
Ο Roger Federer φεύγει από τη Nike για την Uniqlo και προκαλεί σεισμό στο στυλ του τένις
Ο LeBron James δεν ήταν ο μόνος που ταρακούνησε συθέμελα τον αθλητικό πλανήτη με τη μεταγραφή του.

Από χτες το μεσημέρι, ο Roger Federer είναι πρεσβευτής της Uniqlo. Όντας ένας από τους μεγαλύτερους τενίστες όλων των εποχών, εκμεταλλεύθηκε στο έπακρο τη φήμη του και επέλεξε να ταράξει για τα καλά τον κόσμο του τένις επιλέγοντας για χορηγό του την Uniqlo, εγκαταλείποντας εν μια νυκτί την 20ετή σχέση του με την Nike. Πράγμα που σημαίνει ότι ο Federer θα είναι εξοπλισμένος και ντυμένος με τα προϊόντα του νέου χορηγού για όλα τα τουρνουά του τρέχοντος έτους, ξεκινώντας, φυσικά, με το Wimbledon (2-15 Ιουλίου). Για του χρόνου, έχει ο Θεός...

"Ο κύριος Federer είναι ένας από τους μεγαλύτερους πρωταθλητές στην ιστορία του τένις με τον προσωπικό σεβασμό μου να φτάνει πέρα από τον αθλητισμό", λέει ο ιδρυτής και πρόεδρος της ιαπωνικής Uniqlo, Tadashi Yanai. "Η συνεργασία μας θα αφορά την καινοτομία στο στυλ ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, εντός και εκτός γηπέδου".
Το μέγα ερώτημα: Πόσα εκατομμύρια δολάρια συνοδεύουν την αποχώρηση του Federer από τη Nike για χάρη της Uniqlo.
Η απάντηση: Πολλά. Πάρα πολλά.
Χθες το απόγευμα, βλέποντας τον Federer να μπαίνει στο γήπεδο του Wimbledon με ολόλευκη εξάρτυση από την κορυφή ως τα πόδια, όλοι θαύμασαν το στυλ της Uniqlo -το οποίο, ειρήσθω εν παρόδω, ταιριάζει γάντι με την απαιτούμενη "λευκότητα" του βρετανικού τουρνουά.

Η εμφάνιση σχεδιάστηκε στον παρισινό οίκο αθλητικής μόδας R&D -αποκλειστικός συνεργάτης με την Uniqlo-, με επικεφαλής τον καλλιτεχνικό διευθυντή Christophe Lemair, ο οποίος εστίασε σε πολύ μικρές, αλλά αρκετά ευδιάκριτες λεπτομέρειες, όπως stand-up κολάρο αντί γιακά polo και μπορντό πινελιές σε στρατηγικά σημεία, που αναδεικνύονται στα close-up της κάμερας.
Το ιδανικό τενιστικό look; Όχι απόλυτα, αν θεωρήσουμε ως δεδομένη τη φιλοσοφία της ίδιας της Uniqlo, η οποία υποστηρίζει ότι δεν είναι μια 100% αθλητική εταιρεία. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Federer έφυγε από το μεγαλύτερο εμπορικό σήμα αθλητικών ενδυμάτων στον κόσμο, αυτή η νέα συνεργασία δεν αντιπροσωπεύει απλώς μια στροφή στις στυλιστικές προτιμήσεις του, αλλά έναν καινούργιο τρόπο που ο σούπερ σταρ του τένις θέλει να προσεγγίσει την εικόνα του για το επόμενο χρονικό διάστημα. Θα είναι τρομερά ενδιαφέρον να δούμε ποιον χορηγό θα έχει του χρόνου. Πάντως, οι προσδοκίες είναι υψηλές -για τον τραπεζικό λογαριασμό του Federer.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει
Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!
THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά
Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.
Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας
Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.
Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας
Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.
Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας
Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.
Γραφει Ραφαελλα ΡαλληΣτη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν
Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.