Το online shopping ήρθε στο Instagram

Το κοινωνικό δίκτυο προσφέρει τη δυνατότητα αγορών εντός της εφαρμογής με τα brands Nike, Prada, Dior, Burberry και Uniqlo να συμμετέχουν μεταξύ άλλων στο πειραματικό λανσάρισμα.

Οι διαδικτυακές αγορές έχουν να κάνουν πάνω απ' όλα με την ευκολία. Με το γεγονός ότι λύνουν τα χέρια των εταιρειών, που μιλούν απευθείας με τους πελάτες χωρίς για παράδειγμα να έχουν στο κεφάλι τους το κόστος δημιουργίας ενός μαγαζιού και μιας βιτρίνας, αλλά και με το ότι κάνουν λιγάκι πιο εύκολη τη ζωή των αγοραστών που μπορούν να ψωνίζουν δίχως την παραμικρή ταλαιπωρία. Εξάλλου, ποιος έχει χρόνο για χάσιμο στη σύγχρονη καθημερινότητα;

Δεδομένου αυτού, το Instagram αποφάσισε να δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες του να κάνουν αγορές ρούχων, παπουτσιών, αξεσουάρ, δηλαδή να αγοράζουν ό,τι έχει να κάνει με τον χώρο της ένδυσης και της υπόδησης, αποκλειστικά μέσα από την πλατφόρμα του. Τι σημαίνει αυτό; Ότι οι αγορές θα γίνονται απευθείας από το Instagram, χωρίς να αναγκάζεται ο χρήστης να εγκαταλείπει την εφαρμογή και να οδηγείται στην ιστοσελίδα/e-shop του εκάστοτε fashion brand. Θα είχες ίσως παρατηρήσει ότι αυτό συνέβαινε μέχρι πρότινος.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του Business of Fashion, το Instagram δεν θα χρεώνει τον χρήστη – αγοραστή, αλλά την εταιρεία – πωλητή με μία στάνταρ χρέωση πώλησης.

Στο πειραματικό λανσάρισμα της υπηρεσίας που φέρει τον τίτλο "Checkout" συμμετέχουν περίπου 20 brands και οίκοι μόδας, σύμφωνα με την διευθύντρια του τμήματος συνεργασιών μόδας του social media, Eva Chen. Μεταξύ αυτών οι Nike, Prada, Dior, Burberry, Warby Parker και Uniqlo.

Πώς λειτουργεί το "Checkout”

Αν βρεθείς σε μία εμπορική ανάρτηση από συνεργαζόμενο fashion brand, θα παρατηρήσεις στην επάνω δεξιά γωνία της φωτογραφίας ότι υπάρχει ένα εικονίδιο μίας τσάντας αγορών. Κάνοντας tap θα μπορείς να δεις τα προϊόντα που πωλούνται και κλικάροντας πάνω τους να διαβάσεις την περιγραφή τους, που θα σου δίνει τη δυνατότητα αγοράς. Στη συνέχεια, θα πρέπει να καταγράψεις τα στοιχεία σου για να πραγματοποιήσεις την πρώτη αγορά σου, τα οποία θα αποθηκευτούν στην εφαρμογή για μελλοντική χρήση.

Αν και είναι πολύ νωρίς για να μιλήσουμε για την επίδραση που θα έχουν οι insta-αγορές στο online shopping, κάτι μας λέει ότι η νέα αυτή δυνατότητα θα λάβει ψήφο εμπιστοσύνης από τους χρήστες του μέσου. 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

Συνεργασία της Dirty Laundry και του σωματείου "Ελπίδα" για καλό σκοπό

Η Dirty Laundry συνεργάζεται με το Σωματείο ΕΛΠΙΔΑ για μια limited edition συλλογή με ζωγραφιές παιδιών. Το 100% των εσόδων στηρίζει παιδιά με καρκίνο και τις οικογένειές τους.

Kissha Jewelry | A New Name in the City, A New Kind of Shine

Ένα δώρο καρδιάς πρέπει να είναι τέλειο. Το τέλειο κόσμημα λοιπόν, είναι Kissha: Φρέσκο, ιδιαίτερο και μοναδικό, όσο premium είναι για εμάς και αποδέκτης του.

H χριστουγεννιάτικη συλλογή του IUMAN είναι τολμηρή, κομψή και απροσδόκητη

Κάθε κομμάτι διηγείται μία ιστορία, σχεδιασμένη για όσους θέλουν να ζήσουν τα Χριστούγεννα με προσωπικότητα και ελαφρότητα.

15 διάσημοι που υπήρξαν μακρυμάλληδες με επιτυχία - ή και όχι

Για κάποιους από αυτούς, δε γνωρίζαμε καν πως είχαν ποτέ τους μακριά μαλλιά.

Γραφει Νικη Κοντομηνα

Paul Smith Loves Barbour: Όταν η βρετανική κομψότητα αποκτά νέο, τολμηρό λεξιλόγιο

Η νέα συλλογή Paul Smith x Barbour AW25 φέρνει μια σύγχρονη ματιά στα εμβληματικά jackets της Barbour, με απρόβλεπτες αποχρώσεις, patchwork λεπτομέρειες και παιχνιδιάρικο βρετανικό ύφος.

H Tom Tailor παρουσιάζει τη νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η συλλογή FW25 αντλεί έμπνευση από την απλότητα της καθημερινότητας, δίνοντας έμφαση στα ποιοτικά υλικά, τη λειτουργικότητα και τον συνδυασμό πρακτικότητας με στιλ.