Ο Rock, ο βασιλιάς του fitness, μόλις λάνσαρε τα καινούργια του sneakers
Η νέα σειρά από την Under Armour είναι τόσο cool όσο κι αυτός.
Είναι γνωστό ότι ο Dwayne "The Rock" Johnson αποτελεί την επιτομή του κολλητού που θα ήθελε να έχει ο καθένας. Οι ταινίες του είναι πάντοτε fun, ο ίδιος είναι fit σε υπεράνθρωπο βαθμό, ενώ του αρέσει όλοι οι γύρω του να τον αγαπούν. Εδώ και καιρό συνεργάζεται με την Under Armour, και τα προϊόντα που έχουν προκύψει από αυτό το project είναι όσο cool κι ο δημιουργός τους.
Αυτήν την εβδομάδα κυκλοφόρησε η "All Day Hustle”, μία σειρά που περιλαμβάνει κι ένα νέο χρώμα για το Project Rock 1. Αν πηγαίνεις γυμναστήριο μπορείς άνετα να καλύψεις όλες τις στιλιστικές ανάγκες μέσα από αυτή -από τα sneakers μέχρι τα αμάνικα t-shirts, κι από τις βερμούδες μέχρι τα καπέλα- και να ντυθείς, σε διαφορετικές αποχρώσεις, όπως ο action hero του 21ου αιώνα. Παρακάτω μπορείς να ρίξεις μία αναλυτικά ματιά στη συνεργασία της γνωστής εταιρείας με τον The Rock.
Από: Esquire
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ
Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;
Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΖηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola
Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;
Γραφει Γιαννης ΣπανοςΟ Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης
Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.
Στο Grand Prix της Κίνας, το παντελόνι του Lewis Hamilton 'έκλεψε' την παράσταση
Και δεν είναι η πρώτη φορά, εδώ που τα λέμε.
Γραφει Νικη ΚοντομηναΤο TAG Heuer Carrera ορίζει εδώ και έξι δεκαετίες το είδος των χρονογράφων χειρός
Ένα σύμβολο ακρίβειας στη μέτρηση του χρόνου και εξέλιξης ενός εμβληματικού σχεδιασμού.
Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι
Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.