
Rafa Nadal και Roger Federer πρωταγωνιστούν στην καμπάνια Core Values της Louis Vuitton
Γιατί "υπάρχουν ταξίδια που μετατρέπονται σε θρύλους".

Σε ύψος 3.000 μέτρων, μακριά από την οικειότητα του γηπέδου, ο Nadal και ο Federer εμφανίζονται όχι ως ανταγωνιστές, αλλά ως σύντροφοι σε μια κοινή ανάβαση - μια οπτική μεταφορά για τις καριέρες τους που έχουν σημαδευτεί από βαθύ αμοιβαίο σεβασμό και φιλία, ξεπερνώντας για πάντα τα εμπόδια που έθεταν μπροστά τους. Ο Federer έφερε το ρεκόρ του
20 τίτλους Grand Slam και την απαράμιλλη κομψότητά του σε κάθε γήπεδο που πάτησε, ενώ τα 22 Grand Slam του Nadal, μεταξύ των οποίων και οι 14 κατακτήσεις του Γαλλικού Όπεν, ήταν η κάθε μία επίδειξη της κορυφαίας αθλητικότητας και δεξιοτεχνίας.
Μαζί, αυτοί οι αθλητές αντιπροσωπεύουν παράλληλες οδύσσειες από νεανικά θαύματα σε παγκόσμια είδωλα των οποίων η επίδραση έχει εμπνεύσει αμέτρητα άτομα σε όλες τις γενιές.
"Ξέρω πόσα σημαντικά είδωλα συμμετείχαν σε αυτή την εκστρατεία, οπότε για μένα προσωπικά, είναι κάτι για το οποίο είμαι πολύ περήφανος, ειδικά που το μοιράζομαι με τον Roger - υπήρξε ο μεγαλύτερος αντίπαλός μου και σήμερα στενός μου φίλος. Στην καριέρα μου, πέτυχα περισσότερα από όσα ονειρεύτηκα ποτέ, οπότε στο τέλος της ημέρας, η κληρονομιά από την άποψη της ανθρώπινης όντα είναι η πιο σημαντική αξία", εξηγεί ο Rafa Nadal.
"Είναι μια μοναδική ευκαιρία να δουλεύουμε σε αυτή την καμπάνια με τον Rafa. Πώς θα μπορούσαμε να να είμαστε τόσο αντίπαλοι και στη συνέχεια στο τέλος της καριέρας μας να είμαστε ο ένας δίπλα στον άλλον κάνοντας
αυτή την καμπάνια, ήταν πολύ ωραίο. Και εκεί που βρισκόμαστε σήμερα, νομίζω ότι είναι επίσης ενσαρκώνει τα πάντα: στην κορυφή των βουνών. Για εμάς είναι κάτι που έχει νόημα. και ξεχωριστό", λέει ο Roger Federer.

Απέναντι στον μεγάλο καμβά της φύσης, η λήψη της Leibovitz παρουσιάζει το ζευγάρι να στέκεται ψηλά στην κορυφή του βουνού- ο Federer με το κλασικό σακίδιο πλάτης Monogram Christopher, ένα σύμβολο διαχρονικού στυλ που μοιάζει με τη δική του κληρονομιά στον αθλητισμό, και ο Nadal με τον την έκδοση Monogram Eclipse που αντιπροσωπεύει τη δυναμική δύναμη και την επιμονή του.
Μαζί, απηχούν τις αξίες που αντηχούν σε κάθε σχεδιασμό της Louis Vuitton.
και κάθε καμπάνια Core Values: ένα ταξίδι πέρα από το φυσικό, μια δέσμευση στην αριστεία και τη μετάδοση των ονείρων.
"Έχουν περάσει 17 χρόνια από τότε που ξεκίνησα την πρώτη εκστρατεία για τις Βασικές Αξίες με Antoine Arnault, και χαίρομαι που αναβιώνω αυτή την εμβληματική σειρά. Κάθε Core Values κεφάλαιο γιορτάζει την κληρονομιά της Louis Vuitton στα ταξίδια, στη συνεργασία με εξαιρετικούς
ανθρώπους, και της μετάδοσης - τόσο σωματικής όσο και συναισθηματικής. Ήταν λαμπρό να συνεργαστούμε με τον Roger Federer και τον Rafael Nadal σε αυτή τη νέα ιστορία - και οι δύο εμπνευσμένοι αθλητές, ένθερμοι φίλοι και μαρτυρίες για την πειθαρχία και την αριστεία των δικών τους προσωπικών αθλητικών διαδρομών", λέει ο Pietro Beccari, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Louis Vuitton.

Αυτή η τελευταία καμπάνια είναι κάτι περισσότερο από μια απεικόνιση δύο ανδρών μπροστά σε μια αλπική θέα, είναι ένας φόρος τιμής στις αξίες του οίκου, που ενσαρκώνονται από τους πρωταθλητές που μεταφέρουν
τις ιστορίες τους όπως κάνουν τις ρακέτες τους - με στυλ, κομψότητα και ταπεινότητα. Με κάθε βήμα σε αυτές τις δύσβατες κορυφές, οι έμπιστοι σύντροφοί τους Louis Vuitton δεμένοι σταθερά στις στην πλάτη τους, ο Federer και ο Nadal καταδεικνύουν πώς κάθε προσωπικό ταξίδι μπορεί να φτάσει σε θρυλική ύψη όταν το επιδιώκουν με αποφασιστικότητα και πρωτοποριακό πνεύμα.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.