125 χρόνια Barbour

Παρά τα χρόνια του, το βρετανικό brand είναι πιο νέο από ποτέ.

Γράφει: Χριστίνα Φαραζή 18 Φεβρουαρίου 2019

Τα 125α γενέθλιά της γιορτάζει φέτος η Barbour, από τις πιο δημοφιλείς εταιρείες ένδυσης στην Βρετανία και από τις πιο καταξιωμένες στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας.

Ο αυθεντικός βρετανικός χαρακτήρας της, που έχει παραμείνει αναλλοίωτος στο πέρασμα του χρόνου και τα κερωμένα αδιάβροχα μπουφάν της, που αποτελούν το σήμα-κατατεθέν της, υπόσχονται εξαιρετική προστασία από το κρύο και τον αέρα και η διάρκεια ζωής τους είναι πάνω από 50 χρόνια, την έχουν κατατάξει στη λίστα με τα "αθάνατα" fashion brands.

Τα συγκεκριμένα τζάκετ είναι ουσιαστικά εκείνα που έχουν διατηρήσει νέο, παρά τα χρόνια του, το brand. Φοριούνται και όπως όλα δείχνουν θα συνεχίσουν να φοριούνται όσα χρόνια κι αν περάσουν, από άντρες και γυναίκες σε κάθε σημείο του πλανήτη.

125 χρόνια Barbour
ΜΠΑΡΜΠΟΥΡ

Η σύντομη ιστορία της Barbour

ΜΠΑΡΜΠΟΥΡ

Η ιστορία της J. Barbour & Sons Ltd. ξεκινά το 1894, όταν ο John Barbour άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην αγορά του Σάουθ Σιλντς.

ΜΠΑΡΜΠΟΥΡ

Επρόκειτο για μία οικογενειακή επιχείρηση που απογειώθηκε το 1934, όταν ο τότε πρόεδρος της και δεινός μοτοσικλετιστής, ο εγγονός του John Barbour, Duncan Barbour, λάνσαρε μία εξειδικευμένη σειρά για οδηγούς μηχανών. Ουσιαστικά, ήταν εκείνος που εφηύρε το κερωμένο βαμβάκι από το οποίο "γεννήθηκαν" τα κερωμένα τζάκετ.

Σήμερα, η Barbour θεωρείται μεταξύ άλλων και ένα από τα πλέον πολυτελή brands για ρούχα μηχανής στον κόσμο. Κι ενώ τα παραδοσιακά κερωμένα τζάκετ της κατασκευάζονται στο εργοστάσιο στο Σάουθ Σιλντς, πολλά από τα υπόλοιπα προϊόντα της παράγονται πλέον εκτός Μεγάλης Βρετανίας.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο κατόρθωμα της Barbour; Αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι καταφέρνει να είναι επίκαιρη και δραστήρια 125 χρόνια μετά τη "γέννησή" της, ότι πολλοί έχουν προσπαθήσει τις τελευταίες δεκαετίες να αντιγράψουν το κερωμένο βαμβάκι της, ουδείς δεν έχει καταφέρει όμως να το κάνει τόσο αξιόλογα. 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Tο 'Old Money Style' επανήλθε δριμύτερο. Αλλά γιατί;

Η Gen Z έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στον πλούσιο τρόπο ντυσίματος και ιδού οι λόγοι.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Ζηλέψαμε το πανάκριβο -και απλησίαστο- ρολόι του Pep Guardiola

Εκτός από σπάνιο, στοιχίζει 1,26 εκατ. ευρώ. Κατάλαβες τώρα γιατί το λέμε απλησίαστο;

Γραφει Γιαννης Σπανος

Ο Αντώνης Τσαπατάκης βρήκε τα must have items της άνοιξης

Ο Παραολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Κολύμβησης εντόπισε στη The Bostonians όλα όσα χρειάζεται η ανοιξιάτικη γκαρνταρόμπα σου.

Το νέο Superocean Automatic 44 της Breitling είναι εμπνευσμένο από το ελληνικό καλοκαίρι

Πρόκειται για το απόλυτο ρολόι για το νερό που συνδυάζει απόδοση και στυλ και έχει πρωταγωνιστή στη διαφημιστική του καμπάνια τον Σωτήρη Κοντιζά.

Η Salomon παρουσιάζει τη νέα σειρά προϊόντων πεζοπορίας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2024

"Δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ του να είστε κατάλληλα ντυμένοι για την ύπαιθρο και του να είστε κομψοί", υπογραμμίζει ο Pete Cameron, Διευθυντής Μάρκετινγκ Προϊόντων της Salomon Outdoor.