
Οι λόγοι που κάνουν ένα vintage Rolex ακαταμάχητο
Ο καλύτερος τρόπος να επενδύσεις τα χρήματά σου.

Είναι εξαιρετικά γοητευτικά. Τα vintage ρολόγια εκτός από γοητεία έχουν και μεγάλη αξιοπιστία. Και το brand που τα πάει όσο πιο περίφημα γίνεται στην vintage αγορά είναι η Rolex. Γιατί όμως;
Το Ολλανδικό Esquire μίλησε με τον ειδικό vintage ρολογιών, Jasper Lijfering, ο οποίος διαθέτει τεράστια γνώση αφού οι γονείς του είχαν ένα κατάστημα vintage ρολογιών τη δεκαετία του ’80. Στα 21 του, ανέλαβε το μαγαζί οπού συνεχίζει να δουλεύει με παραδοσιακά εργαλεία. Όπως είπε, τον εντυπωσιάζει που τα vintage Rolex αγοράζονται εν ριπή οφθαλμού και εξήγησε το γιατί.
1. Η ιστορία της Rolex
Ένα ιστορικό Rolex σημαίνει μερικά εκατοστά μηχανικής ιστορίας γύρω από τον καρπό σου. Τα σύγχρονα μοντέλα βασίζονται σε σχέδια προ 50ετίας και γι’αυτό τα αυθεντικά παλιά παραμένουν τόσο επίκαιρα.
2. Η αυθεντικότητα κάθε μοντέλου
Τα αρχικά μοντέλα ακολουθούσαν την τάση της εποχής για αρκετά μικρότερο μέγεθος επομένως η εξέλιξή τους φαίνεται από τα πιο μικρά στα πιο μεγάλα. Στους δείκτες χρησιμοποιούνταν φυσική βαφή και η αποχρωμάτωσή τους ακόμα και σήμερα είναι ιδιαίτερη και χαρακτηριστική. Έτσι το ρολόι όχι απλώς λέει το χρόνο αλλά και την ιστορία του. Τα νέα σχέδια κατασκευάζονται για να δείχνουν πάντα τέλεια - σαν καινούρια. Επομένως, διαλέγεις vintage για να ξεχωρίσεις από το μέσο όρο.

3. Plexi is sexy
Ενίοτε ακούς κόσμο να λέει ότι το Rolex δείχνει "πλούσιο”, ωστόσο, πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν την ιστορία του. Μόλις από το 1970 κι έπειτα άρχισε να χρησιμοποιείται κρύσταλλο ζαφείρι - οπού η έντονη γυαλάδα και τα δακτυλικά αποτυπώματα μερικές φορές το κάνουν να δείχνει λίγο απεριποίητο. Από την άλλη, το πλεξιγκλάς έχει πιο απαλή γυαλάδα. Σίγουρα το ζαφείρι θα έχει πολύ λιγότερες γρατζουνιές, αλλά το πλέξι μπορείς να το γυαλίσεις ή ακόμη και να το αντικαταστήσεις.
4. Η συμπαθητική επιλογή
Λόγω μεγέθους, συχνά αποκαλείται υπερβολικό. Ωστόσο, και ένα Datejust ή Day-Date στα 41 χιλ. μπορεί να δείξει επίσημο. Ακόμη τα υπερμεγέθη Yachtmaster 2, Sky-Dweller και Deep-Sea δύναται να δείξουν κομψά. Πολλά vintage Rolex είναι στο κλασσικό αντρικό μέγεθος των 36 χιλιοστών, κάνοντάς τα πολύ συμπαθητικά σε εμφάνιση.
5. H δεξιοτεχνία
Περίπου 1 εκατ. Rolex, ετησίως, βγαίνουν σε κυκλοφορία και αποθεώνονται για την υψηλή τους ποιότητα παρά την μεγάλη ποσότητα. Αλλά η εργοστασιακή κατασκευή δεν έχει την τεχνική αρτιότητα - άλλη χάρη έχουν τα τελειώματα από ανθρώπινο χέρι.
6. Χρήσιμη επένδυση
Παρότι η αγορά τους μεγαλώνει, η ποσότητα όχι. Η τιμή τους έχει αυξηθεί τόσο που πλέον έχουν χρηματιστηριακή αξία. Πλέον, με ένα Rolex μπορεί να περιμένεις μια αύξηση της αξίας του στο 5 με 10 τα εκατό ετησίως (αν και εξαρτάται από το μοντέλο, την ποιότητα και την τύχη σου γενικότερα).

7. Βιωσιμότητα
Ίσως να μην είναι το πρώτο πράγμα που θα σκεφτείς, αλλά το να αγοράσεις ένα παλιό σχέδιο είναι ένας τρόπος να επιδείξεις οικολογική ευαισθησία. Επιπλέον, τα vintage Rolex έχουν αντοχές μερικών εκατοντάδων ετών με τη σωστή συντήρηση.
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr
MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style
Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.
Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο
Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.
The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα
Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.
Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025
Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.
Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο
Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.
Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.
Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.