Το MR PORTER φέρνει τα μεγαλύτερα ιαπωνικά brands σε κάθε αντρική γκαρνταρόμπα

Η capsule collection "The Japan Edit" είναι εμπνευσμένη από την κουλτούρα, την αρχιτεκτονική και το φυσικό τοπίο της Χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου.

Η Ιαπωνία ήταν ανέκαθεν πολύ μπροστά σε πολλούς τομείς: από την τεχνολογία και την αυτοκινητοβιομηχανία μέχρι τα anime και τα magna, αλλά και τη μόδα. Στον τελευταίο τομέα, αυτόν που αφορά δηλαδή τη βιομηχανία της μόδας, οι Ιάπωνες αν και συνεχίζουν να επιβεβαιώνουν τη φήμη που τους θέλει τους πιο σουρεαλιστικά ντυμένους ανθρώπους στον πλανήτη τείνουν τα τελευταία χρόνια να γεννούν τάσεις και μαζί σπουδαίους σχεδιαστές και brands.

Ορμώμενος από αυτό το γεγονός, ο βραβευμένος ιστότοπος αντρικής μόδας, MR PORTER αποφάσισε να φέρει το ιαπωνικό στυλ σε κάθε σύγχρονη αντρική γκαρνταρόμπα, λανσάροντας την "The Japan Edit".

Το MR PORTER φέρνει τα μεγαλύτερα ιαπωνικά brands σε κάθε αντρική γκαρνταρόμπα

Πρόκειται για μία συλλεκτική σειρά εμπνευσμένη από την κουλτούρα, την αρχιτεκτονική και το φυσικό τοπίο της Χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου και σχεδιασμένη από τους πιο επιδραστικούς Ιάπωνες μόδιστρους αυτή τη στιγμή στον κόσμο. Αποτελείται από συνολικά 122 ρούχα, υποδήματα και αξεσουάρ από 15 διαφορετικά ιαπωνικά brands. Ανάμεσά τους τα εξής: Ambush, Auralee, Beams Plus, Blackmeans, Blue Blue Japan, Flagstuff, Hender Scheme, Human Made, Capital, Mizuno, Needles, Neighborhood, Remi Relief, TakahiroMiyashita TheSoloist. και Wacko Maria x Fragment Design.

ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΜΟΔΑ

Η συλλογή "The Japan Edit" θα είναι διαθέσιμη από 6 Μαΐου στο MRPORTER.com, με τα κομμάτια να κυμαίνονται από 20 έως 5.200 ευρώ.

Από: Esquire NL

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.