Ο George Clooney μίλησε πρόσφατα στο βρετανικό Esquire για την πρόσφατη σκηνοθετική του δουλειά, The Boys on the Boat. Η ταινία αφηγείται την αληθινή ιστορία μιας ομάδας κωπηλατών από το Πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον, οι οποίοι εκπροσώπησαν τις Ηνωμένες Πολιτείες στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1936 στο Βερολίνο.

Σε μια ειλικρινή συζήτηση με το Esquire, ο Clooney και ο πρωταγωνιστής Callum Turner αναφέρθηκαν στις προκλήσεις της απεικόνισης του εξαντλητικού κόσμου της κωπηλασίας και στη μοναδική προσέγγιση που ακολουθήθηκε για να αποτυπωθεί ο ενθουσιασμός στην οθόνη.

Η κωπηλασία όπως δεν την έχουμε ξαναδεί

Όταν ρωτήθηκε σχετικά με το πώς να κάνει την κωπηλασία ελκυστική στον κινηματογράφο, ο Clooney αποκάλυψε: "Να τη γυρίσουμε διαφορετικά από ό,τι την έχουμε ξαναδεί". Εξήγησε την ανάγκη να αποτυπωθεί η ταχύτητα της κωπηλασίας με λήψεις με μεγάλους φακούς, να πλησιάσει τη δράση και να χρησιμοποιήσει μοναδικές γωνίες που θυμίζουν το στυλ της Leni Riefenstahl. Ο σκηνοθέτης τόνισε τη σημασία της ανάδειξης του συγχρονισμού των κωπηλατών και της ταχύτητας των σκαφών μέσω στρατηγικών κοψιμάτων στο μοντάζ.

Ο Clooney, όταν ρωτήθηκε αν βρισκόταν σε σκάφος κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, παραδέχτηκε με χιούμορ: "Ήμουν πίσω στο τροχόσπιτό μου και έπινα". Ο Turner συνέχισε, αστειευόμενος ότι ο Clooney φώναζε οδηγίες μέσω μεγαφώνου, ενώ απολάμβανε ένα ποτήρι κρασί.

Σκεπτόμενος τις προκλήσεις των γυρισμάτων των έντονων σκηνών αγώνων, ο Clooney τόνισε τη σημασία του να έχεις μια ξεκάθαρη οπτική γωνία. Αντλούσε έμπνευση από καταξιωμένους σκηνοθέτες, όπως ο Steven Soderbergh και οι αδελφοί Coen, τονίζοντας την ανάγκη να αποτυπωθεί η ουσία των χαρακτήρων και του αγώνα. Ο Turner πρόσθεσε ότι η μοναδική πτυχή της κωπηλασίας είναι ο συγχρονισμός των κινήσεων, τονίζοντας ότι ο κύριος χαρακτήρας της ιστορίας είναι η ίδια η βάρκα.

Η προετοιμασία

Στη συνέντευξη αναφέρθηκαν επίσης στην προετοιμασία του καστ, συμπεριλαμβανομένης της παραδοχής του Turner ότι δεν είχε ξαναμπεί ποτέ σε βάρκα. Ο ηθοποιός μοιράστηκε το εντατικό πρόγραμμα προπόνησης, τα διατροφικά πλάνα και τον στόχο της επίτευξης 46 χτυπημάτων ανά λεπτό μέσα σε πέντε μήνες.

Συζητώντας για τη σκηνή των Ολυμπιακών Αγώνων του Βερολίνου, ο Clooney αναγνώρισε τις προκλήσεις της απεικόνισης της εποχής, συμπεριλαμβανομένης της παρουσίας ναζιστικών σημαιών και του Αδόλφου Χίτλερ. Τόνισε τη σημασία του να μην επιβάλλονται οι σημερινές οπτικές στα ιστορικά γεγονότα και την ανάγκη αναγνώρισης του πλαισίου του 1936.

Καθώς ολοκληρώθηκε η συνέντευξη, ο Turner εξέφρασε τη νέα του εκτίμηση για την κωπηλασία, αναγνωρίζοντας τους μοναδικούς δεσμούς που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. Ο Clooney έκλεισε τονίζοντας την ενέργεια και τη δέσμευση του καστ, αποκαλύπτοντας ότι η τελική σκηνή του αγώνα περιελάμβανε 600 κοψίματα στο μοντάζ για να αποδώσει την ένταση και τον δυναμισμό του αγώνα.

Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.