Το online shopping ήρθε στο Instagram

Το κοινωνικό δίκτυο προσφέρει τη δυνατότητα αγορών εντός της εφαρμογής με τα brands Nike, Prada, Dior, Burberry και Uniqlo να συμμετέχουν μεταξύ άλλων στο πειραματικό λανσάρισμα.

Οι διαδικτυακές αγορές έχουν να κάνουν πάνω απ' όλα με την ευκολία. Με το γεγονός ότι λύνουν τα χέρια των εταιρειών, που μιλούν απευθείας με τους πελάτες χωρίς για παράδειγμα να έχουν στο κεφάλι τους το κόστος δημιουργίας ενός μαγαζιού και μιας βιτρίνας, αλλά και με το ότι κάνουν λιγάκι πιο εύκολη τη ζωή των αγοραστών που μπορούν να ψωνίζουν δίχως την παραμικρή ταλαιπωρία. Εξάλλου, ποιος έχει χρόνο για χάσιμο στη σύγχρονη καθημερινότητα;

Δεδομένου αυτού, το Instagram αποφάσισε να δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες του να κάνουν αγορές ρούχων, παπουτσιών, αξεσουάρ, δηλαδή να αγοράζουν ό,τι έχει να κάνει με τον χώρο της ένδυσης και της υπόδησης, αποκλειστικά μέσα από την πλατφόρμα του. Τι σημαίνει αυτό; Ότι οι αγορές θα γίνονται απευθείας από το Instagram, χωρίς να αναγκάζεται ο χρήστης να εγκαταλείπει την εφαρμογή και να οδηγείται στην ιστοσελίδα/e-shop του εκάστοτε fashion brand. Θα είχες ίσως παρατηρήσει ότι αυτό συνέβαινε μέχρι πρότινος.

Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του Business of Fashion, το Instagram δεν θα χρεώνει τον χρήστη – αγοραστή, αλλά την εταιρεία – πωλητή με μία στάνταρ χρέωση πώλησης.

Στο πειραματικό λανσάρισμα της υπηρεσίας που φέρει τον τίτλο "Checkout" συμμετέχουν περίπου 20 brands και οίκοι μόδας, σύμφωνα με την διευθύντρια του τμήματος συνεργασιών μόδας του social media, Eva Chen. Μεταξύ αυτών οι Nike, Prada, Dior, Burberry, Warby Parker και Uniqlo.

Πώς λειτουργεί το "Checkout”

Αν βρεθείς σε μία εμπορική ανάρτηση από συνεργαζόμενο fashion brand, θα παρατηρήσεις στην επάνω δεξιά γωνία της φωτογραφίας ότι υπάρχει ένα εικονίδιο μίας τσάντας αγορών. Κάνοντας tap θα μπορείς να δεις τα προϊόντα που πωλούνται και κλικάροντας πάνω τους να διαβάσεις την περιγραφή τους, που θα σου δίνει τη δυνατότητα αγοράς. Στη συνέχεια, θα πρέπει να καταγράψεις τα στοιχεία σου για να πραγματοποιήσεις την πρώτη αγορά σου, τα οποία θα αποθηκευτούν στην εφαρμογή για μελλοντική χρήση.

Αν και είναι πολύ νωρίς για να μιλήσουμε για την επίδραση που θα έχουν οι insta-αγορές στο online shopping, κάτι μας λέει ότι η νέα αυτή δυνατότητα θα λάβει ψήφο εμπιστοσύνης από τους χρήστες του μέσου. 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.