Ο Virgil Abloh βάζει τον Louis Vuitton στα θρανία

Η νέα καμπάνια του καλλιτεχνικού διευθυντή του γαλλικού οίκου για την S/S 2019 δίνει βήμα στους εφήβους για να μιλήσει για την ενηλικίωση, τη διαφορετικότητα και τη βία μέσα από μία συλλογή γεμάτη χρώμα.

Νηπιακή, παιδική, εφηβική ηλικία. Σ' αυτές τις τρεις φάσεις ζωής, που χαρακτηρίζονται ως κομβικές για τη διαμόρφωση της προσωπικότητας ενός ενήλικα χωρίστηκε η νέα διαφημιστική καμπάνια του Louis Vuitton για την αντρική συλλογή της σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2019. Η ιδέα ανήκει στον καλλιτεχνικό διευθυντή των αντρικών σειρών του γαλλικού οίκου, Virgil Abloh.

Η τρίτη και τελευταία καμπάνια του οίκου είναι αφιερωμένη στην εφηβεία και στη μετάβαση στην ενήλικη ζωή. Τιτλοφορείται School Teens, έχει για μοντέλα της μαθητές και λαμβάνει χώρα στις αίθουσες σχολείων του Λος Άντζελες, με σκοπό να θίξει το ζήτημα της διαφορετικότητας, του σχολικού εκφοβισμού και της βίας.

Ο Virgil Abloh βάζει τον Louis Vuitton στα θρανία

Η συλλογή, που χαρακτηρίζεται από το έντονο χρώμα -μπλε, κόκκινο, κίτρινο, πράσινο, πορτοκαλί-, αποτελείται από T-shirts, backpacks, πορτοφόλια και αξεσουάρ όπως είναι τα μπρελόκ για κλειδιά, αλλά και από αθλητικά υποδήματα. Μεταξύ αυτών τα LV Trainer Sneakers και τα LV Runner Sneakers.

LOUIS VUITTON
LOUIS VUITTON
LOUIS VUITTON
LOUIS VUITTON

Να σημειωθεί ότι για τη φωτογράφιση της καμπάνιας, ο 38χρονος γκανέζικης καταγωγής Αμερικανός σχεδιαστής εμπιστεύθηκε τον φωτογράφο Raimond Wouda με έδρα του το Άμστερνταμ.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.