Το online shopping ήρθε στο Instagram

Το κοινωνικό δίκτυο προσφέρει τη δυνατότητα αγορών εντός της εφαρμογής με τα brands Nike, Prada, Dior, Burberry και Uniqlo να συμμετέχουν μεταξύ άλλων στο πειραματικό λανσάρισμα.

Γράφει: Χριστίνα Φαραζή 20 Μαρτίου 2019

Οι διαδικτυακές αγορές έχουν να κάνουν πάνω απ' όλα με την ευκολία. Με το γεγονός ότι λύνουν τα χέρια των εταιρειών, που μιλούν απευθείας με τους πελάτες χωρίς για παράδειγμα να έχουν στο κεφάλι τους το κόστος δημιουργίας ενός μαγαζιού και μιας βιτρίνας, αλλά και με το ότι κάνουν λιγάκι πιο εύκολη τη ζωή των αγοραστών που μπορούν να ψωνίζουν δίχως την παραμικρή ταλαιπωρία. Εξάλλου, ποιος έχει χρόνο για χάσιμο στη σύγχρονη καθημερινότητα;

Δεδομένου αυτού, το Instagram αποφάσισε να δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες του να κάνουν αγορές ρούχων, παπουτσιών, αξεσουάρ, δηλαδή να αγοράζουν ό,τι έχει να κάνει με τον χώρο της ένδυσης και της υπόδησης, αποκλειστικά μέσα από την πλατφόρμα του. Τι σημαίνει αυτό; Ότι οι αγορές θα γίνονται απευθείας από το Instagram, χωρίς να αναγκάζεται ο χρήστης να εγκαταλείπει την εφαρμογή και να οδηγείται στην ιστοσελίδα/e-shop του εκάστοτε fashion brand. Θα είχες ίσως παρατηρήσει ότι αυτό συνέβαινε μέχρι πρότινος.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του Business of Fashion, το Instagram δεν θα χρεώνει τον χρήστη – αγοραστή, αλλά την εταιρεία – πωλητή με μία στάνταρ χρέωση πώλησης.

Στο πειραματικό λανσάρισμα της υπηρεσίας που φέρει τον τίτλο "Checkout" συμμετέχουν περίπου 20 brands και οίκοι μόδας, σύμφωνα με την διευθύντρια του τμήματος συνεργασιών μόδας του social media, Eva Chen. Μεταξύ αυτών οι Nike, Prada, Dior, Burberry, Warby Parker και Uniqlo.

Πώς λειτουργεί το "Checkout”

Αν βρεθείς σε μία εμπορική ανάρτηση από συνεργαζόμενο fashion brand, θα παρατηρήσεις στην επάνω δεξιά γωνία της φωτογραφίας ότι υπάρχει ένα εικονίδιο μίας τσάντας αγορών. Κάνοντας tap θα μπορείς να δεις τα προϊόντα που πωλούνται και κλικάροντας πάνω τους να διαβάσεις την περιγραφή τους, που θα σου δίνει τη δυνατότητα αγοράς. Στη συνέχεια, θα πρέπει να καταγράψεις τα στοιχεία σου για να πραγματοποιήσεις την πρώτη αγορά σου, τα οποία θα αποθηκευτούν στην εφαρμογή για μελλοντική χρήση.

Αν και είναι πολύ νωρίς για να μιλήσουμε για την επίδραση που θα έχουν οι insta-αγορές στο online shopping, κάτι μας λέει ότι η νέα αυτή δυνατότητα θα λάβει ψήφο εμπιστοσύνης από τους χρήστες του μέσου. 

ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ

Περισσoτερα για Μόδα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ

Πρίγκιπας Κάρολος, ο βασιλιάς του στυλ

Στα 70 του χρόνια, ο διάδοχος του βρετανικού θρόνου συνεχίζει να εμπνέει την αντρική μόδα.

Το πιο αναπάντεχο ανοιξιάτικο layering look

Τα εύσημα στον Matt Bomer, που μόλις έδωσε άλλη έννοια στο κομψό ντύσιμο σε στρώσεις.