Η Άννα Βίσση απέδειξε ξανά γιατί παραμένει η "απόλυτη Ελληνίδα σταρ". Το διήμερο 13 και 14 Σεπτεμβρίου, το Καλλιμάρμαρο γέμισε με περισσότερους από 130.000 θεατές που έζησαν μια μουσική εμπειρία-γιορτή.

Η πρώτη συναυλία έγινε sold out μέσα σε μόλις τέσσερις ημέρες, αναγκάζοντας τους διοργανωτές να ανακοινώσουν και δεύτερη ημερομηνία. Κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί και τον Οκτώβριο του 2024, όταν η Βίσση είχε γεμίσει ξανά το στάδιο, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική σχέση της με το κοινό.

Τα εντυπωσιακά έσοδα από το Καλλιμάρμαρο

Οι τιμές των εισιτηρίων ξεκινούσαν από τα 20 ευρώ και έφταναν έως τα 120 ευρώ για τις VIP θέσεις, ενώ υπήρχαν και περιορισμένα εισιτήρια Flash Sale στα 15 ευρώ. Οι όρθιοι θεατές πλήρωναν από 30 έως 40 ευρώ ανάλογα με τη ζώνη, ενώ οι VIP θέσεις στις κερκίδες κόστιζαν 80 ευρώ.

Με βάση τις εκτιμήσεις, η μέση τιμή εισιτηρίου ήταν γύρω στα 35 ευρώ. Αυτό σημαίνει έσοδα περίπου 2,3 εκατ. ευρώ ανά βραδιά, δηλαδή συνολικά 4,6 εκατ. ευρώ. Φυσικά, από αυτά θα πρέπει να αφαιρεθούν τα έξοδα παραγωγής: σκηνικά, φωτισμοί, ήχος, τεχνικοί, ασφάλεια, μουσικοί και οι άδειες χρήσης του Σταδίου.

Χορηγός της διοργάνωσης ήταν η ΔΕΗ, ενώ μέρος των εσόδων θα δοθεί για την ενίσχυση του Σωματείου "ΕΛΠΙΔΑ – Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο".

Η νέα εταιρεία της Άννας Βίσση

Πίσω από το καλλιτεχνικό κομμάτι των συναυλιών βρίσκεται η D&A Productions, η εταιρεία που ίδρυσαν πρόσφατα η Άννα Βίσση και η Δήμητρα Κούστα, σύζυγος του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα. Η εταιρεία, που πήρε το όνομά της από τα αρχικά των δύο ιδρυτριών, δημιουργήθηκε τον Αύγουστο του 2025 στην Κύπρο.

Ήδη έχει υπογράψει δύο projects: το video clip του τραγουδιού Sandre, που γυρίστηκε στο Σορέντο της Ιταλίας, και τις δύο μεγάλες συναυλίες στο Καλλιμάρμαρο. Όπως αποκάλυψε η ίδια η Βίσση την επομένη των εμφανίσεων, η D&A Productions ετοιμάζει ήδη τα επόμενα βήματά της.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.