
Η viral φούστα-πετσέτα της Balenciaga και το ανελέητο τρολάρισμα των ΙΚΕΑ
Πολύ φίλοι μας οι Σουηδοί.
Viral έχει γίνει τις τελευταίες ώρες στα social media η φούστα του οίκου Balenciaga, ο οποίος απευθύνεται σε "χοντρά πορτοφόλια". Η φούστα που λανσάρει ο οίκος μόδας και είναι unisex κοστίζει 925 ευρώ (σχετικά φθηνά αν αναλογιστεί κανείς πως ένα φόρεμα κοστίζει 2.200 ευρώ) δεν είναι κάτι άλλο από… μία πετσέτα μπάνιου.
Η Towel Skirt παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ως μέρος του σόου του Demna Gvasalia για την Άνοιξη 2024 στο Παρίσι και διατίθεται σε μπεζ και μαύρο χρώμα με το λογότυπο της Balenciaga κεντημένο στο μπροστινό μέρος.
Η φούστα είναι φτιαγμένη με δύο κουμπιά εσωτερικά στη μέση, για να μην υπάρχει κίνδυνος αυτή να πέσει αν και το μοντέλο στο σάιτ του οίκου μόδας τη φοράει πάνω από το παντελόνι.
Διαφήμιση τής έκανε και η editor in chief της αμερικανικής Vogue, Anna Wintour, η οποία επέλεξε να τη φορέσει ως φόρεμα, ποζάροντας δίπλα από μία βιτρίνα με την επωνυμία της Balenciaga.
Τα σχόλια για την πανάκριβη φούστα-πετσέτα ήταν πολλά, τα social media κατακλύστηκαν και πολύ γρήγορα έγινε viral, με τα IKEA να μην χάνουν την ευκαιρία για… τρολάρισμα.
Η σουηδική εταιρεία παρουσίασε τη δική της φούστα-πετσέτα, με μία φωτογραφία όπως το μοντέλο της Balenciaga, μόνο που η τιμή της είναι 16 λίρες δηλαδή… λίγο παραπάνω από 18 ευρώ.
Από: TheToc
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.