Ο Giorgio Armani και η τέχνη της συνέπειας

Στα 84 χρόνια του, ο αειθαλής Ιταλός μόδιστρος συνεχίζει να πρωτοπορεί.

Στο κομμάτι του tailoring, ο Giorgio Armani συνηθίζει να δημιουργεί με κλειστά μάτια, κάνοντας αυτό που εδώ και 44 χρόνια γνωρίζει πολύ καλά: να επενδύει στις κλασικές αξίες, να επιλέγει τη φινέτσα αντί των τάσεων και να μένει πιστός στο προσωπικό στυλ που έχει διαμορφώσει τις τέσσερις αυτές δεκαετίες. Εν ολίγοις, να είναι συνεπής στις επιλογές του, όχι όμως βαρετός ή παρωχημένος. Φροντίζει πάντα να ανανεώνεται στιλιστικά, ώστε να συμβαδίζει με την εποχή. Κάτι που απέδειξε με το τελευταίο ντεφιλέ του.

Στο Εθνικό Μουσείο του Τόκιο, ο Ιταλός μόδιστρος παρουσίασε την περασμένη Παρασκευή την Cruise Collection 2020 με τίτλο Insula (η λατινική λέξη για το νησί).

Ο Giorgio Armani και η τέχνη της συνέπειας

Μία αντρική και γυναικεία συλλογή ένδυσης που αποτελείται από καθημερινά ρούχα μιλανέζικης αισθητικής -τα casual σακάκια και τα σταυρωτά blazers πρωταγωνιστούν- σε χαλαρές, άνετες γραμμές, φτιαγμένα από φίνα, μαλακά υφάσματα σε ουδέτερες χρωματικές αποχρώσεις, που κινούνται κυρίως στα ψυχρά μπλε και γκρι και στα ζεστά γήινα. Μία προσεγμένη σειρά που αντανακλά την προσοχή στη λεπτομέρεια που ανέκαθεν έδινε ο Armani, όπως επίσης και τη μινιμαλιστική προσέγγισή του.

Χωρίς να φαίνεται ότι το πολυπροσπαθεί, έστησε μία επίδειξη μόδας με 124 ξεχωριστές εμφανίσεις, τόσο σύγχρονη, όσο και κλασική, εισάγοντας στην ιαπωνική αγορά το brand του (Ας μην ξεχνάμε ότι πρόσφατα ανακαινίστηκε στην Γκίνζα ένα 12όροφο κτίριο, μία υπερσύγχρονη Armani μπουτίκ).

Πίσω από την ουδέτερη χρωματική παλέτα, τις χαλαρές σιλουέτες και το εκλεπτυσμένο casualness, η σφραγίδα του Giorgio Armani ήταν ανεξίτηλη. Αυτό δεν είναι άλλωστε και το στοίχημα ενός σχεδιαστή; Να αναγνωρίζει κάποιος τη δουλειά του χωρίς να πρέπει να κοιτάξει την ετικέτα. Κι αυτό είναι κάτι που ο 84χρονος το έχει πετύχει. Με συνέπεια.

Από: Esquire UK

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.