά της, συμμετείχε και σε ένα από τα τρία βίντεο του έργου Virtual Embalming του Frederik Heyman, που παρουσιάστηκε στην έκθεση Plásmata: Bodies, Dreams, and Data της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, στο Πεδίον του Άρεως, το περασμένο καλοκαίρι.
To project του έχει μοδικό, κοινωνιολογικό και εικαστικό ενδιαφέρον, πέραν του ότι το feed του είναι ένα ποτάμι που ξεχυλίζει από στιλιστική έμπνευση για τους ανά τον κόσμο party people και το fashion crowd. Στο παρελθόν, ανάλογα της τεχνολογίας που τότε επικρατούσε projects κατέγραψαν με αμεσότητα την ορμή νεανικών υποκουλτούρων, όπως των club kids.
> Διάβασε ακόμα: Influencers, οι νέοι reality stars;
Πλέον, ο Kamara έχει πολλές προτάσεις για συνεργασίες. Όπως αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή του, μεγάλοι οίκοι μόδας τον έχουν καλέσει για να καλύψει τα fashion shows τους, κάτι που έχει ήδη κάνει για τον Marni, ενώ ενδιαφέρον για να δουλέψει μαζί του έχει εκδηλώσει ακόμα και η Madonna.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;
Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΖηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola
Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης
Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.
Στο Grand Prix της Κίνας, το παντελόνι του Lewis Hamilton 'έκλεψε' την παράσταση
Και δεν είναι η πρώτη φορά, εδώ που τα λέμε.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός
Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.
Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.