Το Seiko από το "Αποκάλυψη, Τώρα!" επιστρέφει δριμύτερο

Ένα θρυλικό ρολόι των 70s που φορούσε στον καρπό του ο Λοχαγός Willard.

Οι συλλέκτες ρολογιών ένιωσαν πρόσφατα ένα τσίμπημα καρδιά, όταν μερικούς μήνες πριν, η Seiko ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να επαναφέρει στην αγορά ένα θρυλικό ρολόι των 70s. Ποιο είναι τώρα αυτό; Πρόκειται για το καταδυτικό ρολόι που φορά στον καρπό του ο Λοχαγός Willard, ή αλλιώς ο πρωταγωνιστής του "Αποκάλυψη, Τώρα!" Martin SheenΌπως καταλαβαίνεις θα αρκούσε αυτό και μόνο για να μείνει στην ιστορία της ωρολογοποιίας αυτό το καταδυτικό ρολόι που λανσαρίστηκε το 1979 για πρώτη φορά. 

Το Seiko του Λοχαγό Willard, που οφείλει την τρομερή του φήμη στο κινηματογραφικό αριστούργημα του Francis Ford Coppola, αρχικά προοριζόταν να κυκλοφορήσει σε πολύ περιορισμένο αριθμό ρολογιών και σε κόστος που θα άγγιζε περίπου τις 4 χιλιάδες ευρώ. Τελικά, η ιαπωνική εταιρεία το ξανασκέφτηκε και σκοπεύει να δώσει τη δυνατότητα σε ένα πιο ευρύ μέρος του κοινού να το κάνει δικό του. Μέσα στο 2020 έχει προγραμματιστεί μία περισσότερο προσιτή έκδοση του ρολογιού. 

Τα χαρακτηριστικά

Το Seiko από το "Αποκάλυψη, Τώρα!" επιστρέφει δριμύτερο

Τι ακριβώς, όμως, θα προσφέρει η σύγχρονη εκδοχή του θρυλικού αυτού κομματιού; Δύο διαφορετικές εκδοχές του καντράν και της στεφάνης, μία μαύρη (SPB151) και μία πράσινη (SPB153), με μικρότερη και πιο λεπτή κάσα από το αυθεντικό "6105" και συνολικές διαστάσεις 42,7 m.m.

Αυτό τώρα έγινε πραγματικότητα χάρη στον μηχανισμό 6R35, ο οποίος λειτουργεί στις 21.600 δονήσεις ανά ώρα, με συνολική διάρκεια όχι λιγότερες από 70 ώρες. Το μπρασελέ έρχεται σε ανοξείδωτο ατσάλι για το SPB151 μοντέλο ή σε λάστιχο για το μοντέλο SPB153. Τέλος, η επιστροφή του Seiko που φόρεσε ο Λοχαγός Willard υπολογίζεται για τον Ιούνιο, ενώ η τιμή του θα κυμαίνεται από 1000 έως 1200 ευρώ. 

Από: Esquire IT

Δείτε πρώτοι τις ειδήσεις του Esquire.com.gr στο Google News.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για πολιτικές εξελίξεις, συνεντεύξεις διασήμων, συμβουλές για αντρική μόδα και συνταγές για φαγητό και πότο στο esquire.com.gr

MODIVO Back to Office: Επιστροφή στο γραφείο με urban style

Η MODIVO αποδεικνύει ότι το γραφείο δεν είναι περιορισμός αλλά ένας χώρος όπου το στυλ μπορεί να γίνει προέκταση της προσωπικότητάς μας.

Ο όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ως αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο

Ο Όμιλος LH Group – Παπαϊωάννου ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή του παγκοσμίου φήμης ιταλικού brand Paul & Shark για Ελλάδα και Κύπρο.

The Lineup | Η νέα καμπάνια της Diesel υμνεί την αντισυμβατικότητα

Η Diesel παρουσιάζει την πιο εναλλακτική "συμμορία" της μόδας.

Η BOSS Eyewear παρουσιάζει τη συλλογή Ανδρικών Γυαλιών Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025

Η νέα συλλογή ανδρικών γυαλιών ηλίου και οράσεως εμπλουτίζεται από τολμηρά σχέδια, κατασκευασμένα από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά.

Στη νέα κολεξιόν της Falconeri θα βρεις όλα όσα χρειάζεσαι για το φθινόπωρο

Το Alps Getaway, το νέο FW25 editorial, αποπνέει την κομψότητα μιας απόδρασης προαναγγέλλοντας παράλληλα, πως το φθινόπωρο είναι προ των πυλών.

Από την άμμο στο παρκέ: Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης φωτογραφίζεται φέρνοντας πίσω την πρώτη έκδοση HeatGear® - Baselayer της Under Armour.

Ο Γιαννούλης Λαρεντζάκης πρωταγωνιστεί στη νέα παρουσίαση της Under Armour, με concept έμπνευσης και συμβολισμού που αναδεικνύει τη συλλογή Baselayer και τις αξίες του αθλητισμού.