Ακόμη και αν δεν δηλώνεις (επισήμως) binge watcher, δηλαδή δε βλέπεις με τις ώρες Netflix ξεχνώντας τι ώρα-μέρα είναι και ποια χρονιά, σίγουρα, θα σου έχει τύχει να πωρωθείς με κάποια σειρά και να τη δεις μονοκόμματη μέσα σε ένα απόγευμα. Τώρα, λοιπόν, θα έχεις έναν παραπάνω λόγο να το κάνεις αυτό, αφού η αγαπημένη streaming πλατφόρμα θα σε επιβραβεύει. Ένα ομολογουμένως, πολύ κακό νέο για την κοινωνική σου ζωή.
Ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα του πρώτου επί πληρωμή πακέτου που περιλάμβανε διαφήμιση (με έκπτωση για όσους το επέλεγαν), το Netflix ανακοίνωσε ότι είχε φτάσει τους 15 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μήνα σε όλο τον κόσμο. Εν ολίγοις, η διαφήμιση δεν έχει επιβραδύνει τους νέους συνδρομητές.
Κάπως έτσι, η υπηρεσία streaming ταινιών και τηλεοπτικών σειρών ξεκίνησε μια μικρή καινοτομία: τη νέα διαφημιστική μορφή "Binge", η ονομασία της οποίας, σύμφωνα με το Netflix, είναι προσωρινή.
Περί τίνος πρόκειται; Βασίζεται ακριβώς στην τάση πολλών τηλεθεατών για binge watching, μία πρακτική που έχει και τις αρνητικές της επιπτώσεις αν γίνει σε υπερβολικό βαθμό. Ωστόσο, το Netflix αποφάσισε να την επιβραβεύσει, ανακοινώνοντας ότι με τη νέα αυτή διαφημιστική μορφή, μετά το τρίτο συνεχόμενο επεισόδιο, οι συνδρομητές θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το τέταρτο χωρίς διαφημίσεις. Ας ελπίσουμε πως μετά από αυτό, θα συνεχίσεις να βλέπεις τον ήλιο, που και που.
Ακολούθησε το Esquire στο Facebook, το Twitter και το Instagram.