
Επενδύοντας σε καλά ρολόγια, μία έξυπνη κίνηση
Το μυστικό δεν είναι να αγοράσεις το πιο ακριβό ρολόι, αλλά να κάνεις την πιο σωστή επιλογή.
Τα ρολόγια, και οι συλλογές ρολογιών ανέκαθεν θεωρούνταν έκφραση κομψότητας και κύρους. Οι λόγοι δε, για τους οποίους η επένδυση σε ποιοτικά ρολόγια μπορεί να αποφέρει κέρδη, δεν είναι λίγοι.
Ειδικότερα, σε έναν κόσμο όπου τα ρολόγια έχουν γίνει αληθινά έργα τέχνης, η αποκλειστικότητα και η φινέτσα που αντιπροσωπεύουν είναι ανεκτίμητη. Μάρκες όπως η Rolex, η Cartier, η Omega, η Chopard και η Patek Philippe δεν αποτελούν μόνο σύμβολα κύρους, αλλά και σταθερές επενδύσεις. Σύμφωνα μάλιστα με το επενδυτικό ταμείο Precious Time, η ετήσια κερδοφορία μπορεί να φτάσει σε εντυπωσιακά νούμερα από 11 έως 20%.
Σε αντίθεση με άλλες επιχειρηματικές επιλογές, τα ρολόγια προσφέρουν μια πιο προσιτή είσοδο στον κόσμο των επενδύσεων για όσους διαθέτουν υψηλή αγοραστική δύναμη. Με αποδόσεις συγκρίσιμες με την αγορά ακινήτων, η επένδυση σε ρολόγια ξεχωρίζει ως μια ελκυστική επιλογή χαμηλού κινδύνου. Επιπλέον, η δυνατότητα απόλαυσης και επίδειξης αυτών των κομματιών προσθέτει ένα μοναδικό ατού σε αυτά.
Και φυσικά, δεν είναι απαραίτητο να ξεκινήσεις με το πιο ακριβό ρολόι στον κόσμο. Το κλειδί είναι η σωστή επιλογή. Οι καθιερωμένες μάρκες που υποστηρίζονται από εταιρείες κύρους, τα limited μοντέλα και τα μοναδικά χαρακτηριστικά αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες. Η εκμάθηση της ωρολογοποιίας και οι συμβουλές από ειδικούς είναι αυτά που εξασφαλίζουν μία έξυπνη επένδυση η οποία δεν αφορά μόνο τη μάρκα και το μοντέλο, αλλά και τη διαχρονικότητά της.
Η επένδυση σε ρολόγια υπερβαίνει την αγορά ενός οποιουδήποτε πολυτελούς κομματιού και συγκαταλέγεται στις έξυπνες κινήσεις. Το κλειδί είναι να γνωρίζεις την αγορά, να επιλέγεις με σύνεση και να απολαμβάνεις το κάθε λεπτό αυτής της εμπειρίας και του "κυνηγιού".
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.