Ο Park Chan-wook, ο άνθρωπος πίσω από το εμβληματικό Oldboy, επιστρέφει με μια ταινία γεμάτη απόγνωση, μαύρο χιούμορ και αιχμηρή κοινωνική κριτική.
Το No Other Choice, που μόλις απέκτησε το πρώτο του teaser trailer, είναι η νέα δημιουργία του Κορεάτη σκηνοθέτη και θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στο Διαγωνιστικό Τμήμα του Φεστιβάλ Βενετίας.
Βασισμένη σε μυθιστόρημα
Η ταινία είναι βασισμένη στο μυθιστόρημα The Ax του Donald E. Westlake, που είχε μεταφερθεί ξανά στον κινηματογράφο από τον Costa-Gavras το 2005 με τίτλο The Axe. Αυτή τη φορά, ο Park Chan-wook δίνει τη δική του, πιο σκοτεινή εκδοχή της ιστορίας, με τον Lee Byung-hun στον πρωταγωνιστικό ρόλο ως Man-soo – έναν άντρα που απολύεται και οδηγείται σε ακραίες λύσεις προκειμένου να εξασφαλίσει την επόμενη δουλειά του.
Όπως λέει και ο τίτλος, No Other Choice. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Η ταινία φαίνεται να ακροβατεί ανάμεσα στο δράμα και το ψυχολογικό θρίλερ, με μια αποπνικτική ατμόσφαιρα που θυμίζει τα καλύτερα του Park – από την εσωτερική ένταση του Decision to Leave μέχρι την ωμή βία του Oldboy.
Δείτε το trailer:
Ο Park Chan-wook είχε ανακοινώσει για πρώτη φορά ότι θα σκηνοθετήσει το συγκεκριμένο πρότζεκτ το 2009, όμως το ανέβαλε λόγω άλλων υποχρεώσεων, όπως το αγγλόφωνο Stoker (2012) αλλά και οι τηλεοπτικές δουλειές του The Little Drummer Girl και The Sympathizer. Μάλιστα, για ένα διάστημα το No Other Choice επρόκειτο να γίνει στα αγγλικά, με τη βοήθεια του Don McKellar στο σενάριο – ο οποίος εξακολουθεί να έχει credit στη συγγραφή.
Το καστ της ταινίας είναι γεμάτο μεγάλα ονόματα του κορεατικού σινεμά: Son Ye-jin, Park Hee-soon, Lee Sung-min, Yeom Hye-ran και Cha Seung-won πλαισιώνουν τον Lee Byung-hun σε μια ιστορία όπου η ανάγκη, η παράνοια και η ηθική θολώνουν επικίνδυνα.
Η τελευταία κινηματογραφική δουλειά του Park ήταν το 2022 με το Decision to Leave, ενώ το 2024 υπέγραψε τη σκηνοθεσία των τριών πρώτων επεισοδίων της σειράς The Sympathizer στο HBO, σε παραγωγή των A24 και Rhombus Media.
Το No Other Choice αναμένεται να κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στη χρονιά, με τη διανομή να έχει αναλάβει η Neon.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.