
Το minimal Seiko του Steve Jobs
Στον καρπό κάθε σπουδαίου άντρα βρίσκεται ένα σπουδαίο ρολόι.

Υπάρχουν κάποια ονόματα που κατάφεραν μέσα από τις δεκαετίες να ταυτιστούν με την ομορφιά (Marilyn Monroe), τα χρήματα (Αριστοτέλης Ωνάσης), την επανάσταση (Che Guevara). Στην περίπτωση του Steve Jobs όμως, του ανθρώπου πίσω από την εκτόξευση της Apple, είναι σίγουρο ότι το όνομά του συνδέθηκε άρρηκτα με το έξυπνο marketing και -κυρίως- το επιτυχημένο design που κινείται σε minimal γραμμές, τόσο δυνατό ώστε τα προϊόντα του κολοσσού από το Κουπερτίνο της Καλιφόρνιας να θεωρούνται σήμεραε σύμβολα υψηλού status.
Επειδή, όμως, αν πίσω από κάθε επιτυχημένο άντρα κρύβεται μία δυναμική γυναίκα, αντίστοιχα κάθε άντρας που έχει "πάρε-δώσε" με την επιτυχία οφείλει να έχει στον καρπό του ένα ρολόι αναφοράς. Ποια ήταν τώρα η επιλογή του ανθρώπου που άλλαξε την ιστορία της Apple;

Ίσως, να περίμενες ότι ο Steve Jobs θα ήταν ερωτευμένος με υπερσύγχρονα ρολόγια ικανά για απίστευτους τεχνολογικούς άθλους ή πανάκριβα μοντέλα από την Ελβετία που θυμίζουν περισσότερο κοσμήματα παρά ρολόγια. Η πραγματικότητα όμως βρίσκεται πολύ μακριά από αυτά, καθώς ο Jobs εμφανίστηκε σε πολύ σημαντικές στιγμές της καριέρας του -όπως η πρώτη παρουσιάση του Mac- φορώντας ένα Seiko Chariot.

Ένα quartz μοντέλο που από τη μία αξιοποιούσε στο έπακρο την υπάρχουσα τεχνολογία των αρχών της δεκαετίας των 80s, και από την άλλη βασιζόταν σε ένα minimal -ακόμα και basic όπως θα έλεγαν οι κακές γλώσσες- design. Καμιά φορά, άλλωστε, η απλότητα κρύβει μεγαλείο.
Το Seiko Chariot που συνόδευε το χέρι του Steve Jobs σε κρίσιμες στιγμές της ζωής του πήρε τελείως διαφορετική αξία μέσα από τα χρόνια. Συνδέθηκε με άλλα λόγια με έναν άνθρωπο που άλλαξε τον ρου της σύγχρονης ιστορίας σε θέματα design - και όχι μόνο. Έτσι, το ρολόι του ισχυρού άντρα της Apple πωλήθηκε το 2016 έναντι 37,500 ευρώ σε δημοπρασία. Εκείνο, όμως, που στο τέλος μετράει είναι το γεγονός ότι τα μοντέλα του 1982 πωλούνται κανονικά μέχρι σήμερα στην ιαπωνική αγορά. Σαν να μην πέρασε ούτε μία, αφού η διαχρονική αξία είναι μία αξία ανεκτίμητη.
φωτογραφία © Getty Images
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.