
Το Met Gala για αρχάριους
"Τι είναι αυτό πάλι;" Λύνουμε όποιες απορίες μπορεί να έχεις για το δημοφιλές fashion event που συζητούν όλοι και δεν αφορά μόνο τις γυναίκες.
To Met Gala δεν είναι μόνο ένα από τα μεγαλύτερα events της μόδας, είναι μία βραδιά η οποία ανήκει (πια) στην pop κουλτούρα και στους celebrities που παίρνουν το "πράσινο φως" κάθε χρονιά για να παραστούν. Όμως, το δημοφιλές fashion event, με το πιο πολυπληθές, ποικιλόμορφο και φαντασμαγορικό κόκκινο χαλί, δεν ήταν πάντα αυτό. Ξεκίνησε ως ένα απλό δείπνο με φιλανθρωπικό χαρακτήρα πριν εξελιχθεί σε μία παρέλαση couture δημιουργιών, που συνήθως ξεπερνούν τα όρια της φαντασίας και συνδιαλέγονται ενίοτε με το camp (ακόμα κι όταν δεν το επιδιώκει το dress code της βραδιάς), δοκιμάζοντας τους κανόνες του σικ.
1948: η "ταπεινή" αίγλη των πρώτων gala
To Met Gala οφείλει την ύπαρξη του σε μία σημαντική για την αμερικανική μόδα προσωπικότητα, την υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων Eleonor Lambert. H Lambert ξεκίνησε το gala το 1948 ως ένα φιλανθρωπικό δείπνο- η ίδια το αποκαλούσε "το πάρτι της χρονιάς"- για να συγκεντρώσει χρήματα για το Costume Institute και ως μία βραδιά που σηματοδοτούσε την έναρξη της ετήσιας έκθεσης που αυτό θα φιλοξενούσε. Είναι η ίδια που το 1962 ίδρυσε το Συμβούλιο των Σχεδιαστών Μόδας της Αμερικής και την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης.
Το Costume Institute ιδρύθηκε από την φιλάνθρωπο Irene Lewisohn και την ενδυματολόγο Aline Benrstein το 1870 στη Νέα Υόρκη, αρχικά ως Museum of Costume Art, δηλαδή της τέχνης των κοστουμιών, ενώ η συγχώνευσή του με το Museum of Metropolitan Art (ΜΕΤ) της Νέας Υόρκης έγινε το 1946- δύο χρόνια, δηλαδή, νωρίτερα από την πρωτοβουλία της Lambert.
Το πρώτο Met Gala πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 1948 και το εισιτήριο για τη συμμετοχή στο δείπνο κόστιζε 50 δολάρια (πολύ μακριά από την τιμή στην οποία έχει φτάσει σήμερα η πρόσκληση). Από το πρώτο εκείνο gala μέχρι και το 1971, o τόπος της διεξαγωγής του ήταν πολυτελείς αίθουσες δεξιώσεων όπως αυτή του ξενοδοχείου Waldorf Astoria ή Rainbow Room στην κορυφή του 30 Rockefeller Plaza, και σ' αυτό τα πρώτα χρόνια συμμετείχαν αποκλειστικά μέλη της υψηλής κοινωνίας της Νέα Υόρκης και εκπρόσωποι της βιομηχανίας της μόδας.
Η συνέχεια στο HarpersBazaar
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.