
Η μεγάλη επιστροφή του Tag Heuer Monaco
Η νέα, limited edition του εμβληματικού χρονογράφου συμπίπτει με την παρουσία της Tag Heuer στο Grand Prix του Μονακό.
Πολύ πριν από την απόλυτη γκλαμουριά του Grand Prix του Μονακό, στα 1950s, η Tag Heuer ήταν μία ελβετική εταιρεία γνωστή για τα περίφημα κοντέρ αυτοκινήτων που κατασκεύαζε. Αργότερα, τη δεκαετία του 1960, παρήγαγε ρολόγια που συνδέθηκαν με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Πιο γνωστά από αυτά συνεχίζουν να είναι το Autavia -το όνομα του οποίου προήλθε από τη σύζευξη των λέξεων "automobile" και "aviation"- και το Carrera που απέτινε φόρο τιμής στο ράλι Carrera Panamericana.
Tag Heuer Monaco, ο πρώτος χρονογράφος
Τότε, άρχισε να κατασκευάζει, επίσης, μία σειρά από καινοτόμες συσκευές καταγραφής του χρόνου. Ανάμεσά τους, αυτή που άλλαξε τα πάντα στην υψηλή ωρολογοποιία, ο πρώτος αυτόματος χρονογράφος, που αναπτύχθηκε υπό μυστικότητα από κοινού με την Breitling και άλλες δύο εταιρείες, οι οποίες είχαν συσπειρωθεί κόντρα στις "αντίπαλές" τους Seiko και Zenith.
Το ρολόι που ενσωμάτωσε πρώτο εκείνη τη νέα τεχνολογία, ήταν το Monaco της Tag Heuer, που κυκλοφόρησε στα τέλη της δεκαετίας του 1960. Έγινε αντικείμενο πόθου από εκατομμύρια άντρες, όταν το τετράγωνο καντράν του ξεχώρισε στον καρπό του Steve McQueen, που το φόρεσε ως Michael Delaney στο φιλμ Le Mans του 1971.
Το Monaco βγήκε εκτός κυκλοφορίας στα 1970s και κυκλοφόρησε ξανά, με νέο σχεδιασμό, το 1998. Αργότερα, το 2003, τέθηκε στην αγορά μία εξελιγμένη εκδοχή του, με ολοκαίνουργιο μηχανισμό, για να καλύψει τις ανάγκες μίας γενιάς που ανακάλυπτε εκ νέου το απαράμιλλο στυλ του McQueen και, φυσικά, γοητευόταν από το ρολόι του.
Τεχνολογικές εξελίξεις και εμβληματικοί χρονογράφοι
Στις μέρες μας, η Tag Heuer συνεχίζει να ενδιαφέρεται για την ταχύτητα, τον χρόνο και την ακρίβεια. Ο CEO της, ο Guy Sémon, είναι επιστήμονας, κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στη Φυσική, που το απέκτησε μετά από τη θητεία του ως μαχητικός κυβερνήτης στο γαλλικό ναυτικό.
Στην εταιρεία, συνεχίζουν να λαμβάνουν χώρα καινοτόμες εξελίξεις, ανάμεσα στις οποίες και η ανάπτυξη ενός χρονογράφου ικανού στη μέτρηση εκατοστών του δευτερολέπτου, αλλά και του Mikrotimer Flying 1000, γνωστού ως του χρονογράφου με την ακρίβεια του ενός χιλιοστού του δευτερολέπτου.
Κι όμως, τα τρία ρολόγια από τα ‘60s που αναφέραμε -το Carrera, το Autavia και το Monaco- συνεχίζουν να είναι τα μοντέλα που στηρίζουν την Tag Heuer ως οίκο.
Ο χρονογράφος Monaco Titan Special Edition και η χορηγία στο Grand Prix του Μονακό
Η πιο πρόσφατη κυκλοφορία της Tag Heuer είναι ο χρονογράφος Monaco Titan Special Edition. Η κάσα του είναι φτιαγμένη από τιτάνιο 'Grade 2', ένα υλικό το οποίο διακρίνεται για τη σκληρότητα και, την ίδια στιγμή, το ελαφρύ του βάρος. Μάλιστα, έχει υποστεί επεξεργασία αμμοβολής έτσι ώστε να αποκτήσει ένα πιο σπορ, ματ φινίρισμα.
Τα ένθετα μαύρα καντράν και οι κόκκινες λεπτομέρειές του, αποτελούν αισθητικές αναφορές στα ράλι, αλλά και στα επίσημα χρώματα του brand. Τα υπόλοιπα μοναδικά χαρακτηριστικά του γνωρίσματα, παραμένουν ανέγγιχτα. Η κάσα των 39 επί 39 χιλιοστών είναι πάντα εκεί, όπως και η ένδειξη με την ημερομηνία βρίσκεται στη θέση της. Επίσης, το ρολόι παραμένει αδιάβροχο στα 100 μέτρα και διαθέτει τον τελευταίας τεχνολογίας αυτόματο μηχανισμό Calibre 11 της Tag Heuer.
> Διάβασε ακόμα: Τα πιο ακριβά ρολόγια όλων των εποχών
Το νέο ρολόι κυκλοφόρησε για να αφήσει το στίγμα του στο φετινό Grand Prix της Formula 1, που έλαβε χώρα στο Μονακό από τις 20 έως τις 23 Μαΐου, συμβολίζοντας και κάτι σαν "κατάκτηση ενός θρόνου" για την Tag Heuer. Κι αυτό γιατί, όπως διαβάζουμε στο βρετανικό Esquire, παρά το ότι ο χρονογράφος πήρε το όνομά του από το μικρό πριγκιπάτο της Κυανής Ακτής, η Tag Heuer δεν είχε υπάρξει επίσημος χορηγός της διοργάνωσης ποτέ μέχρι πέρυσι, όταν πήρε τα σκήπτρα της χορηγίας από τη Rolex.
INFO
Το Monaco Titan Special Edition της Tag Heuer κυκλοφορεί ήδη, διαθέσιμο σε περιορισμένο αριθμό 500 ρολογιών.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.