
Sylvain Berneron, πώς γίνεται εμβληματικό ένα ρολόι;
Μία κουβέντα με τον Creative Director της Breitling για το στυλ του σήμερα, τη σημασία του χρόνου και τη νέα σειρά ρολογιών Top Time Classic Cars.

O CEO της Breitling Georges Kern αποτελεί έναν ροκ σταρ του κόσμου της υψηλής ωρολογοποιίας, έχοντας βοηθήσει το brand να κάνει σημαντικά βήματα προόδου τα τελευταία χρόνια, όπως άλλωστε μαρτυρά και από μόνη της η εικόνα ενός ρολογιού της ελβετικής εταιρείας σε οποιονδήποτε καρπό. Ένα από τα άτομα που εμπιστεύεται με κλειστά μάτια είναι ο Sylvain Berneron.
Το Esquire συνάντησε τον Creative Director της Breitling στη Γενεύη, κατά τη διάρκεια του Geneva Watch Days, και μίλησε μαζί του για τη νέα συλλογή Top Time Classic Cars αλλά και πολλά ακόμη που σχετίζονται με ένα από τα πιο κομψά όσο και απαραίτητα αντικείμενα του αντρικού στυλ.
Τι ακριβώς σημαίνει η Top Time Collection για το γενικότερο δημιουργικό όραμα της Breitling;
Θέλαμε να παρουσιάσουμε κάτι αρκετά πιο casual, περισσότερο sustainable και πιο περιεκτικό όσον αφορά την πολυτέλεια. Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο η τρέχουσα συνεργασία είναι αρκετά ενδιαφέρουσα. Μας αρέσει πολύ αυτό το modern-retro στυλ, που προκαλεί αρκετά συναισθήματα και δημιουργεί ένα είδος δεσμού με τα ρολόγια μας. Υπάρχει μία άμεση σύνδεση με την κληρονομιά της μάρκας.

Με ποιον τρόπο τα νέα ρολόγια ενισχύουν τη σχέση της Breitling με το motoring;
Υπάρχει ήδη μία ισχυρή σχέση μεταξύ της Breitling και του κόσμου του αυτοκινήτου. Άλλωστε, η Breitling είναι μια κορυφαία μάρκα όταν μιλάμε για χρονόμετρα και χρονογράφους.

Ποιες νέες και διαφορετικές προοπτικές ανοίγονται με αυτή τη συλλογή;
Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα μας επιτρέπουν να αφηγηθούμε καινούριες ιστορίες μέσα από τα προϊόντα μας. Η αμερικανική car culture των 60s είναι ένα τέλειο fit για την Breitling, κάτι που αποτυπώνεται πλήρως με την Top Time Classic Cars Capsule Collection. Γεννήθηκαν την ίδια χρονική περίοδο και μοιράζονται τις κοινές αξίες της αυθεντικότητας, του μινιμαλισμού και της έντονης δημιουργικότητας.

Πόσο πιθανό είναι ένα ρολόι να γίνει τόσο iconic σαν ένα αμάξι όπως η Shelby Cobra, η Ford Mustang ή η Chevrolet Corvette;
Πιστεύω πως η Top Time είναι από μόνη της μία εμβληματική συλλογή. Υπάρχει μια ποικιλία από διαφορετικά, πολύ ξεχωριστά και μοναδικά ρολόγια. Είναι γεγονός πως τα αυτοκίνητα γενικά κουβαλούν περισσότερες ιστορίες και δημιουργούν αναμνήσεις καθότι μπορούν να κινηθούν -περνάμε χρόνο μέσα σε αυτά, οδηγούμε σε προορισμούς και έτσι χτίζουμε περισσότερες μνήμες που συνδέονται μαζί τους. Από την άλλη, χρειάζεται περισσότερος χρόνος για ένα ρολόι ώστε να αποκτήσει τέτοιο στάτους, δεδομένου πως είναι και ένα μικρότερο αντικείμενο. Ωστόσο, μακροπρόθεσμα, εάν η δημιουργική ομάδα με το brand έχουν μία καλή συνεργασία, το τελικό αντικείμενο έχει τη δυνατότητα να εξελιχθεί. Μιλάμε άλλωστε για ρολόγια εξαιρετικής ποιότητας, που οι άνθρωποι μπορούν να φορέσουν σε γάμους, σε πάρτι, σε ταξίδια. Άρα και αυτά γίνονται μέρος των στιγμών και, μοιραία, iconic.
Πώς οι αξίες του brand αντικατοπτρίζονται στα ρολόγια;
Όπως σου είπα και πριν επιδιώκουμε πάντοτε να είμαστε casual, sustainable και πιο περιεκτικοί. Δεν ξεχνάμε όμως ποτέ και το αισθητικό κομμάτι που είναι βασικό για κάθε brand. Όταν αγοράζεις ένα ελβετικό ρολόι έχεις συγκεκριμένες προσδοκίες και απαιτήσεις. Αυτές ακριβώς ικανοποιούμε. Μιλάμε επίσης για, κυριολεκτικά, στιβαρά ρολόγια που μπορούν να διαρκέσουν στο χρόνο και κάτω υπό οποιαδήποτε περίσταση.

Πόσο απαραίτητο είναι το ρολόι για το στυλ του σύγχρονου άντρα;
Στις μέρες μας, το στυλ μπορεί να υποδηλώσει πολλά. Ένα σπουδαίο ρολόι στέκεται σε οποιοδήποτε χέρι - χρειάζεται απλά να είναι cool και unisex. Ζούμε στον ψηφιακό κόσμο και χρειαζόμαστε κάποια αντικείμενα που μας συνδέουν με το παρελθόν ή απλώς για να μας υπενθυμίζουν ότι χρειαζόμαστε ένα διάλειμμα. Τα αναλογικά ρολόγια θα παίζουν πάντοτε μεγάλο ρόλο στο συνολικό στυλ ενός άντρα. Είναι κλασικά. Πάντα θα είναι.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.