Το Heuer Monaco του Steve McQueen έσπασε κάθε ρεκόρ σε δημοπρασία

Το ένα από τα έξι συνολικά ρολόγια του συγκεκριμένου μοντέλου που φόρεσε στον καρπό του ο θρύλος του Χόλιγουντ στην ταινία Le Mans.

Το πιο ακριβό ρολόι χειρός που έχει ποτέ δημοπρατήσει η TAG Heuer. Αυτόν τον τίτλο κέρδισε το Heuer Monaco, το ένα από τα έξι συνολικά ρολόγια του συγκεκριμένου μοντέλου που είχε φορέσει στον καρπό του ο θρύλος του Χόλιγουντ, Steve McQueen στην ταινία Le Mans του 1971. Βγήκε στο σφυρί από τον οίκο Phillips με έδρα την Νέα Υόρκη και πωλήθηκε έναντι 2.208.000 δολαρίων, την ώρα που οι αρχικές εκτιμήσεις έκαναν λόγο για 160.000 δολάρια.

Λίγη ιστορία για το εμβληματικό αυτό ρολόι

Το Heuer Monaco του Steve McQueen έσπασε κάθε ρεκόρ σε δημοπρασίαTAG Heuer

Για την ιστορία να πούμε ότι το Monaco έκλεισε το 2019 μισό αιώνα ζωής, καθώς λανσαρίστηκε το 1969 από την Heuer (εκείνη την περίοδο η TAG δεν είχε ακόμη ενταχθεί στην εταιρική ονομασία). Επρόκειτο για ένα εξαιρετικό ρολόι που προσέλκυσε αμέσως το ενδιαφέρον του κόσμου της ωρολογοποιίας και όχι μόνο. Ήταν ένα πρωτότυπο σχέδιο, με πρωτοποριακό design που σύστησε στο κοινό δύο καινοτομίες: το αδιάβροχο καντράν σε τετράγωνη κάσα και την αυτόματη κίνηση χρονογράφου.  

"Όταν είδα την τετράγωνη κάσα κατάλαβα ότι έχουμε να κάνουμε με κάτι ιδιαίτερο", είχε αναφέρει ο τιμητικός πρόεδρος της Heuer και εγγονός του ιδρυτής της, Jack Heuer. Ένα χρόνο μετά το λανσάρισμά του, το Monaco έκανε την εμφάνισή του στον καρπό του οδηγού αγώνων ταχύτητας, Jo Siffert, ενώ το 1971 σε εκείνον του McQueen στη μεγάλη οθόνη. Ωστόσο, το Monaco δεν ήταν η πρώτη του επιλογή. 

ΣΤΙΒ ΜΑΚΚΟΥΙΝ TAG Heuer Monaco ΡΟΛΟΪTAG Heuer

Όταν τον ρώτησαν ποιο ρολόι θέλει να φορέσει στην ταινία, αποκρίθηκε το Omega Speedmaster Professional, καθώς ήταν το πρώτο που ταξίδεψε στο φεγγάρι χάρη στον αστροναύτη Buzz Aldrin και στην αποστολή Apollo 11 του 1969. Ωστόσο, κάποιος από την παραγωγή τού υπενθύμισε ότι επειδή ήταν ήδη ντυμένος με τα χρώματα της Heuer -έτσι, ήταν τότε γνωστή η TAG Heuer- στη στολή του, αν επέλεγε ένα ρολόι διαφορετικής ωρολογοποιίας θα θεωρείτο χορηγία. Έτσι, ο ηθοποιός ζήτησε να ρίξει μία ματιά στη συλλογή Monaco της Heuer και αμέσως το μάτι του έπεσε στον χρονογράφο με την τετράγωνη κάσα και το μπλε καντράν. Η ενδυματολογική ομάδα της ταινίας το παρήγγειλε αμέσως μαζί με μερικά ακόμα μοντέλα της εταιρείας και ένα μυθικό ρολόι ξεκίνησε κάπως έτσι το ταξίδι του μέσα στις δεκαετίες και έγινε αθάνατο.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.