Ο Roger Federer φεύγει από τη Nike για την Uniqlo και προκαλεί σεισμό στο στυλ του τένις

Ο LeBron James δεν ήταν ο μόνος που ταρακούνησε συθέμελα τον αθλητικό πλανήτη με τη μεταγραφή του.

Από χτες το μεσημέρι, ο Roger Federer είναι πρεσβευτής της Uniqlo. Όντας ένας από τους μεγαλύτερους τενίστες όλων των εποχών, εκμεταλλεύθηκε στο έπακρο τη φήμη του και επέλεξε να ταράξει για τα καλά τον κόσμο του τένις επιλέγοντας για χορηγό του την Uniqlo, εγκαταλείποντας εν μια νυκτί την 20ετή σχέση του με την Nike. Πράγμα που σημαίνει ότι ο Federer θα είναι εξοπλισμένος και ντυμένος με τα προϊόντα του νέου χορηγού για όλα τα τουρνουά του τρέχοντος έτους, ξεκινώντας, φυσικά, με το Wimbledon (2-15 Ιουλίου). Για του χρόνου, έχει ο Θεός...

Ο Roger Federer φεύγει από τη Nike για την Uniqlo και προκαλεί σεισμό στο στυλ του τένις

"Ο κύριος Federer είναι ένας από τους μεγαλύτερους πρωταθλητές στην ιστορία του τένις με τον προσωπικό σεβασμό μου να φτάνει πέρα από τον αθλητισμό", λέει ο ιδρυτής και πρόεδρος της ιαπωνικής Uniqlo, Tadashi Yanai. "Η συνεργασία μας θα αφορά την καινοτομία στο στυλ ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, εντός και εκτός γηπέδου".  

Το μέγα ερώτημα: Πόσα εκατομμύρια δολάρια συνοδεύουν την αποχώρηση του Federer από τη Nike για χάρη της Uniqlo.

Η απάντηση: Πολλά. Πάρα πολλά.

Χθες το απόγευμα, βλέποντας τον Federer να μπαίνει στο γήπεδο του Wimbledon με ολόλευκη εξάρτυση από την κορυφή ως τα πόδια, όλοι θαύμασαν το στυλ της Uniqlo -το οποίο, ειρήσθω εν παρόδω, ταιριάζει γάντι με την απαιτούμενη "λευκότητα" του βρετανικού τουρνουά.  

ΤΕΝΙΣ

Η εμφάνιση σχεδιάστηκε στον παρισινό οίκο αθλητικής μόδας R&D -αποκλειστικός συνεργάτης με την Uniqlo-, με επικεφαλής τον καλλιτεχνικό διευθυντή Christophe Lemair, ο οποίος εστίασε σε πολύ μικρές, αλλά αρκετά ευδιάκριτες λεπτομέρειες, όπως stand-up κολάρο αντί γιακά polo και μπορντό πινελιές σε στρατηγικά σημεία, που αναδεικνύονται στα close-up της κάμερας.

Το ιδανικό τενιστικό look; Όχι απόλυτα, αν θεωρήσουμε ως δεδομένη τη φιλοσοφία της ίδιας της Uniqlo, η οποία υποστηρίζει ότι δεν είναι μια 100% αθλητική εταιρεία. Λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Federer έφυγε από το μεγαλύτερο εμπορικό σήμα αθλητικών ενδυμάτων στον κόσμο, αυτή η νέα συνεργασία δεν αντιπροσωπεύει απλώς μια στροφή στις στυλιστικές προτιμήσεις του, αλλά έναν καινούργιο τρόπο που ο σούπερ σταρ του τένις θέλει να προσεγγίσει την εικόνα του για το επόμενο χρονικό διάστημα. Θα είναι τρομερά ενδιαφέρον να δούμε ποιον χορηγό θα έχει του χρόνου. Πάντως, οι προσδοκίες είναι υψηλές -για τον τραπεζικό λογαριασμό του Federer.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.