Δεν είναι λίγοι εκείνοι που βλέπουν το τηλεοπτικό μέλλον να ανήκει αποκλειστικά και μόνο στις πλατφόρμες streaming (βλ. Netflix), η εξέλιξη των τελευταίων χρόνων όπως την παρακολουθούμε, λειτουργεί σίγουρα υπέρ της πεποίθησης αυτής. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο, ο εν λόγω τομέας ολοένα και διευρύνεται, με τον συνεχώς αυξανόμενο ανταγωνισμό να οδηγεί την κούρσα μεταξύ των διεκδικητών της μερίδας του λέοντος στην τηλεθέαση.
Η έρευνα και οι ανακατατάξεις
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διεξήγαγε η JustWatch, υπήρξαν διάφορες ανακατατάξεις στην παγκόσμια αγορά από τότε που Apple TV+ και Disney+ μπήκαν και επισήμως στο 'παιχνίδι'.
Έτσι, αν ρίξουμε μία ματιά στα παραπάνω στοιχεία, το λανσάρισμα των Disney+ και Apple TV+ τον Νοέμβριο του 2019 οδήγησε σε άμεση πτώση του μεριδίου αγοράς που αντιστοιχούσε στο Netflix και το Prime Video, με αποτέλεσμα οι δύο κολοσσοί να παραμείνουν στη θέση τους (χωρίς τις πολυπόθητες αυξήσεις) από τον Φεβρουάριο του 2020 και μετά. Καθώς η Disney+ συνεχίζει να επεκτείνεται σε νέες αγορές, το δικό της μερίδιο δείχνει να εξακολουθεί να αναπτύσσεται απρόσκοπτα. Βέβαια, η λογική υπαγορεύει ότι πρόκειται για μία εύλογη προοπτική, αφού ως νέο προϊόν δεν έχει προλάβει να επέλθει ο κορεσμός, ενώ υπάρχει πολύ περισσότερο ελεύθερο πεδίο εισχώρησης από ό,τι διαθέτουν οι παλαιότεροι 'παίκτες'.