
125 χρόνια Barbour
Παρά τα χρόνια του, το βρετανικό brand είναι πιο νέο από ποτέ.

Τα 125α γενέθλιά της γιορτάζει φέτος η Barbour, από τις πιο δημοφιλείς εταιρείες ένδυσης στην Βρετανία και από τις πιο καταξιωμένες στην παγκόσμια βιομηχανία της μόδας.
Ο αυθεντικός βρετανικός χαρακτήρας της, που έχει παραμείνει αναλλοίωτος στο πέρασμα του χρόνου και τα κερωμένα αδιάβροχα μπουφάν της, που αποτελούν το σήμα-κατατεθέν της, υπόσχονται εξαιρετική προστασία από το κρύο και τον αέρα και η διάρκεια ζωής τους είναι πάνω από 50 χρόνια, την έχουν κατατάξει στη λίστα με τα "αθάνατα" fashion brands.
Τα συγκεκριμένα τζάκετ είναι ουσιαστικά εκείνα που έχουν διατηρήσει νέο, παρά τα χρόνια του, το brand. Φοριούνται και όπως όλα δείχνουν θα συνεχίσουν να φοριούνται όσα χρόνια κι αν περάσουν, από άντρες και γυναίκες σε κάθε σημείο του πλανήτη.


Η σύντομη ιστορία της Barbour

Η ιστορία της J. Barbour & Sons Ltd. ξεκινά το 1894, όταν ο John Barbour άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην αγορά του Σάουθ Σιλντς.

Επρόκειτο για μία οικογενειακή επιχείρηση που απογειώθηκε το 1934, όταν ο τότε πρόεδρος της και δεινός μοτοσικλετιστής, ο εγγονός του John Barbour, Duncan Barbour, λάνσαρε μία εξειδικευμένη σειρά για οδηγούς μηχανών. Ουσιαστικά, ήταν εκείνος που εφηύρε το κερωμένο βαμβάκι από το οποίο "γεννήθηκαν" τα κερωμένα τζάκετ.
Σήμερα, η Barbour θεωρείται μεταξύ άλλων και ένα από τα πλέον πολυτελή brands για ρούχα μηχανής στον κόσμο. Κι ενώ τα παραδοσιακά κερωμένα τζάκετ της κατασκευάζονται στο εργοστάσιο στο Σάουθ Σιλντς, πολλά από τα υπόλοιπα προϊόντα της παράγονται πλέον εκτός Μεγάλης Βρετανίας.
Ποιο είναι το μεγαλύτερο κατόρθωμα της Barbour; Αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι καταφέρνει να είναι επίκαιρη και δραστήρια 125 χρόνια μετά τη "γέννησή" της, ότι πολλοί έχουν προσπαθήσει τις τελευταίες δεκαετίες να αντιγράψουν το κερωμένο βαμβάκι της, ουδείς δεν έχει καταφέρει όμως να το κάνει τόσο αξιόλογα.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.