
Ένα εντυπωσιακό launch party από τον οίκο Sartor και τη Breitling
Τα δυο luxury brands παρουσίασαν για πρώτη φορά στο κοινό τη νέα Sartor συλλογή F/W 23 και τη μοναδική σειρά Breitling Chronomat GMT 40.

Ο σχεδιαστικός οίκος Sartor υποδέχτηκε την Breitling σ’ ένα exclusive party για συνεργάτες, δημοσιογράφους και φίλους. Τα δυο luxury brands παρουσίασαν για πρώτη φορά στο κοινό τη νέα Sartor συλλογή F/W 23 και τη μοναδική σειρά Breitling Chronomat GMT 40.
Για το φετινό χειμώνα, o σχεδιαστικός οίκος Sartor προτείνει την Herringbone Collection που περιλαμβάνει blazers από 100% μάλλινο ύφασμα super 130s με πλέξη ψαροκόκαλο – όπως το εμβληματικό σήμα του οίκου- μεταξωτές φόδρες και κουμπιά όστρακα, διαθέσιμα σε πέντε διαφορετικά χρώματα (μπλε, σιελ, μπορντό, μπεζ και κεραμιδί).
Τα σακάκια κατασκευασμένα χωρίς βάτες προσφέρουν άνετη αίσθηση και ελευθερία κινήσεων καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και συνδυάζονται τέλεια με τα Athena Trousers – τα iconic παντελόνια του οίκου - σε διάφορους συνδυασμούς.
Την ίδια μέρα η Breitling αποκάλυψε το νεότερο μέλος της οικογένειας Chronomat – το Chronomat GMT 40.
Tο όνομα του προέρχεται από την ένδειξη δεύτερης ώρας στον μηχανισμό, ένα πρακτικό complication που διατηρεί μια απλότητα στο καντράν και δίνει στο ρολόι έναν all day χαρακτήρα.
Το Chronomat Automatic GMT 40 είναι ο φόρος τιμής της Breitling στα ταξίδια—όχι μόνο λόγω της ένδειξης της δεύτερης ζώνης ώρας, αλλά και λόγω της αισθητικής του. Τα διακριτικά χρώματα στο καντράν - μαύρο, μπλε, πράσινο, ανθρακί και λευκό- σε συνδυασμό με ατσάλινη κάσα και μπρασελέ, ταιριάζουν με κάθε γκαρνταρόμπα. Η Breitling τοποθέτησε στην στεφάνη μια 24ωρη κλίμακα στους ίδιους χρωματικούς τόνους με το καντράν για να αφήσει τον κόκκινο δείκτη του GMT να ξεχωρίσει. Η κλίμακα αυτή επιτρέπει στον χρήστη να παρακολουθεί την δεύτερη ζώνη ώρας και να βλέπει με μια ματιά αν είναι μέρα ή νύχτα. Η χαρακτηριστική κορόνα της σειράς Chronomat που ονομάζεται "κρεμμύδι" για το σχήμα του αυλακωτού της θόλου, παρέχει εύκολο κράτημα για την ρύθμιση του ανά πάσα στιγμή.
Ως "ρολόι για κάθε δραστηριότητα", η αποστολή του Chronomat είναι περισσότερο εδραιωμένη από ποτέ λόγω του πρακτικού μεγέθους του αλλά και του λιτού στυλ του. Αρκετά ανθεκτικό για το γυμναστήριο αλλά και αρκετά κομψό για να φορεθεί με κοστούμι: αν υπάρχει ένα ρολόι για να ταξιδέψετε μαζί, είναι αυτό.
Χρώμα στη βραδιά έδωσε το Fleur Du Jour με τις συνθέσεις του.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.