
Ο Virgil Abloh βάζει τον Louis Vuitton στα θρανία
Η νέα καμπάνια του καλλιτεχνικού διευθυντή του γαλλικού οίκου για την S/S 2019 δίνει βήμα στους εφήβους για να μιλήσει για την ενηλικίωση, τη διαφορετικότητα και τη βία μέσα από μία συλλογή γεμάτη χρώμα.

Νηπιακή, παιδική, εφηβική ηλικία. Σ' αυτές τις τρεις φάσεις ζωής, που χαρακτηρίζονται ως κομβικές για τη διαμόρφωση της προσωπικότητας ενός ενήλικα χωρίστηκε η νέα διαφημιστική καμπάνια του Louis Vuitton για την αντρική συλλογή της σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019. Η ιδέα ανήκει στον καλλιτεχνικό διευθυντή των αντρικών σειρών του γαλλικού οίκου, Virgil Abloh.
Η τρίτη και τελευταία καμπάνια του οίκου είναι αφιερωμένη στην εφηβεία και στη μετάβαση στην ενήλικη ζωή. Τιτλοφορείται School Teens, έχει για μοντέλα της μαθητές και λαμβάνει χώρα στις αίθουσες σχολείων του Λος Άντζελες, με σκοπό να θίξει το ζήτημα της διαφορετικότητας, του σχολικού εκφοβισμού και της βίας.

Η συλλογή, που χαρακτηρίζεται από το έντονο χρώμα -μπλε, κόκκινο, κίτρινο, πράσινο, πορτοκαλί-, αποτελείται από T-shirts, backpacks, πορτοφόλια και αξεσουάρ όπως είναι τα μπρελόκ για κλειδιά, αλλά και από αθλητικά υποδήματα. Μεταξύ αυτών τα LV Trainer Sneakers και τα LV Runner Sneakers.




Να σημειωθεί ότι για τη φωτογράφιση της καμπάνιας, ο 38χρονος γκανέζικης καταγωγής Αμερικανός σχεδιαστής εμπιστεύθηκε τον φωτογράφο Raimond Wouda με έδρα του το Άμστερνταμ.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
Για τη νέα συλλογή της Diesel είμαστε όλοι ένοχοι, και μας αρέσει
Αν το να έχεις στυλ και να το υποστηρίζεις μέχρι τελείας είναι έγκλημα, τότε... Guilty as charged!
THE BOSTONIANS FW’25: Ανακαλώντας το στυλ των 90s & 00s, με μια νέα, σύγχρονη ματιά
Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 της The Bostonians αντλεί έμπνευση από τα ’90s και ’00s, με ποιοτικά υφάσματα, καθαρές γραμμές και διαχρονικό στιλ για κάθε στιγμή της ημέρας.
Rosie Huntington-Whiteley & Jason Statham, το νέο 'πρόσωπο' της πολυτέλειας
Η συλλογή Ultrafine Cashmere της Falconeri καταδεικνύει ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή δε "φωνάζουν". Και όταν καταφέρεις να τα εντοπίσεις, δεν τα αποχωρίζεσαι.
Η TAG Heuer ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο ψηφιακής avant-garde ωρολογοποιίας
Η TAG Heuer παρουσιάζει την πέμπτη γενιά του Connected, του πιο προηγμένου συνδεδεμένου ρολογιού που έχει δημιουργήσει ποτέ.
Είναι εθιστικά τα τατουάζ; 6 tattoo artists απαντούν σε 10 καυτές απορίες μας
Λίγο πριν από την 9η Athens Tattoo Expo, οι πλέον δημοφιλείς Last Hope, Macabre, Panos Ntolas, Pande-lee, Proki και Sloan_Purple αναλαμβάνουν να δώσουν εξήγηση σε πράγματα που σπάνια μπαίνουμε στη διαδικασία να ρωτήσουμε για την τέχνη του τατουάζ.
Γραφει Ραφαελλα ΡαλληΣτη Dirty Laundry βρήκαμε τα μόνα ρούχα που χρειάζεσαι για τη νέα σεζόν
Η νέα, εκπληκτική συλλογή της DIRTY LAUNDRY FW25 βαδίζει στην εποχή του Cool Luxury, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια μπορεί, και είναι αλληλένδετη με την άνεση.